Stránka 5 z 6

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 17:34
od PDK200SX
Fajn, jsem rád, že už jsem se konečně někam dostal, díky. Takže udělám GO bloku, hlavy,kliky. Koupím kované ojnice a písty, vačku, těsnění, oil čerpadlo,vodní čerpadlo, dám oil chladič, chladič vody s vrtulí, nechám si u radyho upravit čip, dám turbo-hm to asi není z S14? A AFM z 300ZX by nestačilo? 444cc vstřiky a můžou být větší? Nebo je to zbytečný a bude to žrát kolik?

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 17:36
od Mirek
AFM z 300ZX stoji 2x tolik co Skyline AFM

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 17:38
od PDK200SX
Mirek píše:AFM z 300ZX stoji 2x tolik co Skyline AFM
Aha tak nic :D

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 17:39
od PDK200SX
A co je todle za písty a ojnice? Jsou kované nebo obyč? http://www.apexperformance.co.uk/catalo ... 530bea513d

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 18:00
od blázen
odkaz se mi nechce otevřít, turbo z s14 je T28 na kluzným ložisku.. GTturba sou na kuličkových ložiscích.. 28r60 by mělo být tuším stejné jako T28z s14 jen je rozdíl v ložiscích.. nebo má jiné AR? to tu napíše někdo kdo ví

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 18:03
od chosecz
PDK200SX píše:Pěkný čas...
Na kolik tě vyšla celková GO motoru?(co vše jsi dělal a kupoval) Napadá tě něco na co blázen zapomněl??
Upozornuji, ze celou dobu hovorim o RX7FD, Nissan s timto setupem jeste neni dokoncen.

Ad Nissan - Cenu presne nevim, mohu ti dat seznam veci, co mam ... neni komplet, ale pro predstavu.
Veskere ceny jsou orientacni! Nechci s nikym resit kde co a jak.

vybrus bloku, nove pisty, pistni krouzky, saly apod - 30000
brouseni hlavy - 2000
Komplet motorove tesneni - 3000
NISSAN TURBO CA18DET PROSEAL STEEL HEAD GASKET - 3500
NISSAN 444CC INJECTORS SKYLINE 200SX S13 CA18DET - 4000
WALBRO GSS341 255HP - 3000
BLOW OFF (obyc) - 2000
FMIC INTERCOOLER+PIPING KIT - 10000
Silicone radiator hose CA18DET - 2000
Manifold, elbow, downpipe - 5000
GReddy Profec B Spec II Boost Controller - 7500
GARRETT GT2860RS TURBO - 25000
Keramicka lamela (brzdy.cz) - 5000
TRUST Greddy AIRINX Air Intake - 2500
Nissan Silvia CA18DET S13 Pulley Pulleys Kit - 2500
300ZX Z32 MAF AFM - 4000
budíky teplota (olej, voda), tlak oleje, adapter na měření teploty vody - 6000
Nissan SR20DET Skyline CA18DET Racing OIL COOLER KIT - 8000
Mishimoto Aluminum Radiator - 8000
HS Chip Stage 3 - 5000
NISMO Engine and Transmission Mount Set - 4500
NISMO Stainless Braided Clutch Hose - 2200
Nismo GT LSD - 22000
Silikonove hadice (4,6,8,10,16mm) - 3500
OIL CATCH TANK - 1500

Tohle jsou veci, co me napadli na prvni pohled a co jsem mel napsane. K takovemu vykonu treba musis udelat dobre brzdy a seriovy podvozek rozhodne nemuzu doporucit.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 19:36
od Kentoya
blázen píše:
chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake :)

Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone :)

stím už souhlasím..tak proved 10 startů a udělej průměr a máš zrychlení 8)

na jednu strámku škoda, na druhou aspon vím že řadíme podobně a že jsem tam měl podobnej výkon

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 19:37
od blázen
Kentoya píše:
blázen píše:
chosecz píše:Takze provadim korekce, cas byl zmereny na 4.9 sec, sorry za mistake :)

Jinak ja ten vykon 300PS davam na seriovych vnitrnostech, po kompletni GO a nove dily. Doufam, ze to vydrzi ... to se uvidi po sezone :)

stím už souhlasím..tak proved 10 startů a udělej průměr a máš zrychlení 8)

na jednu strámku škoda, na druhou aspon vím že řadíme podobně a že jsem tam měl podobnej výkon

jo ty časy odpovídaj.. možná by se to zpřesnilo měřením na 200km/h GPS

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 19:51
od kenivruh
Obrázek

Vykon na motore.
http://www.tatsu.co.uk/board/garage.php ... le&CID=181

Dole mas zoznam uprav aj s miestom kde to kupil a za kolko.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 20:01
od mrkevvzime
tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 07.07.2008, 20:37
od kuk1
mrkevvzime píše:tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...
Jenže je problém, že i tak sou líný číst a hledat. I když to maj pod nosem, znám z vlastní zkušenosti :D 8)

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.07.2008, 16:28
od PDK200SX
blázen píše:odkaz se mi nechce otevřít, turbo z s14 je T28 na kluzným ložisku.. GTturba sou na kuličkových ložiscích.. 28r60 by mělo být tuším stejné jako T28z s14 jen je rozdíl v ložiscích.. nebo má jiné AR? to tu napíše někdo kdo ví
Divný, mě ten odkaz odsud jde. Je to z Apex Performace.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.07.2008, 16:29
od PDK200SX
kuk1 píše:
mrkevvzime píše:tenhle topic by se na konci mel procistit a pak dat jako sticky nebo jak se to jmenuje :idea:
ponevadz uz je tady celkem dost infa na ktery se hodne ptaji novacci...
Jenže je problém, že i tak sou líný číst a hledat. I když to maj pod nosem, znám z vlastní zkušenosti :D 8)
Ale mohlo by se to dát do návodů, ale chtělo by to doplňit do detailu.

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.07.2008, 16:45
od raddy
panove, 300k je v pohode s komplet seriovym motorom, staci len AFM, vstreky, cip, turbo, vyfuk, sanie, IC, walbro, spojka, tesnenie pod hlavu, nic viac, nic menej, zase z toho nerobte kozmicku lod.
Vhodne turbo je napr. GT2860RS alebo T3 super60trim, ostatne su bezne veci.

je to uplne v pohode vykon, jazdi sa s nim velmi dobre (s adekvatnym podvozkom), samozrejme respekt je vzdy na mieste.

co sa tyka casu na 400m, tak z 300k sa da urobit cas pod 13.5 len zo serioznym odlahcenim auta, potom sa da dostat na cas okolo 13s, samozrejme sliky...

Re: Úpravy výkonu S13

Napsal: 08.07.2008, 16:54
od PDK200SX
raddy píše:panove, 300k je v pohode s komplet seriovym motorom, staci len AFM, vstreky, cip, turbo, vyfuk, sanie, IC, walbro, spojka, tesnenie pod hlavu, nic viac, nic menej, zase z toho nerobte kozmicku lod.
Vhodne turbo je napr. GT2860RS alebo T3 super60trim, ostatne su bezne veci.

je to uplne v pohode vykon, jazdi sa s nim velmi dobre (s adekvatnym podvozkom), samozrejme respekt je vzdy na mieste.

co sa tyka casu na 400m, tak z 300k sa da urobit cas pod 13.5 len zo serioznym odlahcenim auta, potom sa da dostat na cas okolo 13s, samozrejme sliky...
To jsem si myslel taky, ale tady všichni píšou, že to vydrží stěží zgenerálkovaný sériový motor. Ty máš 300PS, máš to změřené? Kolik máš spotřebu? A tohle turbo a vstřiky se dá požít i pro třeba 350-400PS? Já jen, že bych dobudoucna měl o investici méně.