OT
Re: OT
Jaké jsi měl ar na turbíně? Tohle by mělo mít plný tlak před 5000ot na cačku a omezovač chci někde v 8500... Podle Raddyho starších postů to není špatná volba, když chceš levně nad 300hp...?
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
Re: OT
T3/04? to by se mi hodilo do birda
sériově tam je T3 a ve stříbrným pomalu odchází. Tam fouká od 2,5k.
sériově tam je T3 a ve stříbrným pomalu odchází. Tam fouká od 2,5k.
Measure With Micrometer, Mark With Chalk, Cut With Ax.
Woyta: "Kvalita zatáček se dá hodnotit počtem hrobečků. Čím víc hrobečků, tím větší zábava."
Re: OT
A to je ono, když se napíše t3/t4, každý si řekne "obluda vhodná tak na lokomotivu", ale to nemusí být tak úplně pravda, protože kombinací různých velikostí kompresorů a turbín se dá postavit turbo vhodné na onu "lokomotivu" nebo naopak i na 1.6L hondu (těch po netu pár určitě lítá). O turbech toho moc nevím, ale troufám si tvrdit, že pokud k tomu obecnému "t3/t04e" nedoplním ar a trim, tak jsem vlastně o tom turbu nic podle čeho se dá urči vhodnost nenapsal...
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
I přesto to bude dlouho mrtve, použil bych GT28...
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Záleží co to konkrétně máš, ale spíš mám obavy, že on má pravdu..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
Nic ve zlem File, ale zakladas sve tvrzeni na teorii a Grasell/Heini ho na aute mel (nevim jestli tedy presne toto, kazdopadne rozdil nabehu a max plniciho tlaku nebude v X tisicich otacek....) a ma prakticke zkusenosti.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: OT
Mirek: O průběhu se nebavím, vím, že to bude nic,nic,nic a pak v celkem úzkém spektru otáček "všechno" až k omezovači (hodně strmý náběh), jen tvrdím, že to bude dříve než v 6000ot. jak píše Grassell. Samozřejmě teoreticky a až to poběží, určitě dám vědět jak moc jsem se případně mýlil, přiznat případnou chybu mi nedělá problém...
Grassell: Myslíš, že by jsi si ještě dokázal vzpomenout na bližší údaje k té tvé t3/t4? Díky.
Grassell: Myslíš, že by jsi si ještě dokázal vzpomenout na bližší údaje k té tvé t3/t4? Díky.
Když někomu řekneš, že je blbec, chytrého to z tebe neudělá!
Nissan X-trail T30
Nissan X-trail T30