raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
raddy píše:hej fesaci, napadlo ma ze to moze byt sposobene starterom, ktory ma z nejakeho dovodu znizeny vykon.....ak nepomozu svieckove teorie, skontroloval by som starter.
Už jezdím
Startér jsem měl v plánu zkontrolovat hned po té fintě s palivovou pumpou
A takto napisat, co bola pricina/riesenie, vznikol kvoli tomu 6 stranovy prispevok
inac, odpojenie pumpy je podobne ako vycistenie sviecok. pri startovani s odpojenou pumpu sa ocistia sviecky a odstrani benzin z valcov a prave to bude asi hlavny dovod odpojenia pumpy. myslim ze zmena zapojenia FPR tento problem eliminuje.
Peca píše:Ptal jsem se v jedne prodejne s dilama na svicky NGK V-power a vysmali se mi ze takove nejsou, ani cokoliv co zacina na V. Jinak cena za 1ks na 200SX prej kolem 650kč
kenivruh píše:
Inak dost zaujimava vec tie V-Power su asi o 2.5 mm kratsie ako normalne sviecky. Viem ze kontakt v cievke je na pruzinke ale aj tak. Nemoze to robit problem ? http://www.sparkplugs.com/glossary.asp? ... nID=0&pt=1
Ja ty V-Power svicky mam a zadny problemy s nima nemam. Tu pruzinku jsem pri montazi preventivne o kousek protahnul...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Peca píše:Poněvadž mě brzy čeká výměna svíček, rád bych konečně zjistil, jaké jsou nejlepší. Pro stage 2 motor. Za vaše názory děkuji
stačí o stupen studenější NGK s iridiama byla řada problémů
Takže BCPR7E-11? Kde se dají sehnat?
Ked zoberes tieto viecky,tak ber bez toho 11,potom budes mat elektrodu 0,8mm.kupis to pomali v kazdych autodieloch.
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
Ked mas 1.1 mm tak mas vacsiu iskru co je lepsie myslim. Problem moze byt, ked je opotrebovana zapalovacia sustava tak sa stane ze ti nebude hadzat pravidelne iskru. Ale zase je to potom napr. dobre na zistenie ze je zapalovanie slabe
Ked mas 0.8 mm tak ti nebude vynechavat iskru, ale moze byt iskra slabsia (staci mensie napatie, aby preskocila iskra).
Co vy nato ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy 1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den