Stránka 543 z 600
					
				Re: OT
				Napsal: 02.07.2013, 14:36
				od Bohuš
				Zatím se ptám čistě teoreticky.
Jaký motor do Z31 než se s tím daný člověk naučí jezdit tak by to melo zůstat atmo a časem by se přidalo turbo nebo kompresor.
Volby jsou: 
VH45DE 
VG30DE
.
.
LS1
VG a VH se dají sehnat do 1200$ a převodovka se dá použít s redukcí z Z32. VH by mělo být díky hliníkovému bloku lehčí než VG a je to osmiválec takže v atmosféře by mělo výhodu otázka je jak by to bylo časem se zvyšováním výkonu, u VG je to jasné všichni víme co dokázalo v adnerově Z32ce ale jak je to u VH ?Potom je tady možnost LS1 které je sice nejlehčí a na úpravy reaguje taky super stačí se podívat na zelené GTM ale cena a náročnost swapu už je docela dost vysoká takže to asi padá.
Poprosil bych o názory ,nápady a postřehy.
Díky
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 02.07.2013, 20:38
				od Trinom
				A co třeba LT1 z 90. let?
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 02.07.2013, 20:43
				od mara_m
				za me VH45 casem pujde aj  do skaje  

  ale myslim si ze VG staci ..........
dobre jede aj 1UZ 
kdyz je to VVT tak ma 290ps a 407Nm .....
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 02.07.2013, 21:43
				od Mirek
				VH45 prevrtany na 5.0, kdyby se mi do pracek dostalo nekdy ZX, tak tam urcite jde 
 http://www.youtube.com/watch?v=w3hLQtXRAqU
http://www.youtube.com/watch?v=w3hLQtXRAqU 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 15:44
				od blázen
				parádní.. taky bych to tam hned strčil..  

 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 17:10
				od Bohuš
				Taky to nakonec vidím asi na VH uvidíme co se z toho vyvine.
http://www.youtube.com/watch?v=CpJKrhEw_So 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 18:15
				od mara_m
				blázen píše:parádní.. taky bych to tam hned strčil..  

 
jj to je potreba ....  
 
  
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 20:16
				od blázen
				máro  

 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 21:18
				od adner
				http://www.ebay.com/itm/LS1-ENGINE-SIX- ... 75&vxp=mtr
je to sice 80k ale v ceně je 6q převodovka (což jest veliké plus), spojka a všechny ostatní agregáty, včetně svazku s jednotkou. Takže po montáži do auta stačí připojit benzín, spojku, výfuky, plus mínus a jede se. Jediné, co potřebuje úpravu je kardan ale koupit odpovídající vývod není problém. Výměnou vačky, lepších svodů a větší klapky se power posune k 500 ps a 600 Nm. No a s tím už se dá trochu jezdit...
 
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 03.07.2013, 22:50
				od jagy
				A co VQ35? Bude nejlehci, upravit jde na tisic zpusobu a koupit nejakou borenou nebo jen dily z ni nebude problem...
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 04.07.2013, 01:45
				od mauglie
				 
  
 chci V8
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 04.07.2013, 08:24
				od mara_m
				jagy píše:A co VQ35? Bude nejlehci, upravit jde na tisic zpusobu a koupit nejakou borenou nebo jen dily z ni nebude problem...
co sem cucel tak z VQ vychazi aj VK45DE   a VQ30DETT jezdilo aj v JGTC............
ma 125kg ale nevyhodu na swap vidim vtom ze beha po zbernici  takze jedine kus cele el a zapojit vse nic nezrusis a tak .......
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 04.07.2013, 10:16
				od xNEZMARx
				nevíte kde sehnat tudle korunovou pojistku? je to  na centrální matici poloosy s13 nebo jestli tu někdo použil jinou alternativu
třeba korunovou matici
			 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 04.07.2013, 12:09
				od jagy
				mara_m píše:co sem cucel tak z VQ vychazi aj VK45DE   a VQ30DETT jezdilo aj v JGTC............
ma 125kg ale nevyhodu na swap vidim vtom ze beha po zbernici  takze jedine kus cele el a zapojit vse nic nezrusis a tak .......
Jo, da se pouzit seriova elektrika... da se to koupit hotove. Nebo tam rovnou hodit standalone.
 
			
					
				Re: OT
				Napsal: 04.07.2013, 12:14
				od blázen
				V8 je V8  
