Stránka 6 z 8
Napsal: 22.10.2007, 18:53
od Peca
Nevim jak to nekoho muze lakat, zkouset nakych 260, je to o hubu kdyz i na dalnici u nas muze klidne vpochodovat krava. Ja bych to jinde nez na letisti nebo okruhu nezkousel, blby je ze u nas neni okruh s tak dlouhou rovinkou aby se to dalo vyzkouset. Mozna tak na Nordschleife
Napsal: 22.10.2007, 18:54
od MYSAK
Ale letiste dlouhy a bez krav mame..treba Ruzyne..
Napsal: 22.10.2007, 18:55
od Design
Jn zkus dat vratnymu flašu třeba te tam pustí
Napsal: 22.10.2007, 18:56
od Tofri
Peca píše:Nevim jak to nekoho muze lakat, zkouset nakych 260, je to o hubu kdyz i na dalnici u nas muze klidne vpochodovat krava. Ja bych to jinde nez na letisti nebo okruhu nezkousel, blby je ze u nas neni okruh s tak dlouhou rovinkou aby se to dalo vyzkouset. Mozna tak na Nordschleife
Myslim ze to zalezi skor od auta jak od dlzky rovinky :-D
Napsal: 22.10.2007, 19:04
od Peca
Tofri píše:Peca píše:Nevim jak to nekoho muze lakat, zkouset nakych 260, je to o hubu kdyz i na dalnici u nas muze klidne vpochodovat krava. Ja bych to jinde nez na letisti nebo okruhu nezkousel, blby je ze u nas neni okruh s tak dlouhou rovinkou aby se to dalo vyzkouset. Mozna tak na Nordschleife
Myslim ze to zalezi skor od auta jak od dlzky rovinky :-D
Takovou reakci jsem cekal, ale vim co rikam, v CR zatim neni dvoukilo ktere by na brnenskem nebo mosteckem okruhu vytahlo 260kmh
Nebo aspon o zadnem takovem nevim
Napsal: 22.10.2007, 19:06
od Marian
No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
Napsal: 22.10.2007, 19:13
od blázen
Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..
gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Napsal: 22.10.2007, 19:15
od Design
To je presne ono poradna akcelerace a rychlost? naco kde ji tady stejne využiješ tady natom tankodromu tady akorad tak nechaš napravu a okruhu na velkou rychlost to tady neni.
Napsal: 22.10.2007, 20:49
od DragonART
blázen píše:mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Jo tak tohle přesně je můj názor taky...mě prostě nebaví jet rychle...myslim že rozum to tu kdysi prones taky že ho baví jezdit podle předpisů :-D
Napsal: 22.10.2007, 21:14
od Gerox
Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg...
Napsal: 22.10.2007, 21:16
od Design
wow solidni smečka tak hodne štesti na kdy to vidiš v provozu?
Napsal: 22.10.2007, 22:31
od kenivruh
Na rychlost 260 treba podla toho aku max. rychlost ma seria od 45% (230) az do 55% (225) vacsi vykon na kolesach. Takze 145-155 kW na kolesach (ak seriu vezmem 100 kW). A na upresnenie v zime je treba vacsi vykon ako v lete, kedze je vzduch hustejsi. Napr. v lete na ceste pri Poprade staci na tu istu rychlost o cca 13% nizsi vykon ako v zime na dialnici pri Bratislave
Napsal: 23.10.2007, 13:45
od mrkevvzime
v zime je chladnejsi vzduch a motor ma vetsi vykon
Napsal: 23.10.2007, 13:56
od kenivruh
mrkevvzime píše:v zime je chladnejsi vzduch a motor ma vetsi vykon
No ved tym sa to akurat vyrovna
Napsal: 23.10.2007, 14:09
od Design
Nejlepe motor spaluje¨když je po dešti.