Stránka 591 z 600
Re: OT
Napsal: 25.11.2015, 19:51
od Fizzbiker
Cetelem to mel jako akci ale bymysli si nacionale jinak te budou srat s tim ze ti budou volat a nabizet kdeco. Ale telefon musis dat svuj kvuli aktivacnim kodum.
Re: OT
Napsal: 26.11.2015, 10:07
od blázen
Design píše:Da se nekde dle vinu overit bezplatne auto jestli bylo bourane kolik ma opravdu najeto atd?
asi jen pokud má vedenou servisní knížku :-) u autorizovaného dealera a za prachy
Re: OT
Napsal: 26.11.2015, 19:28
od Woyta
Na STK to jde taky zjistit. Poku je to auto z CR. Ale nevim kolik si uctujou.
Re: OT
Napsal: 26.11.2015, 22:01
od Design
V autorizaku Porsche nereknou nic pokud nejsi majitel uz jsem volal
Re: OT
Napsal: 01.12.2015, 12:20
od Svobda
Pokud je z CR a mas i cislo technicke prohlidky tak .
https://www.kontrolatachometru.cz vyjezd z STK
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 01:37
od adner
https://www.youtube.com/watch?v=wr6v8BC-2sw#t=568 1000hp, mega krouťák, sakra velká turbína
... zajímalo by mně, jak maj vyřešené chladiče...
od druhé minuty...
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 13:03
od blázen
Někde to bude mít zašité výměníky v plášti,.. ty velké motory maj prd otáček, jezdí to i bez vody
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 20:28
od adner
čoveče, jak to trápil v té bažině celej ve sračkách, to se asi sakra ohřálo....tzn to musí mít někde schovanou pořádnou vrtuli....
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 21:04
od blázen
adner píše:čoveče, jak to trápil v té bažině celej ve sračkách, to se asi sakra ohřálo....tzn to musí mít někde schovanou pořádnou vrtuli....
Záleží jak sou ty stroje dimenzovány.. Ten tank dostane kouř asi jen když potáhne druhý do kopce. Težko říct, bůhví co to má za motor. Určitě byl vyvinut tlak na to aby to jelo i bez chlazení co možná nejdéle. Když to vezmu podle loko.. Sama o sobě se nechce v zimě ani ohřát:-) vrtule se na ni neroztočí dokud to netáhne něco těžkého. Uchladí to bezproblému voda přes zakryté chladiče.
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 21:09
od Svobda
další zajímavé že to jezdí na všechno : Pohonnou jednotku tvoří vidlicový dvanáctiválcový čtyřdobý vícepalivový vznětový motor V-84MS. Motor má výkon 618 kW (840 k) a kromě běžných druhů motorové nafty může být jako palivo použit i automobilový benzín A-72 a letecké petroleje T-2 a TS-1. Max. množství přepravovaného paliva je 1600 litrů. Dojezd tanku je udáván 650 km na silnici a 500 km na polní cestě.
http://defence.pk/threads/complete-info ... ks.369192/
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 21:28
od MYSAK
To multipalivarstvi taky nechapu.. co jsem koukal u T-72 tak pisou vznetovy motor a KP 15:1..takze benzin tam asi hori detonacne?
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 21:45
od Woyta
Mazda ma benziny s kompresi 14,5.
Pri pouziti Millerova cyklu to neni problem.
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 21:48
od MYSAK
A myslis ze milleruv cyklus pouzivaj i tanky?
Re: OT
Napsal: 12.12.2015, 22:53
od Svobda
Tam furt bude asi nejaky poměr nafty. Nekde jsem nasel ze u vojenskych normal a dokonce i TATRA . na benzin s trochou nafty běželo i 220Cdi co jsem tu mel a benzinu tam bylo tolik ze snim nemel benzinak velky problem
Re: OT
Napsal: 27.12.2015, 20:47
od DarkEgg