Napsal: 04.06.2006, 00:19
pokud odpojíš konektor z váhy,tak nezměříš nic,musíš se píchnout do drátu
No tak to je jasny, prepaluje se Ti vaha vzduchu z duvodu nadmerneho napeti... Klasicke vahy vzduchu maji rozsah 0-5VLee77 píše:Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty.
To bude asi cece nejpravdepodobnejsi, prehozene draty....Martin_534 píše:to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Rikal jsi, ze se Ti pres zimu nekdo vrtal v motoru ne? Tak zrejme Ti tam asi nejak "poladil" kabelaz...Lee77 píše:Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Presne podle tohoto obrazku jsem meril, panove vcera se, ale stalo neco z ceho mam strach. Vcera jsem znovu promeroval (12,60V) a behem toho mi chcipl motor. Kdyz jsem vydelal svicky tak jsem na 1 a3 narazil na upaleni kontaktu, snad mi nekapla na pist nebo v horsim pripade napodrela valec. dnes jdu merit tlaky tak dam vedet jak to dopadlo.street.racer píše:Tak ted v tom mam bordel
Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco....
joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre...
Lee77 píše:Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco....
joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre...