Upraveny Stage1 cip

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

nizzmo píše:
kenivruh píše:
Láďa z UDC píše:....tak kolik maximálne můžu teda dostat z S1 chipu??
Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

kenivruh píše:
nizzmo píše:
kenivruh píše: Pozri, ked tam nechas T28 tak viac ako 270-280 koni na kolesach nedas aj keby si chcel.
Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.
ale dá se víc... dá
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

da aj neda. ale skor asi nie, nie s T28 s vyfukovou turbinou AR .64. Vznika problem s protitlakom a teplotou vyfukovych plynov. To iste turbo ale s vyfukovou turbinou AR .84 potiahne do cca 380k ale zase lag je citelne vacsi.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

blázen píše:
kenivruh píše:
nizzmo píše: Ano pri Stage1 270-280hp, ale na zotrvacniku a nie na kolesach. Na kolesach budes mat cca 230-240hp. Stage1 je namapovane len po tlak 1bar (u s14)
Jasne. Ja som to myslel tak ze z T28 nedostatnes viac ako tych 270-280 na kolesach so ziadnom upravou, to turbo na viac nema.
ale dá se víc... dá
Urcite neda. Pozri si kompresorovu mapu T28, vypocitaj si aky prietok potrebujes na viac koni a na 1.8 motore (alebo 2.0) proste to turbo taky prietok nespravi.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

změna kompresního poměru,posun předzápalu vstřikování vody....jsou metody jak sním získat víc výkonu
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

iste, ale rec je o viac menej standardnom ca18det motore. Koniec koncov, viem si predstavit 300k 1.8 uplne bez turba 8) Ale to je uz rec o niecom inom.
Vykon motora s danym turbom nie je dany len vykonom kompresora turba ale hlavne samotnym motorom, jeho kompresiou, jeho protitlakmi atd. Podstatne je to, co vlastne motor brzdi. Ci su to vacky, ci vyfukova turbina atd. Hlavnym problemom T28 nie je kompresor, ale mala vyfukova turbina, teda co sa tyka motora ca18det. Na druhej strane ma rychly nabeh, co v konecnom dosledku moze plne vykompenzovat nizsi maximalny vykon, hovori sa tomu plocha pod krivkou krutiaceho momentu, to je to co urci ktore auto bude v bode B skor a hlavne ci bude pouzitelne aj na nieco ine ako presun do toho bodu po rovnej ciare a s plnym plynom...
A hlavne, co keby sme ukoncili uplne zbytocnu debatu ohladom koni, pretoze to nie je vobec smerodatne, ako vsetci vieme kon (alebo kôn :-D ) nevyjadruje dohromady vobec nic, je to len funkcia otacok a krut. momentu vymyslena kvoli porovnavaniu motorov medzi sebou. Takisto je dost nespravne hovorit ze dane turbo zvladne tolko a tolko koni....To iste turbo na 1.8 motore s tlakom 1.5bar vyprodukuje dajme tomu 300k ale na 3l motore s tlakom 0.5bar to bude mozno 400k...
Podstatny parameter turba je prietok kompresora pri danom tlaku a prietok turbiny. Tieto cisla v kombinacii s danym motorom udaju vysledny vykon.
Odpovědět