Stránka 5 z 6
Napsal: 19.09.2007, 19:48
od Kentoya
však já mám dva stojany a ješte asi jeden nebo dva budu muset dokoupit
Napsal: 19.09.2007, 21:58
od blázen
já si vyrobil takovýto:
Napsal: 19.09.2007, 22:07
od MYSAK
2vmille: Dikes autocad nepozaduju, z nakresu rukou to bohate staci
Ja to taky sflaknu taknak od oka ale abych aspon vedel v jakejch rozmerech se mam priblizne drzet :-)
Napsal: 19.09.2007, 22:23
od vmille
2blazen:Dobrej jednoduchej, akorat se motor nedá otáčet takže se asi blbě dělá klika, zase přístupnější setrvák.
2MYSAK: Nemáš zač. Těch rozměrů se úplně nemusíš držet, jen to X nedělej širší než setrvák, usnadní ti to montáž motoru.
Napsal: 19.09.2007, 22:36
od vmille
Jo málem bych zapoměl dnes jsem rozdělával motor. Tady je můj třetí píst:
Napsal: 19.09.2007, 22:51
od MYSAK
vmille píše:2MYSAK: Nemáš zač. Těch rozměrů se úplně nemusíš držet, jen to X nedělej širší než setrvák, usnadní ti to montáž motoru.
Fajn a prumer setrvaku bys taky zmeril?
Ja este motor venku nemam
Napsal: 20.09.2007, 09:39
od blázen
vmille píše:2blazen:Dobrej jednoduchej, akorat se motor nedá otáčet takže se asi blbě dělá klika, zase přístupnější setrvák.
2MYSAK: Nemáš zač. Těch rozměrů se úplně nemusíš držet, jen to X nedělej širší než setrvák, usnadní ti to montáž motoru.
to nedá,ale když dělám kliku tak hodím blok na stůl a otočim ho
Napsal: 20.09.2007, 10:38
od Elviiis
blázen píše:vmille píše:2blazen:Dobrej jednoduchej, akorat se motor nedá otáčet takže se asi blbě dělá klika, zase přístupnější setrvák.
2MYSAK: Nemáš zač. Těch rozměrů se úplně nemusíš držet, jen to X nedělej širší než setrvák, usnadní ti to montáž motoru.
to nedá,ale když dělám kliku tak
hodím blok na stůl a otočim ho
máš na to pracky... já bych si CA hodil tak akortá na nohy :-D
Napsal: 20.09.2007, 11:12
od MYSAK
Elviiis píše:máš na to pracky... já bych si CA hodil tak akortá na nohy :-D
Napodobne
Ojnice
Napsal: 23.09.2007, 08:04
od vmille
Re: Ojnice
Napsal: 23.09.2007, 09:32
od blázen
to by mě zajímalo co je to zač
Re: Kované písty CP pistons
Napsal: 03.08.2008, 14:49
od mauglie
Oživuju..
Jak to tedy je? Když bych měl ojnice a písty v OK stavu (trochu pochybuju po těch 200tis km
), jsou použitelné (sériové) pro výkon cca 300 koní? Zatím jsem se setkal s tím, že ano, ale musí být dobré AFR, nicméně co ojnice? Přemýšlel jsem, že pořídím alespoň kované ojnice, když dostávají nejvíce zabrat a kdyžtak i písty, ale objevilo se ALE.. Jak je to tedy s tím, že když bych SX používal i pro normální svezení, tak by se písty nerozpínaly? V čem jsou možná negativa, respektive co by to pro mě zamenalo?
Celkově mi z toho vyplývá, že písty pravděpodobně tedy sériové a ojnice kované + štefy
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ARP-Head ... 0268647419 a (už mám) kovové těsnění.
Ještě se chci zeptat, jestli jsou
http://www.frsport.com/CP-Forged-Alumin ... _9370.html opravdu od CP a jestli s nimi třeba někdo má nějaké zkušenosti. Dále jsem hledal ojnice a výsledkem mi je
http://cgi.ebay.com.au/Nissan-SENTRA-CA ... 8092a10258 http://cgi.ebay.com.au/SPOOL---Nissan-C ... 01104a1728
http://cgi.ebay.co.uk/H-Beam-Conrods-Ni ... .m14.l1318
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Pauter-X ... 0242745038
http://cgi.ebay.co.uk/Nissan-CA18DET-St ... .m14.l1318
http://www.edgeperformance.no/index.php ... 1&Itemid=9
http://www.thsperformance.co.uk/acatalo ... nrods.html
http://proengines.com.au/spool.html
anebo to vyřešit tímhle
http://cgi.ebay.co.uk/CA18DET-Rods-and- ... .m14.l1318
Jak z toho něco vybrat ?
Některé ojnice se očividně opakují, tomei nepřidávám do sezamu, je to šílená pálka a pro moje cíle naprosto zbytečná záležitost
Re: Kované písty CP pistons
Napsal: 03.08.2008, 16:01
od raddy
na 300k ti staci v pohode seria, ako piesty tak aj ojnice. k tomu kovove tesnenie pod hlavu a mas vystarane, nic viac nepotrebujes a usetrene prachy mozes vrazit inde alebo prejazdit.
Re: Kované písty CP pistons
Napsal: 03.08.2008, 16:07
od mauglie
raddy píše:na 300k ti staci v pohode seria, ako piesty tak aj ojnice. k tomu kovove tesnenie pod hlavu a mas vystarane, nic viac nepotrebujes a usetrene prachy mozes vrazit inde alebo prejazdit.
No jo, ale co když už nebudou ojnice OK? Lepší než kupovat sériové je sehnat kované, nebo tomu tak není? To samé s písty.
Díky za odpověď.
Re: Kované písty CP pistons
Napsal: 03.08.2008, 16:09
od raddy
to zalezi od tvojich financii...piesty sa kupuju vzdy nove, vacsinou sa robi vybrus atd takze to je jasne. ojnice stoja majland, ak nebudu dobre (co nie je prilis pravdepodobne) tak kludne kup seriove v dobrom stave...