Ako som pisal solenoid urcite zvysuje tlak nad tych 0.4 baru. Na to tam je.Gelo píše:Slik mi vrvale ze ten tlak je normal a vyzsie ho bez boost controleru nedostanem a ten solenoid je vraj len koli tomu ze ked to je prehriate alebo studene tak ti to neda ani tych 0.4. Uz som ho odpojil a fungujem bez neho
Strata vykonu pri 5000ot
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata vykonu pri 5000ot
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata vykonu pri 5000ot
pokial viem, tak ucelom solenoidu v s14 je znizit tlak turba na 1. a 2. prev. stupni na tlak actuatora a nasledne na ostatnych prev. stupnoch zvysit tlak na standardnych 7psi/0.5bar. Je to v principe bleed valve a ak je aktivny, tak zvysuje tlak na cielovych 7psi. Standardny plny tlak na s14 je cca 0.5bar, urcite nie viac. Seriovy actuator na s14 turbe je nastaveny na pomerne nizky tlak okolo 5-6psi/cca 0.4bar. Ak sa ventil vyhodi, bezi to priamo na tlak actuatora a to je prave cca 0.4bar.
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strata vykonu pri 5000ot
Nechcem sa tu velmi hadat, ale seriove SRko v seriovej S14ke neda s T28kou 200koni pri 7 psi. Navyse nevidim dovod preco by sa nissan namahal s regulaciou tlaku v rozsahu 0.4 bar bez a 0.5 bar z regulaciou, ked rozdiel vykonu pri tychto tlakoch bude zanedbatelny z hladiska kontroly trakcie na 1ke a 2ke.
Sice vidim ze som v mensine, ale stojim si za tym ze regulovany tlak je 0.7 baru.
A este jednu vec. Na 1ke, 2ke a 3ke ECU nelimituje tlak, len ho tam pusta pomalsie (tym padom vlastne nemusi niekedy ani nabehnut plny tlak, hlavne na 1ke).
Sice vidim ze som v mensine, ale stojim si za tym ze regulovany tlak je 0.7 baru.
A este jednu vec. Na 1ke, 2ke a 3ke ECU nelimituje tlak, len ho tam pusta pomalsie (tym padom vlastne nemusi niekedy ani nabehnut plny tlak, hlavne na 1ke).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Re: Strata vykonu pri 5000ot
ok, pozrel som si to podrobnejsie, je to presne takto:
ventil je v podstate bleed valve a jeho ucelom je zvysit tlak turba nad uroven nastavenu acutatorom. actuator samotny je nastaveny na cca 0.5bar. pokial je ventil neaktivny, tlak je 0.5bar, ak je ventil aktivny, tlak je cca 0.7bar. ventil je neaktivny na 1., 2. s 3. prev. stupni pre manual a pri rychlosti pod 46km/h pre automat.
tlak sa neda pustat pomalsie alebo rychlejsie...da sa len znizit pod uroven tlaku v sani a tym padom sa actuator otvori menej=vyssi tlak turba. a to presne robi bleed valve, odpusta tlak a tym padom vidi actuator nizsi tlak ako je v sani a tym padom sa menej otvori=vyssi tlak turba. Toto sa deje na 4 a 5 prev. stupni, ako je uvedene vyssie. Ak sa ventil odstrani, tlak turba bude vzdy cca 0.5bar. Presne rovnako funguje aj kazdy bezny el. boost kontroler.
ventil je v podstate bleed valve a jeho ucelom je zvysit tlak turba nad uroven nastavenu acutatorom. actuator samotny je nastaveny na cca 0.5bar. pokial je ventil neaktivny, tlak je 0.5bar, ak je ventil aktivny, tlak je cca 0.7bar. ventil je neaktivny na 1., 2. s 3. prev. stupni pre manual a pri rychlosti pod 46km/h pre automat.
tlak sa neda pustat pomalsie alebo rychlejsie...da sa len znizit pod uroven tlaku v sani a tym padom sa actuator otvori menej=vyssi tlak turba. a to presne robi bleed valve, odpusta tlak a tym padom vidi actuator nizsi tlak ako je v sani a tym padom sa menej otvori=vyssi tlak turba. Toto sa deje na 4 a 5 prev. stupni, ako je uvedene vyssie. Ak sa ventil odstrani, tlak turba bude vzdy cca 0.5bar. Presne rovnako funguje aj kazdy bezny el. boost kontroler.