GO SR20DET z S14
Tak uz netreba zistil som ze v RHD sa staci opytat a zozenu vam vsetko co chcete za dobru cenu aj ked to nemaju vo webshope zobrazene. To je pristup k obchodovaniu. Este kupim ostre vacky a mam vsetko co som xcel.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
vstryky asi klasika nismo 555 a ecu chip dam asi od horsham alebo porozmyslam nad Power Fc ak najdem niekoho pobliz kto s tym vie pracovat
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Tak som sa len chcel zo zvedavosti spytat videl som na inete ventily s vacsimy rozmermi(o 0,5 mm a 1 mm), ma to nejake vyhody alebo tie sa pouzivaju ked sa brusia tie ventilove kanaliky?
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
...no pokial si kupoval aj ostrejsie vacky, asi by lepsim riesenim bola rovno riadiacka od Tomei, tusim stage2 je s inymi vackami, turbom a vstrekmi...blázen píše:použij horsham, a specialistu máš hned v pištanech ...bud doma, nebo bude někde na pivě :-D
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Kupoval som ine vacky ale nad rj od tomei vobec nerozmyslam oni tusim aj tak robia tie chipy na svoje vyrobky a ja mam vacky od crowera. Skor uvazujem nad Apexi Power FC pripadne Haltechom ale na to fakt momentalne nemam takze to je len hudba buducnosti ale zda sa mi to rentabilnejsie ako kupovat vzdy chip pri zvysovani vykonu ktorym sa musis v podstate prisposobovat. Ale teraz som videl na nemeckom ebay chip na CA18det za normalne peniaze tak to by sa este dalo prezit ale kupovat chip za 10 az 15 tisic sa mi zda dost.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Emanage, apod. neudela svou praci? Nevim, ale kazda ECU(nebo chip jak tomu rikate?) je naladena na urcity setup a nevim, jak se to pak chova, kdyz mas komponenty byt i lehce rozdilne...
Jedetoshop.cz Facebook stránka - Jedetoshop.cz | Staň se fanouškem!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Použité ND - Jagyho bazárek | Nové OEM Nissan díly - KLIKNI ZDE!
Myslis, ze je to lacnejsie???branbito píše:Kupoval som ine vacky ale nad rj od tomei vobec nerozmyslam oni tusim aj tak robia tie chipy na svoje vyrobky a ja mam vacky od crowera. Skor uvazujem nad Apexi Power FC pripadne Haltechom ale na to fakt momentalne nemam takze to je len hudba buducnosti ale zda sa mi to rentabilnejsie ako kupovat vzdy chip pri zvysovani vykonu ktorym sa musis v podstate prisposobovat. Ale teraz som videl na nemeckom ebay chip na CA18det za normalne peniaze tak to by sa este dalo prezit ale kupovat chip za 10 az 15 tisic sa mi zda dost.
Pri kazdom stage v tvojom motore budes musiet prepisat mapu v tvojej plne programovatelnej ecu (samozrejme, pokial ju kupis). Pokial sa tejto problematike detailne nerozumies a nemas potrebne skusenosti, budes si musiet pre kazde odladenie mapy prichystat urcite minimalne 15tis. Skk. Za takuto cenu ti to zopar skusenych ludi v CZ urcite naladi (MaxMotorsport v BA urcite podstatne drahsie :-D ). To stale nebudes mat istotu, ze vsetko je na 100%, preoze to budu ladit ludia, ktory maju vseobecne (i ked urcite perfektne) skusenosti. U HD, alebo napr. Tomei stage ecu maping je to tak, ze mapa nevznikla za tri hodiny ladenia, ale je tam ovela viac prace. Za to svedci aj to, ze ja mam od HD stage 1, kde JAZ garantuje 260HP - 280HP. Ja som zmeral s upravami, ktore su predpisane k tejto stage 275HP.
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Ja neviem, ma ju kamos v Prelude a casto sa mu seka. Konkretne Emanage Ultimate.jagy píše:Emanage, apod. neudela svou praci? Nevim, ale kazda ECU(nebo chip jak tomu rikate?) je naladena na urcity setup a nevim, jak se to pak chova, kdyz mas komponenty byt i lehce rozdilne...
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
Hmm no stoji to na zamyslenie budem sa musiet rozkukat. Ak to je tak ako hovoris tak to samozrejme vychadza asi horsie pre rj ako haltech a power fc. Blbe byt mala krajina kde je 1 distributor a ziadna konkurencia. Keby boli taketo veci u nas za normalne ceny je to supr.
Mozno by sa chcelo popytat u konkretneho predajcu napr. v Tweakite ci sa da pocitat s nejakou pomocou pri neskorsom preprogramovavani rj. Ak clovek vie co chce naprogramovat a nauci sa narabat s tym tak to mozno uz potom neni taky problem
Mozno by sa chcelo popytat u konkretneho predajcu napr. v Tweakite ci sa da pocitat s nejakou pomocou pri neskorsom preprogramovavani rj. Ak clovek vie co chce naprogramovat a nauci sa narabat s tym tak to mozno uz potom neni taky problem
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Tak konecne dnes(na moje narodky) mi dosli nejake veci so som objednaval uz pred vianocami. Dufam ze coskoro dojdu dalsie. Tak sa pochvalim a dam ich na obdiv ako vsetci. Dakujem Kenivruhovi za dobry contact dost mi pomohol.
Trosku sa mi od radosti triasli ruky tak niektore obrazky nejsu moc ostre
Trosku sa mi od radosti triasli ruky tak niektore obrazky nejsu moc ostre
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
Len tak pre rozsirenie svojich obzorov sa chcem spytat ako je to s kompresnym pomerom. Je dobre ho zvysovat(alebo mat ho velky) alebo je lepsie ho mat mensi. Cital som niekolko clankov kde boli u aut hrdy na vysoky kompresny pomer a zas inde som cital clanky kde sa snazili kovovym tesnenim pod hlavu motora kompresny pomer znizit.
Nissan 200sx(S14), Garrett 2871 turbo, greddy-s damper system, R2D2 blow off, Greddy turbo timmer, Tanabe fordan g-blue exhaust system, Wiseco piesty, Eagle ojnice, BC vačky pruziny ventili,...
na to se neda lehce odpovedet, zalezi kolik chces tlacit turbem ( a jakym ), jak kvalitni benzin tankujes, jak mas kvalitni vnitrek motoru, atd.
u NA motoru se snazi drzet vysokou kompresi, u turb je to o pristupu jaky si vyberes :-)
zjednodusene:
nizsi komprese - muzes (relativne bezpecne) tlacit vetsi tlak, ale ve chvili kdy nebere turbo je auto mrtve.
vyssi komprese - vetsi riziko detonaci pri fullboostu, auto celkem jede i kdyz turbo netlaci
vyber si :-)
u NA motoru se snazi drzet vysokou kompresi, u turb je to o pristupu jaky si vyberes :-)
zjednodusene:
nizsi komprese - muzes (relativne bezpecne) tlacit vetsi tlak, ale ve chvili kdy nebere turbo je auto mrtve.
vyssi komprese - vetsi riziko detonaci pri fullboostu, auto celkem jede i kdyz turbo netlaci
vyber si :-)
kompresny pomer ma byt vzdy co najvyssi vzhladom k moznostiam motora a jeho paliva.
detonacie sa riesia inak ako znizovanim kompresneho pomeru,resp. znizovanie kompresneho pomeru kvoli detonaciam je rovnake ako kebysi mal auto co dokaze ist 300km/h ale kvoli shit pneu mozes ist len 180km/h...Co urobis? Das tam slabsi motor alebo lepsie pneu?
detonacie sa riesia inak ako znizovanim kompresneho pomeru,resp. znizovanie kompresneho pomeru kvoli detonaciam je rovnake ako kebysi mal auto co dokaze ist 300km/h ale kvoli shit pneu mozes ist len 180km/h...Co urobis? Das tam slabsi motor alebo lepsie pneu?