Stránka 6 z 10
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 20:54
				od Petr.S14
				libi se mu ten nastvanej pohled svetel u Acka 

  ze jo ? 

)
 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 20:58
				od Tosho
				Design píše:ME se libi ty prolisi na kapote ktery ma ÁČKO a proste je takova krasavica no:)
aaaaaaaaaa vtom je hacik 

 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 21:03
				od Design
				no to taky to vypada jak obličej zamračenej proste moc N1
			 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 21:20
				od Tosho
				sakra ze som si nevsimol skor 

 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 21:23
				od Design
				Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
			 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 22:37
				od Petr.S14
				Design píše:Hele mam dotaz kdybych mel už s14 tak mužu tam namontovat na zakladni motor a zakladni turbo BLOW OFF?bude to mit nejakej učinek? a jakej je v tech ventilech rozdil je tam aji rozdil v tom odfuku ze to dela nejakej jinej zvuk každej z ventilu nebo jak to je?
s14 uz ma origo bow,takze si myslim ze neni tolik nutne kupovat novy bow. Jiste ze muzes namontovat bow na zakladni motor, ma to ucinet takovy,ze to setri turbo .
 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 22:48
				od Design
				Ja četl že to neovlivnuje životnost motoru a prej je to nato aby rychlej nastupovalo turbo.fakt ma odzakladu s14 BOV? a odfukuje to?
			 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 22:52
				od Petr.S14
				zivotnost motoru to asi nesetri,ale zivotnost turba ano.odfukuje,ale ten origo je tichej. Rychlejsi nabeh turba teda nevim,meli jsme vadnej bow,takze to zatim posoudit nemuzu.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 4652705893 
			
					
				pablo
				Napsal: 17.07.2007, 23:04
				od pablo
				citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
 najlepsi ventil=recylkulacny ventil 
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality 
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii
			 
			
					
				Re: pablo
				Napsal: 17.07.2007, 23:27
				od Petr.S14
				pablo píše:citujem tu jedneho cloveka pekne povedane
 najlepsi ventil=recylkulacny ventil 
otvoreny ventil=problem so zmesou pri preradeni, casto prepusta na volnobehu, podla znacky a kvality 
ziadny ventil=ziadne problemy, ziadne prihriate pfuiiiii pri kazdom preradeni. A nazor ze ventil predlzuje zivotnost turba je dnes uz davno prekonany. Pfuiiii Pfuiiii

 jak myslis,ale proc se ca18ckam tolik ty turba serou ?
a jeste neco,kdyz ti to nebude delat prihrate pfuiiiii pfuiiii,tak ti bude westgate pri kazdem prerazeni delat fooouu fooouu 

 
			
					
				pablo
				Napsal: 17.07.2007, 23:31
				od pablo
				no nevim proc se serou mam tam turbo po repase nejakych 11000km no problema ma praskliny okolo klapky a drzi bez problemov,mozno to je tym ze sa dobre chladi
			 
			
					
				
				Napsal: 17.07.2007, 23:32
				od otasTM
				to nechapu podle tvyho vysvetleni teda pak vubec nevim proc ho tam davam  

  asi ho vyhodim nechce nekdo?  

sorry za ot  

  už bychom se měli vrátit k topicu  

 
			
					
				
				Napsal: 18.07.2007, 08:55
				od Design
				Me se ten zvuk libi! a az budu mit auto tak si ho tam dam! a basta 

 myslim si že když je ventil kvalitni tak to nemuže přece delat problem
 
			
					
				
				Napsal: 18.07.2007, 09:39
				od Design
				
			 
			
					
				
				Napsal: 18.07.2007, 10:35
				od Tosho
				Tak sa mi zda ze z tohto topicu sa stava diskusny kruzok o hocicom 
