Stránka 4 z 4
Napsal: 08.01.2007, 10:34
od Peca
No_name píše:asi podle požadovanýho výkonu (plnícího tlaku)
dělaj se 1,2mm , 1,6mm a 2,0mm ,všechny stojej stejně
Jakou zvolit tloušťku pro jaký tlak? Např pro 1.1baru na T28?
Napsal: 08.01.2007, 12:37
od raddy
zmena kompresie by sa mala robit zmenou piestov. rozdielna hrubka tesnenia by mala sluzit na kompenzaciu zbrusenej hlavy ci bloku.
Napsal: 08.01.2007, 18:22
od Kentoya
jak píše rady, jinak já uvažuji o tom 2mm tlustém proto, že použiji písty z birda a díky nim je statická komprese cca 1/11, a pomocí tlustějšího těsnění, právě ty 2mm se dostanu na statickou kompresi cca 1/10,5 a tím pádem oddálím detonační hoření při tlaku turba cca 0,5 bar kterýžto tlak je při této kompresi už dost na hraně, při kompresi cca 1/11 bych mohl tlačit max 0,3 a byl bych na přibližně stejné pozici výkonu, ale pravděpodobně bych měl krouták menší, jsou to moje odhady pokud se mýlím zkušenější mě mohou poučit
Napsal: 09.01.2007, 01:59
od Brblak
Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.
Napsal: 09.01.2007, 07:52
od raddy
Brblak píše:Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.
to je pravda, ale nie je to idealny sposob.
Napsal: 09.01.2007, 12:15
od Idaho
raddy píše:Brblak píše:Kovove tesneni se pouziva ke snizeni komprese celkem bezne.
Teda alespon podle toho co sem za tech par let videl.
to je pravda, ale nie je to idealny sposob.
Ano kovové těsnění bych použil až v případě ž enelze více srovnat blok, s písty nelze nic udělat a je to v podstatě je "dohlazení" kompresního poměru..
Napsal: 09.01.2007, 13:47
od raddy
tu najdete informacie o zmene kompresneho pomeru (statickeho) pri zmene hrubky tesnenia
http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catal ... asket.html
Napsal: 09.01.2007, 16:20
od Idaho
ješte jeden dotaz - kdo zná japnská kovová těsnení FET a co mi o nich mužete říci????
Nerad bych si vzal na shop nějakej šmejd..