Nestartuje
No já chtěl vyzkoušet předtím, než utratím 2500kč za NGK, jestli je to fakt svíčkama, a s BOSCH to bylo to samé, tak se mi do této investice moc nechce...Katany píše:me tohle stejny udelali svvicky denso .. (tusim IQ24), dal jsem NGK a pohoda
Asi to dopadne tak že to fakt potáhnu do servisu (
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
pablo
tak dneska sem chcel nastartovat ale hold nepodarilo sa. skusali sme vse okrem vymeni sviecok a nic tak sme nahodili obycajne brisky co sme nali a naskocilo na prvy tuk.takze v hajzli su sviecky bosch iridium a maju zivotnost 100000km a maju zasebou iba 6000km a su v hajzli. takze do pici z boskami
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Dvoukilo s el. problemem v servisu? Tady v ČR? To nemůze dopadnout dobře :-DPeca píše: Asi to dopadne tak že to fakt potáhnu do servisu (
Treba bych zkusil vymenit jeste jestli ti nikdo pujci power tranzistor - modul zapalovani nebo ten CAS - a kontroloval jsi poradne ten D- vystupek na vačici?
Tady je dkaz na UK forum na clanek o vystupku na vacce:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/showthread.ph ... st+cam+cas
Takto by nemel vypadat - ulomeny D vystupek a opotrebovane ozubeni
Tady je fotka take poskozene vacky s tim ze aspon ma ten D vystupek - na ten se hlavne podivej zda tam je:
http://www.sxoc.co.uk/vbb/attachment.ph ... 1167673208
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Jj D-výstupek je v pohodě.
Ještě je zajímavé že když to dýl stojí tak to pak při pokusu nastartovat aspoň "blafne", jakoby to chtělo chytit, ale nechytne. Při dalších pokusech už nic...
Ještě je zajímavé že když to dýl stojí tak to pak při pokusu nastartovat aspoň "blafne", jakoby to chtělo chytit, ale nechytne. Při dalších pokusech už nic...
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Re: pablo
Ja ti verim ze jsou to smejdy, ale kdyz v jinem dvoukilu v pohode nastartuji a v mem ne???pablo píše:tak dneska sem chcel nastartovat ale hold nepodarilo sa. skusali sme vse okrem vymeni sviecok a nic tak sme nahodili obycajne brisky co sme nali a naskocilo na prvy tuk.takze v hajzli su sviecky bosch iridium a maju zivotnost 100000km a maju zasebou iba 6000km a su v hajzli. takze do pici z boskami
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Skus skontrolovat vstreky ci vobec otvaraju (alebo naopak ci netecu).
Inak si precitaj manual od strany EF & EC 39 mozno ti to pomoze.
Inak si precitaj manual od strany EF & EC 39 mozno ti to pomoze.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
pablo
ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu
Re: pablo
myslis sviecky? ake to boli, tie co nestartovali?pablo píše:ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: pablo
bosch iridiumraddy píše:myslis sviecky? ake to boli, tie co nestartovali?pablo píše:ja som tam skusil dat brisky a jednu championku ine totiz po rukke neboli a hned to naskocilo a mne to tiez robil tak ze to chcelo chytit aj to baf.ale vse uz ide tak zajtra ich idem oplieskat dotycnim o hlavu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den