DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat...
DRIFT TEAM SLOVAKIA
COPIE JAPONSKYCH ZNACIEK A Mini znacky PRIVESKY ** Inteligent meters for sale :
Novy-Ken Nomura,Uras edition 1 na prodej. Novy D1 spec limited edition 1 na prodej. Blitz R-vit & R-fit dvojka na prodej. Greddy Intelligent infometer na prodej. parts/accessories NA PREDAJ http://stores.ebay.com.au/DRIFT-MEDIC-WHOLESALE http://stores.ebay.com.au/MPM-IMPORTS
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
tak jsme si s bobešem dovezli hračku do města je to sunny 1.6 Gti, jede to opravdu hezky, není nijak obouchaná a ani se na tom nepodepsala ruka tunera, ... hmm že by kastle pro CA18DET
Jak je to s těma kW netuším v papírech je 92kW, wikipedie tvrdí 91kW a třeba elit.cz tvrdí 81kW a ty 88kW, heh tak kde je pravda?? Je v tom bordel, ale důležité to rozhodně není...
jj o té "malé" převodovce vím, ale zatím to není aktuální, takže až nám rupne v bedně a půjdeme do swap-u tak budeme hledat tu "větší"
ty nechcu kecat ale myslim že 88kW ma NICS a tridratovou lambdu a 81kW ma jednodrát... ale jestli to tak opravdu je netušim... jinak podle VINu by to melo jit a nebo podle cisla ECU
Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu
DragonART píše:seriový internals prý vydrží až 400 koní.. co jsem se takhle setkal na venkovních forech... spíš si myslím že to se taky bude hodně odvíjet jak často s tím pojedeš opravdu kudlu na hraně, aby ten motor dostal čočku... a jak se o to budeš starat...
Nissan 200SX S14 Zenki r.v.96 Bílá perleť,motor po GO ,eger out,svičky NGK iridium,Velkej IC,sportovni filtr,karbon kanister out,Oil catch tank,Wiltec Bov,Walbro 255l/h,,nerezove svody,MBC,3'' komplet vyfuk, začíná to být pekelná mašína.Jede jako prase! - SOLD Old Daily car Mitsu Colt 1.3-r.v.91 - SOLD Old Daily car Audi RS6-r.v.2009 - neni to nejhorší - SOLD Family car Bmw M6 - r.v2005 Dog car Octavia 2 - r.v2005(vrak německej) Low cost track project BMW e36 - r.v94 Zprostředkování finančních produktu-případné dotazy směřujte do SZ
Iwan píše:Nema nekdo skusenost z repasovanim servo pumpy??? Robil to uz nekdo, fungovalo to?
Odeslo mi to na mercedesi w140 , pouzite kupovat nechcu, nove pochopitelne tez ne momentalne, tak ze by sem skusil repas sadu
Co ti tam odeslo lamely nebo co ? Ja mu akorad daval nove gufera. Ale podtlakovou pumpu na brzdy jsme repasovali . Podobnej system lamelky jsme si udelali svoje nove.
S14 r.v 1996 66tkm, P11GT,Daihatsu GTi ,Primastar, P11 prasivka diesel.
Pojištění vozidel, dovoz ze zahraníčí, servis JDM aut. Levné autodíly
Nevim co presne asi gufero, tesneni, tece to primo spod osky ven...chalani v servisi tym sa do repasu moc nechcelo ale pouzita moze byt za chvilku v stave takem istem...