Stránka 6 z 6
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 27.05.2017, 18:46
od wheelchair
Ahoj nechtěl jsem zakládat nový téma, je tu někdo kdo by mi dokázal sehnat nějak dobře nistuna na S13 ? A nejlépe i někoho kdo to umí zapojit a naladit?
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 27.05.2017, 19:57
od 200sxfabi
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 29.05.2017, 12:41
od wheelchair
Diky
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 24.03.2019, 11:58
od Fil
Ahoj, chci se zeptat, jestli náhodou někdo s nistune neví jaký předstih používá seriová jednotka ca18det při "cranking" tzn. při startování, předpokládám, že vzhledem ke stáří celého systému bude konstantní? Díky.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 24.03.2019, 20:33
od evo400
10-15° bude OK
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 25.03.2019, 18:48
od Fil
Díky, vím, že v tomto rozsahu to bude ok, jen tam nepozoruju nějaký rozdíl, tak jsem si říkal, že bych nastavil přesně co má serie, né že by to bylo nějak extra důležité, ale kdyby někdo věděl konkrétně...
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 25.03.2019, 21:17
od raddy
ahoj, cranking timing je za zavisly od teploty a je to 9st od -40 do 20,potom 7st od 40 do 100,tabulka ma 8 miest. ca18det ecu nie je az taka archaicka...
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 25.03.2019, 21:48
od Fil
Díky, celkem překvapující zjištění.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 25.03.2019, 22:05
od raddy
tak zatial sa mi nestalo aby seriova ecu s nistune (nielen ca18det) nezvladla to co sa od nej pozadovalo....
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 25.03.2019, 22:33
od Fil
Jistě, samozřejmě co se týče ladění a funkčnosti není problém, to souhlasím i když jsem byl osobně hodně rád, že jsem se zbavil restrikce v podobě váhy a filtr hned před "topmount" turbem vypadá hezky
. Na SA ecu mě ale spíše lákaly ty věci navíc, které sice nejsou nezbytné, ale shiftlight, launch, trakce a další věci nejsou k zahození, navíc když člověka cokoli napadne třeba vstřikování vody, spínání el. sahary atd, tak prostě má dostatek výstupů navíc kam to pověsí a v rámci jednoho obslužného sw to vše nastaví... No i když mi el. saharu spíná pořád termostat z favoritu nebo čeho a to by stačilo natáhnout jedinný drát k relé
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 26.03.2019, 08:33
od kenivruh
Pozrel som AEM programovatelnu a tam je nastavene 10 stupnov predstih a nenasiel som ziadne tabulky, ktore by to menili v zavislosti od teploty. Bavime sa o cisto predstihu pri startovani, nie po tom ked uz sa chyti. Na to uz tam su tabulky ine.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 26.03.2019, 12:42
od evo400
Ono to není takové "velké téma" k diskuzi. Pokud tam dáš nesmysl moc třeba 30° může se ti stát že to kopne zpět a pokud tam dáš málo třeba -5°tak to zase není schopné motor roztočit. Stejně ihned jak se překročí určité otáčky, třeba 500ot tak to začne brát předstih z mapy.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 26.03.2019, 18:27
od Fil
Jo, jsem se mylně domníval, že mi to může pomoci s dřívějším startem, serie (vše přesně nastaveno a seřízeno podle manuálu) mi ve většině případů startovala na první max na druhý kompresní zdvih (na druhý, protože při prvním tam někdy nebyla směs...). Teď už ale tuším, že s tím delším startováním asi nic neudělám (delším myslím do 3s napoprvé, tzn. né nějaké 10-15s šťavení aku a na několikrát), jelikož "problém" bude v synchronizaci kdy moje SA není schopna využít všechny 4 synchronizační okénka v CAS a používá asi jen jedno + ten 1°signál na obvodu, takže se to holt musí párkrát otočit než se to synchronizuje a začne pálit (záleží jak ten motor zrovna stojí)... Měnit a předělávat čidla+triggery nechci. Takže vlastně hotovo.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 27.03.2019, 10:29
od kenivruh
Ako pises, toci to dlhsie kvoli tej synchronizacii. Problem mozu sposobovat aj nizke otacky, kedy ECU si mysli ze sa motor netoci. Taky problem mam s Power FC, ked staci fakt maly rozdiel v startovacich otackach (slabsia baterka v zime) a proste to nechyti.
Re: Programovatelne ECU
Napsal: 27.03.2019, 21:40
od Fil
PowerFC neznám, ale jestli to jde (u mě jo), tak bych snížil minimální start. otáčky, nejde o to, že by jednotka neviděla otáčky, ty vidí, jen nedosáhneš ty minimální nastavené proto, aby pustila palivo a jiskru a tak to točíš nasucho... Taky to nemusí chytit při velkém poklesu napětí při startu i když otáčky jsou dostatečné.