Stránka 5 z 7

Napsal: 23.12.2007, 03:29
od lobiik
Hehe, nas jelo v s14a 5 lidi :D Musel sem se pravda smrsknout trosku, protoze pri mem beznem posezu mam mezi operadlem a zadni sedackou cca 6cm mista, no ale zase, jak byla hezky zatizena zadni naprava, tak to melo hezkej odpich, zadne poskakovani :)

Napsal: 23.12.2007, 11:30
od Garfielld
mno ale kolik S13tek dělalo GO? já se nechci nějak navážet nebo něco, jen zjištuju jak na tom ty dvě auta sou. Jinak co ty 240SX? Nemůžu najít jejich parametry? nejlíp kdyby někdo věděl i třeba hmotnosti těch aut. díky :)

Napsal: 23.12.2007, 11:56
od blázen
všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky.. 240sx:KA24E 12V R4 143k 0-100 tak 9s ,držák, jen liješ a jezdíš

KA24DE: 16V R4 160k to samé,zrychleni o něco lepší,hodnotu netuším

Napsal: 23.12.2007, 11:58
od MYSAK
Myslim ze doublejay to vystih.. hlavni problem je v udrzbe a to plati jak pro CAcko tak i pro SRko.. ja sem ted taky ve stavu nepojizdnym presne kuli tomu co psal. pridrena klika ale uz se blizim ke skladani.

BTW 2doublejay - jakej lejes olej?

Napsal: 23.12.2007, 12:11
od blázen
já lil 10W40 valvoline.. měnil po 4000km
tady ještě nikdo nepoložil velmi důležitou otázku,než CA18 odsoudil a to:

kolikrát se ten motor rozsypal po POŘÁNÉ go?

Napsal: 23.12.2007, 12:18
od Garfielld
blázen píše:všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky..
ty vole se mi snad jen zdá, ale bude ten motor obhajovat, že se nevysype :lol: nechci si mazat med kolem huby když pak budu najednou shánět díly na přidřenej motor :) ale tohle je stejně zatim jen "hudba budoucnosti" dřív jak někdy v létě bych to auto nekupoval

Napsal: 23.12.2007, 12:20
od blázen
Garfielld píše:
blázen píše:všecky :lol: a 2 i 3X ale u SR to přijde taky..
ty vole se mi snad jen zdá, ale bude ten motor obhajovat, že se nevysype :lol: nechci si mazat med kolem huby když pak budu najednou shánět díly na přidřenej motor :) ale tohle je stejně zatim jen "hudba budoucnosti" dřív jak někdy v létě bych to auto nekupoval
obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě.. to že si jí musí projít je stářím,má už najeto a chováním předchozích uživatelů...

Napsal: 23.12.2007, 12:36
od Design
Ale panove ja si myslim že to chce i SRko teda mel sem co dočineni s dvouma a kdyby se tady natym mym neudelala GO tak by se taky vysipal.

Napsal: 23.12.2007, 19:04
od Garfielld
blázen píše:obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě..
mno ale to je docela dost podstatnej detajl :) po GO umí bejt v poho snad každej motor, btw na kolik vůbec taková GO příde?

Napsal: 23.12.2007, 19:10
od blázen
Garfielld píše:
blázen píše:obhajuju ho protože po GO je absolutně v pohodě..
mno ale to je docela dost podstatnej detajl :) po GO umí bejt v poho snad každej motor, btw na kolik vůbec taková GO příde?
ano.. tu GO časem potřebuje jak CA18DET tak SR20DET..
záleží jaká GO.. jestli i třeba s kovanýma ojnicema a pístama.. protože seriové nejsou o moc levnější.. většinou už se to přijednom staví na vyšší výkon a řekněme.. takže cena je individuální.. mě stála asi 80tis bez kovaných ojnic.. určitě jen GO se dá udělat levněji, ale to je spíš otázka pro kentoyu , on jich už udělal dost,,.tak ceny zná líp

Napsal: 23.12.2007, 22:14
od doublejay
MYSAK píše:Myslim ze doublejay to vystih.. hlavni problem je v udrzbe a to plati jak pro CAcko tak i pro SRko.. ja sem ted taky ve stavu nepojizdnym presne kuli tomu co psal. pridrena klika ale uz se blizim ke skladani.

BTW 2doublejay - jakej lejes olej?
Na bezne jezdeni jsem mel 6 let Valvoline 10W-40, ted mam poprve Liqui-Moly s molybden-sulfidem.

Aby me nekdo blbe nepochopil - ja se CA nezastavam, jen odmitam kecy typu "CAcka se serou..." a podobne nesmysly. Ano, CAcek je tady nekolik set a vetsinou se k nim pred nami dostala banda kretenu, ktera se k nim chovala jako k motoru v S120. Podle toho to pak vypada... Kdyby tady bylo stejne mnozstvi SR a mely za sebou takovy provoz, jako CA, budou na tom prinejlepsim stejne... Kdyz se k tem motorum bude majitel chovat slusne, vcas menit olej, nedavat sodu za studena, nevypinat hned po klade, ale dusledne ochlazovat, tak se ten motor odmeni vykonem i zivotnosti. A je jedno, jestli to bude CA nebo SR. Dement dokaze znicit i jednodussi a mene haklivy motor, blbci jsou uzasne vynalezavi...

Napsal: 24.12.2007, 10:21
od Paja UDC
Tak podle mě toho nešetrnýho zacházení snese SRko trochu víc než CAčko a elektronika není tak poruchová. Vždycky když řeším nějakej problém u CAčka (což je vlastně pořád), tak to tady na fóru vždycky najdu, páč to už několikrát někdo řešil, ale zajímavý je, že jen u CAčka, nikdy mi nevyběhne řešení na SRko. Je jich tady míň, to je pravda, ale zas tak málo jich nebude a že by to bylo jenom stářím, tomu nevěřim, spousta S14tek tady je vyrobená kolem roku 95, což už je taky 12 let.
Prostě podle mě je sériofka CAčko problémovější než sériofka SRko.

Napsal: 24.12.2007, 11:46
od raddy
hehe, debatka jak sa patri....napism mi co je v elektronike na ca poruchove? ja osobne som este nemal ziadny problem s elektronikou...
a preco ti tu nevybehne nic pre sr? no to je jednoduche, pretoze tu s tymto motorom prakticky este nikdo nic nerobil...a motor ktory je rozobraty na stole sa nekazi, takze asi tak...

Napsal: 24.12.2007, 11:53
od MYSAK
Ja problem mel.. blbe zacvaklej konektor :-D

Napsal: 24.12.2007, 12:04
od blázen
raddy píše:hehe, debatka jak sa patri....napism mi co je v elektronike na ca poruchove? ja osobne som este nemal ziadny problem s elektronikou...
a preco ti tu nevybehne nic pre sr? no to je jednoduche, pretoze tu s tymto motorom prakticky este nikdo nic nerobil...a motor ktory je rozobraty na stole sa nekazi, takze asi tak...
napsal si to tak pěkně, že mi to vrazilo úsměv do tváře.. ale máš pravdu, je to tak.. :D
elektronika..no když se pokazí nějaký CAS, PWT,cívka. to jsou věci co koupíš během 20minut na foru za pětikilo..osobně se mi pokazil na všech SX co jsem měl jen jeden TPS - a ten sem vylovil z krabice neb sem měl asi 3 a za 5 minut byl namontován nastaven a funguje dodnes