Stránka 4 z 4
					
				
				Napsal: 02.02.2007, 20:06
				od blázen
				nemyslím si že 4litrové BMW má srovnatelný kroutící moment s VG30DETT se zvednutým tlakem...to ani náhodou  
 
 
na 5s na 100km stačí i CA18DET můj názor.. 300k na CA18DET váží o 250kg min než na 4litru od BMW  

 o nějakým swapu na RB26 už se nikdo nemůže bavit ve spojitosti s BMW, bawa sou pěkná,ale....
 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2007, 20:24
				od Kentoya
				mě se jen líbí
shrnu to sice jsem měl bávo zrovna 30, 2,4 v dieselu jelo jak kráva, ale vím o něm jen asi polovinu co o dvoukile, nedovedu si sám sebe představit, (protože toho vím celkem málo) jak vlezu na bmw forum (i kdybych si znovu koupil bmw) a začal tam tvrdit, že dvoukilo je lepší jen protože jsem o tom přesvědčenej, každý auto je jiný a pokud je pro někoho modla bmw, at se modlí k bmw, já mám nisana a protože ho znám skoro do detailů, tak vím že starší 30ky se s ním nemůžou rovnat, ale jak jsou na tom nový báva nevím i když jsem v pár kouscích seděl a celkem to jelo, prostě nedovolil bych si na bmw foru vychvalovat ani hondu
			 
			
					
				
				Napsal: 02.02.2007, 20:35
				od Martin_534
				téma zamykám, nemá smysl tady rozpoutávat flamewar  
