Stránka 4 z 5

Napsal: 04.06.2006, 00:19
od adner
pokud odpojíš konektor z váhy,tak nezměříš nic,musíš se píchnout do drátu

Napsal: 05.06.2006, 21:08
od Lee77
Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty. :?:

Napsal: 05.06.2006, 21:18
od street.racer
Lee77 píše:Takze dneska jsem mel nastartovany a odpojenou vahu, motor slapal a ja jsem nameril hodnoty o dost vetsi nez by meli byt. Pri volnobeznych otackach bych mel namerit 0,4V-0,8V ovsem moje hodnoty byly neco kolem 12-14 Volty. :?:
No tak to je jasny, prepaluje se Ti vaha vzduchu z duvodu nadmerneho napeti... Klasicke vahy vzduchu maji rozsah 0-5V :!:

Napsal: 05.06.2006, 21:35
od Martin_534
to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty

Napsal: 05.06.2006, 21:39
od street.racer
Martin_534 píše:to spíš vypadá, že si měřil na špatnejch svorkách, todle nebude signál z váhy, ale palubní napění, který jí napájí, nebo tam máš přehozený dráty
To bude asi cece nejpravdepodobnejsi, prehozene draty....

Napsal: 05.06.2006, 21:47
od Kentoya
ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej

Napsal: 05.06.2006, 22:42
od Lee77
Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.

Napsal: 05.06.2006, 22:52
od street.racer
Lee77 píše:
Kentoya píše:ale jedno je jistý nebo aspon pravdepodobný, likviduje ji napětí, nikoli olej
Ok ale jak to teda odstranim??? Nekde musi byt krpa jinak by tam to napeti tak velky nebylo.
Rikal jsi, ze se Ti pres zimu nekdo vrtal v motoru ne? Tak zrejme Ti tam asi nejak "poladil" kabelaz...

Napsal: 05.06.2006, 23:46
od adner
Dovolím si znovu zopakovat.Těch 12 V je v pořádku.Je to napájení AFM.Žádné další hodnoty nemůžeš naměřit,poněvadž máš váhu jaksi odpojenou.

Napsal: 05.06.2006, 23:52
od street.racer
Tak ted v tom mam bordel :)

Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif

Napsal: 07.06.2006, 14:50
od Lee77
street.racer píše:Tak ted v tom mam bordel :)

Lee, Ty jsi teda nemeril podle toho obrazku?
temp/afm.gif
Presne podle tohoto obrazku jsem meril, panove vcera se, ale stalo neco z ceho mam strach. Vcera jsem znovu promeroval (12,60V) a behem toho mi chcipl motor. Kdyz jsem vydelal svicky tak jsem na 1 a3 narazil na upaleni kontaktu, snad mi nekapla na pist nebo v horsim pripade napodrela valec. dnes jdu merit tlaky tak dam vedet jak to dopadlo.

Napsal: 07.06.2006, 15:04
od Gerox
mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)

Napsal: 07.06.2006, 18:34
od Lee77
Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.

Napsal: 07.06.2006, 20:07
od blázen
Lee77 píše:
Gerox píše:mam na prodej motor kdyby neco.... :lol: :lol: :lol:


joke...drzim palce aby ti to dopadlo dobre... :? 8)
Jeste mam jeden dotaz. je mozny ze muze byt spatny rele v te pojistkove skrince u motoru? jedno se mi tam nezda.

je,možne je u dvoukila všecko, a jak se ti nezda?

Napsal: 08.06.2006, 01:24
od adner
Lee,pokud není jednička na konektoru jasně označená,změř oba krajní kontakty.Pokud problém přetrvává,máš odpálenou elektroniku ve váze,nebo k ní nemáš připojenou kostru.Jestli se tam těch 12 v bude nacházet i při odpojené váze(na svazku),je problém v instalaci vozidla,nebo řídící jednotce.Pokud ne,je to váha.