Nestartuje
Ja neviem ale stejny problem som mal aj ja a bolo to tou spatnou kostrou. Ja by som to skusil premerat ci je to ok. Autu sa startovalo ako sa mu chcelo a bolo to preto ze ta kostra pri nejakem narazu odskocila a pak to neslo alebo naopak islo. Tiez sme vsetko kontrolovali svicky menili ten power transistor ale nepomohlo to.
Chlapi tak už to jezdí
Co jsem potřeboval od vás slyšet, bylo:
"Vyndej pojistku od palivové pumpy a zkus nastartovat. Až to po nastartování zdechne, dej pojistku zpátky a zkus zase nastartovat".
Toť vše, teď už to startuje jedna radost.
Našel jsem to na anglickém SXOC fóru.
Vás bych chtěl poprosit jestli byste napsali co si myslíte že byl tedy za problém, resp. jaký význam mělo to startování bez pojistky. Díky moc všem.
Co jsem potřeboval od vás slyšet, bylo:
"Vyndej pojistku od palivové pumpy a zkus nastartovat. Až to po nastartování zdechne, dej pojistku zpátky a zkus zase nastartovat".
Toť vše, teď už to startuje jedna radost.
Našel jsem to na anglickém SXOC fóru.
Vás bych chtěl poprosit jestli byste napsali co si myslíte že byl tedy za problém, resp. jaký význam mělo to startování bez pojistky. Díky moc všem.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
No jedine, ze bol presaty benzinom.Peca píše:Chlapi tak už to jezdí
Co jsem potřeboval od vás slyšet, bylo:
"Vyndej pojistku od palivové pumpy a zkus nastartovat. Až to po nastartování zdechne, dej pojistku zpátky a zkus zase nastartovat".
Toť vše, teď už to startuje jedna radost.
Našel jsem to na anglickém SXOC fóru.
Vás bych chtěl poprosit jestli byste napsali co si myslíte že byl tedy za problém, resp. jaký význam mělo to startování bez pojistky. Díky moc všem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Nebezi palivova pumpa a takisto je odpojeny "sytic" (air regulator).Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Akurat mi nejde do hlavy, ze ked to auto stalo napr. cez noc tak ten benzin sa mal aj tak vyparit sam, benzin je predsa dost prchavy.buky300zx píše:No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
To prave taky nechapu, jak se to mohlo uchlastat. na starou baterku jsem to tocil jen 1x a po instalaci nove uz to neslo. Ale fakt je ten ze kdyz to delsi dobu stalo tak to pak aspon skytlo....kenivruh píše:Akurat mi nejde do hlavy, ze ked to auto stalo napr. cez noc tak ten benzin sa mal aj tak vyparit sam, benzin je predsa dost prchavy.buky300zx píše:No stane sa to,ze sa ten prebitocny benzin ktory je vo valcoch spali a pumpa tam zbitocne nedava novy benzin.Peca píše:Asi jo, ale co se tedy přesně stane při startu bez té pojistky?
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Takze myslis ze mam radsi koupit NGK i kdyz ted uz to startuje v pohode?raddy píše:staci aby sa sviecky zamocili raz a uz nebudu dobre palit a to len urychly ich zanesenie...start bez poistky sa pouziva kvoli odstraneniu benzinu z valcov a osusenie sviecok.
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Vykasli sa na platinove. Kup normalne medene BCPR7ES-11. Platinove sa pouzivaju len kvoli katalyzatoru (no a aj preto, ze dlhsie vydrzia, ale kto potrebuje nieco take ).Peca píše:OK. Jo a to jsou platinové že? Resp kdyžtak napište někdo přesný typ...blázen píše:jo ale o stupen studenější,než v manuálu
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den