OT
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Kluci kde sehnat tesneni pod sani? V Kelly je dodaci lhuta tak 3 tydny a ja uz malem prohazuju motory Co?
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: OT
haspa.cz
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Re: OT
Docela pekna za ty prachy http://speedpro.cz/champ-laminatova-sed ... -7062.html
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut.
Levné autodíly
DGR podvozky : http://www.dgr-podvozky.cz
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Fizzy diky. Zitra to budu mit a navic vsecko za lidove ceny
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Chápe toto nekdo? Resi se uspora paliva.
Radix: to je skoro přesně ono, bylo to kdysi v jedné příloze AR, jen šestnáctka tyristor ČKD, co jsem měl, potřeboval víc do řídicí elektrody, tak tam místo dvou diod paralelně k přerušovači byly sériově řazené tři a R2 byl 220 ohmů, D4 byla 5V1 atd.
Na kondenzátor 4uF došlo z toho důvodu, že jiskra, i když skákala spolehlivě na 15mm i při volnoběhu (přesněji - tak daleko mohl být konec kabelu od svíčky a ještě motor běžel), byla časově krátká. Motor sice šel vytočit do vyšších otáček, ale tvořilo se víc karbonu ve výfuku. Tak do série s anodou tyristoru jsem přidal odpor 22 ohmů. Jiskra se zmenšila na asi centimetr (opět od přívodu svíčky), ale karbonu se tvořilo podstatně méně a spotřeba klesla.
Bez toho odporu jsem najel na nádrž do rezervy asi 170km, s odporem už to dalo o 40km dál. Jezdil jsem tehdy denně 32km do práce, takže podmínky se měnily jen málo. Vzhledem k tomu, že v té době řada benzínek zanikla (jak si dnes můžu vybrat, jestli natankuju u lastury, šestinohého psa, žaka či modré, žluté, zelené..., tak tehdy jsem si mohl vybrat, jestli natankuju už v Hradci nebo až v Milovicích, případně, po zrušení benzínky v Hořicích, jestli se budu muset projet až do Robous, tehdy byly čerstvě zrušené benzínky v Hořicích, Ostroměři, Chomuticích i ve Vysokém Veselí)
Radix: to je skoro přesně ono, bylo to kdysi v jedné příloze AR, jen šestnáctka tyristor ČKD, co jsem měl, potřeboval víc do řídicí elektrody, tak tam místo dvou diod paralelně k přerušovači byly sériově řazené tři a R2 byl 220 ohmů, D4 byla 5V1 atd.
Na kondenzátor 4uF došlo z toho důvodu, že jiskra, i když skákala spolehlivě na 15mm i při volnoběhu (přesněji - tak daleko mohl být konec kabelu od svíčky a ještě motor běžel), byla časově krátká. Motor sice šel vytočit do vyšších otáček, ale tvořilo se víc karbonu ve výfuku. Tak do série s anodou tyristoru jsem přidal odpor 22 ohmů. Jiskra se zmenšila na asi centimetr (opět od přívodu svíčky), ale karbonu se tvořilo podstatně méně a spotřeba klesla.
Bez toho odporu jsem najel na nádrž do rezervy asi 170km, s odporem už to dalo o 40km dál. Jezdil jsem tehdy denně 32km do práce, takže podmínky se měnily jen málo. Vzhledem k tomu, že v té době řada benzínek zanikla (jak si dnes můžu vybrat, jestli natankuju u lastury, šestinohého psa, žaka či modré, žluté, zelené..., tak tehdy jsem si mohl vybrat, jestli natankuju už v Hradci nebo až v Milovicích, případně, po zrušení benzínky v Hořicích, jestli se budu muset projet až do Robous, tehdy byly čerstvě zrušené benzínky v Hořicích, Ostroměři, Chomuticích i ve Vysokém Veselí)
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Re: OT
SXo má snad rozdělovač? Nějak jsem si nevšim, že by mělo.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
-
- user
- Příspěvky: 2780
- Registrován: 16.02.2009, 18:36
- Bydliště: Ostrava/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
http://carspondent.com/2011-nissan-altima-2-5s/ podle meho povedene auto
'91 Nissan 240SX S13 KA24DE
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
'96 Nissan 240SX S14a KA24DE
'88 Nissan 200SX S12 Silvia CA18DET
__________
VOZÍME: MeisterR coilovers, DRIFTWORKS, HSD coilovers, KOLA Z USA
PRO VÍCE INFO -> kristian.tomala@afimocz.cz
LIKE US ON FACEBOOK!
Re: OT
Kdo je schopnej mi neco koupit na ebay?
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD
Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD
Family car Bmw M6 - r.v2005
Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej)
Low cost track project BMW e36 - r.v94
Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Re: OT
a já jel, včera resp. sem ho chtěl rozhejbnout aby se to všechno protočilo tak sem dal kolečko kolem bloku, bylo tady sucho.. akorát mi to bez chipu nefunguje, tak to skoro nejelo..Fire píše:Začínám mít absťák ... s dvoukilem jsem nejel už skoro 2 měsíce
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
Re: OT
A jeste tak 2 mesice nepojedu.
Takze zatim blbnu v LFS s XRT.
Kdyz je G25 s 35cm volantem tak to je hned o necem jinem.
Takze zatim blbnu v LFS s XRT.
Kdyz je G25 s 35cm volantem tak to je hned o necem jinem.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
Petr: taky bych už skoro mohl, ale od garáže k silnici mě dělí cca 100m sněhové přikrývky a to na těch sklikách nedám
- Bart34
- user
- Příspěvky: 1787
- Registrován: 19.10.2008, 19:37
- Bydliště: B R N O/Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Pekny, ale vicemene slatanina z G35(predek) a Legenda(zadek)Xcriss píše:http://carspondent.com/2011-nissan-altima-2-5s/ podle meho povedene auto
S13 Novej motor od Fandy, Stage2, T28, Wallbro 255, HKS HI power, HKS SSQV, GReddy Profec B Spec2, Front IC, HR pružky.
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun
Prodáno: RIP: S13 Targa USA Stage2, Wallbro 255, Boost 0,9b, Renovak Race spojka, Apexi TurboTimer, H&R pruziny, Alternativně FPR, Kat out-Rezonátor, Lauf Japan style, Filtr Tenzo-R, Sleepy eyes, Borbet 16", IC Octavia, Budík turba od F&K
http://www.youtube.com/watch?v=Md6EY184 ... jQ&index=7
No problems-no fun