Stránka 5 z 6
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 07.11.2009, 19:36
				od Zemi RHD-cars
				Ty saly teda dopadly... Vypadaj jak prouzek alobalu.  

 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 08.11.2009, 23:27
				od Heini
				Ty se protočily a ne že jsou opačně. Proč myslíš že jsou jinak takhle dodrápaný zvenku.
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 08.11.2009, 23:51
				od Kentoya
				jako proužek alobalu to je běžně k vidění
to ložisko na fotce vypadá na 99% jako hlavní, protočené, než li ojniční co bylo údajně obráceně, zajímala by mě fotka toho údajně obráceného ojničního
co se týká šroubů na svodech tak když postavím motor, tak po prvním prohřátí je vždy dotáhnu, tam je to potřeba, jelikož nové těsnění dělá neplechu, ale jestli byly nedotažené i ostatní tak to byla asi něčí chyba
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 06:26
				od J3tb0Y
				to na fotke je urcite ojnicne...a bolo pretocene. Moja chyba napisal som to bez toho aby som si to poriadne premyslel hned  som to upravil....neviem sice ci bola uz kluka brusena ale pochybujem ze by sa dala este zachranit .....vsetko ostatne to prezilo dufam bez ujmy. Chystam sa to v dohladnom case pomerat
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 07:17
				od blázen
				Mi to na fotce připadá na 99% jako ojniční..
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 08:27
				od Heini
				Je to ojniční a klika byla broušená už 2x a ještě tam byli přidřený vačky jak to vypadá teď s těma vačkama?
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 10:09
				od J3tb0Y
				Na pohlad vyzeraju v poriadku ziadne ryhy pekne hladke. Mudrejsi budem ale ked to vsetko pomeram.
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 15:53
				od bordel
				Juuu, to jsem rad, ze takove saly jsem nemel po me GO jenom ja 

 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 15:57
				od Design
				či to auto vlastne je?
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 16:07
				od Heini
				No pokud tam byl přepálenej olej tak je asi jasný jak se to zajíždělo. Pak není divu že to takhle dopadlo.
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 17:06
				od Petr.S14
				nechci se k nikomu přiklánět v názoru ale machy není člověk, kterej sedne do auta a dá mu hned kotel za studena,nebo v záběhu..
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 17:57
				od jsadik
				Olejová pumpa byla nová?
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 19:15
				od Design
				Poskladal se motor dala se stara pumpa zaklepal poskladal se znova dala se nova pumpa a jezdi tak to bylo ume.
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 21:47
				od Heini
				Petane ja neříkám že tomu naložil Machy ale zeptej se bráchy jak to bylo.
			 
			
					
				Re: P: 200sx S14a - 12/2000 - 105.000 km
				Napsal: 09.11.2009, 22:47
				od Kentoya
				-hlavne loziska v riti kluka na hlavnych loziskach 2x v riti 
-ojnicne loziska taktiez v riti kluka na ojniciach to zatial neschytala
pokud se podívám na tento text, a na to ložisko, tak není možné aby to klika na ojnicích neschytala, podle tohoto šálu to musela odesrat jak klika tak uložení (pokud je to ojniční ložisko, tak ojnice sežen druhé)
a proč jsem psal hlavní, protože je tam zbytek axiálního límce, nebo to tak alespon vypadá a po přečtení výše okopírovaného, by mě ani nenapadlo že to klika neschytala
k tomu zajíždění, každý motor který poskládám, tak pokud ho zajíždím já, tak dostane tak po uších, že neví jak se jmenuje, prostě zajíždím z ostra jako dobytek, ten motor si totiž o to sám žádá, a ti kdo zajíždí pomalu jejich věc, tím nedávám návod jak zajíždět, takže na zajetí bych to nesváděl, ale pokud je přepálený olej, tak musel buď jet dlouho maximální rychlostí, nebo se mu musel ztrácewt olej, ale určitě nepřepálíš olej ostrým zajetím a jinak přestože jezdím stále 180km/hod, tak se mi nestalo že by mi olej smrděl, a nesmrděl i když jsem se honil s audinou 3,0tdi po dálnici skoro pořád 240 km/hod a olej se opravdu přehříval i dle budíků, spíše bych to viděl že to smrdělo proto, že v motoru zůstal usazený starý karbon, který se novým kvalitním olejem po GO uvolnil a zasmrádnul
ale jsou to pouze moje teorie, neberte je jako pravdu, jen jako návod co se mohlo stát, ale mohlo to být zcela jinak