regulace vykonu
to je mazec nejdrive tu nechapete ze vykon je fiktyvni hodnota motoru(jedna se poze o prepocitanej kroutak)
To mikyc: a to je prave ono proto treba s t25 mas vykon(placnu) 220 psu pri 0,9b a s gt28 mas 260ps. Jednoduse mensi turbo nestiha vyssi tocky. A tudis ma kroutak pouze v nizsich otackach, tudis nema takovej vykon jako gt28. Jinak kroutici momont by mel teoreticky zustat stejnej s ohledem ze vetsi komp.komora je efektivnejsi a je schopna stlacovat chladnejsi vzduch,chladnejsi vzduch ma mensi objem tudis se ho dostane do valce vice nezli tepleho. Zapomnel jsem na neco?
To mikyc: a to je prave ono proto treba s t25 mas vykon(placnu) 220 psu pri 0,9b a s gt28 mas 260ps. Jednoduse mensi turbo nestiha vyssi tocky. A tudis ma kroutak pouze v nizsich otackach, tudis nema takovej vykon jako gt28. Jinak kroutici momont by mel teoreticky zustat stejnej s ohledem ze vetsi komp.komora je efektivnejsi a je schopna stlacovat chladnejsi vzduch,chladnejsi vzduch ma mensi objem tudis se ho dostane do valce vice nezli tepleho. Zapomnel jsem na neco?
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Ano, ale větší výfuková turbína umožní větší průtok vzduchu z motoru do výfuku. To nemá nic moc společnýho s tím, jaký množství vzduchu jde do motoru! To je věc spotřeby vzduchu motorem, restrikcí v sání, teplotě vzduchu, tlaku v sání a kompresorové části turba..mikyc píše: Ale ta vetsi turbina je mensi restrikce pro motor a umozni prutok vetsiho mnozstvi vzduchu!!
LOLV-Eagle píše:Ano, ale větší výfuková turbína umožní větší průtok vzduchu z motoru do výfuku. To nemá nic moc společnýho s tím, jaký množství vzduchu jde do motoru! To je věc spotřeby vzduchu motorem, restrikcí v sání, teplotě vzduchu, tlaku v sání a kompresorové části turba..mikyc píše: Ale ta vetsi turbina je mensi restrikce pro motor a umozni prutok vetsiho mnozstvi vzduchu!!
- V-Eagle
- user
- Příspěvky: 390
- Registrován: 27.09.2004, 15:28
- Bydliště: Praha / Podebrady
- Kontaktovat uživatele:
Můžeš, prosím Tě, svoji odpověď "LOL" podložit nějakými objektivnějšími argumenty nebo úvahami?
A osvětli mi, proč jsem se stal cílem Tvého přízemního výlevu!? Jen proto, že mi nerozumíš? Nebo prostě nemám pravdu /neříkám, že vím všechno nebo dokonale znám tuhle problematiku/, a Ty mi to jen nedokážeš vysvětlit?
A osvětli mi, proč jsem se stal cílem Tvého přízemního výlevu!? Jen proto, že mi nerozumíš? Nebo prostě nemám pravdu /neříkám, že vím všechno nebo dokonale znám tuhle problematiku/, a Ty mi to jen nedokážeš vysvětlit?
V-Eagle píše:Můžeš, prosím Tě, svoji odpověď "LOL" podložit nějakými objektivnějšími argumenty nebo úvahami?
A osvětli mi, proč jsem se stal cílem Tvého přízemního výlevu!? Jen proto, že mi nerozumíš? Nebo prostě nemám pravdu /neříkám, že vím všechno nebo dokonale znám tuhle problematiku/, a Ty mi to jen nedokážeš vysvětlit?
vesela mi prisla predstava motoru bez vyfuku, myslim, ze kdyz neco jde dovnitr, tak to musi i venV-Eagle píše:Myslím, že je problém v tom, že dost lidí nechápe, jak konkrétně to funguje, nedokáže si to představit. U některých se pak pocity z nepochopení projevují agresivními výroky nebo bláboly. Confused
A protoze si to nedokazu predstavit, nechapu jak konkrétně to funguje, moje pocity z nepochopeni se projevily tak ze ses stal tercem meho přízemního výlevu.
Co se tyce podloženi nějakými objektivnějšími argumenty nebo úvahami mam toto: Proc jsou potreba vyfuky s vetsim prumerem, proc se prodavaj lepsi svody a diky cemu se turbo roztaci?
oni rikaji ze nezalezi ani na vyfuke. rikaji ze vzduchu potece porad stejne, ale mozna uznavaji, ze tam bude vetsi vykon - ale ne diky vetsimu prutoku vzduchu - jestli jim dobre rozumimGerox píše:ok takze to zhrneme...vy tvrdite ze na jednom motoru je vlastne jedno jaka kompresorova cast turbiny bude kdyz se zachova vyfukova cast...pac vyfukova cast se stejne nemuze tocit rychleji...timpadem pri danem tlaku tam bude tak jako tak stejny vykon...???