prostě všechno, co je tak trochu off-topic
			
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812 Registrován:  05.10.2004, 11:19Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy  05.04.2007, 13:45 
			
			
			
			
			
			ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								váša 							 
						user 			
		Příspěvky:  43 Registrován:  12.11.2006, 14:45Bydliště:  Severní Morava 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od váša  05.04.2007, 16:56 
			
			
			
			
			
			raddy píše: ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
Ok mrknu na to..... díky. 
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								váša 							 
						user 			
		Příspěvky:  43 Registrován:  12.11.2006, 14:45Bydliště:  Severní Morava 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od váša  05.04.2007, 17:04 
			
			
			
			
			
			raddy píše: ak mas klasicke turbo, tak 1.6mm je dobre. montuje sa to kdekolvek pred vstup oleja do turba
 koukal jsem na net, ale nikde jsem to nenašel.. nevíš kde to sehnat???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812 Registrován:  05.10.2004, 11:19Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy  05.04.2007, 17:45 
			
			
			
			
			
			zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								Conrad 							 
						user 			
		Příspěvky:  450 Registrován:  15.10.2004, 12:44 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Conrad  05.04.2007, 18:24 
			
			
			
			
			
			Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor 
 dost zásadní informace.
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								váša 							 
						user 			
		Příspěvky:  43 Registrován:  12.11.2006, 14:45Bydliště:  Severní Morava 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od váša  05.04.2007, 18:44 
			
			
			
			
			
			raddy píše: zober kovovu tycku (medenu napr) a nechaj si ju na sustruhu obrobit na potrebny vnutrny priemer a nechaj si u navarit na medenu privodnu trubku oleja alebo vlozit do privodnej hadice, podla toho co mas.
Takže jestli to dobře chápu stačí snížit průtok zúžením průměru trubky...?
 Mám klasickou měděnou trubku "6" tku....
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)
			
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								Kentoya 							 
						user 			
		Příspěvky:  6609 Registrován:  10.09.2005, 21:12Bydliště:  Brno 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od Kentoya  05.04.2007, 20:30 
			
			
			
			
			
			ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								adner 							 
						user 			
		Příspěvky:  2480 Registrován:  10.03.2006, 03:15 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od adner  05.04.2007, 21:19 
			
			
			
			
			
			Conrad píše: Some do and some dont. IIRC, the regular t25/t28s use the 0.060" restrictor, the ball bearing turbos use the 0.035" restrictor.
Takže když dám BB turbo musím měnit restriktor 
 dost zásadní informace.
u BB turba by měl být restriktor už z výroby přímo v těle
 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
								raddy 							 
						user 			
		Příspěvky:  4812 Registrován:  05.10.2004, 11:19Bydliště:  Piešťany, Slovensko 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od raddy  06.04.2007, 10:15 
			
			
			
			
			
			napisal som to uz skor, ze gulickove turba pouzivaju mensi restriktor. takisto je pravda, ze normalne ho gulickove turba maju zabudovane vo vstupe oleja. bolo by velke riziko ho tam nedat a spoliehat sa ze si to kazdy doroby...
			
			
									
						
										
						 
		 
				
		
		 
	 
				
		
		
			
				
																			
								váša 							 
						user 			
		Příspěvky:  43 Registrován:  12.11.2006, 14:45Bydliště:  Severní Morava 
		
						
					
						 
													
							
						
									
						Příspěvek 
					 
								od váša  07.04.2007, 14:05 
			
			
			
			
			
			Kentoya píše: ano jakoukoli vložku s vnitřním průměrem 1,6 mm
Je to asi garett 16tka.. je to z Opla diesla 2.0... Je na to někde nějaká tabulka jaký by tam měl být průtok???
Nissan Almera 1,6 73kw (teď už TURBO!!!)