Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat
OT
Re: OT
Nejidealnější způsob je to nechat vyjiskřit Kdysi jsem zalomil šroub který na octavackem turbu držel po kupě lopatky ( proměnou geometrii lopatek, jsou tam 3. ) a při mojich marných pokusech to odvrtat a jak koliv dostat ven jsem to úplně cele akorát tak ještě víc zkonil že se stim nedalo už nic dělat a tak jsem to hodil u nas na Vsetině do zbrojovky a tam mi to vyjiskřili za pul litra kořalky a všechno bylo super, dira se zavitem zustala na svem mistě a nic nešlo ani poznat
Re: OT
Zdarec, mam dotaz
Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...
Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.
Dik za reakci.
Mam nachystano GT2560R na CAcko ale nez ho tam dam tak me zajima jak moc se zmeni prubeh vykonu s kulickovim loziskem. S T25 na stage2 to zabira dost slusne a relativne to s nim jde i na spodku ( nevim jak s funglovkou T25, moje je uz hulici ale tlaci zdatne ) S T28 na stage2 to melo diru jako prase a od 4000ot to pak dalo zase harakiri...
Kulickove lozisko by melo slouzit k tomu aby se to rychleji roztocilo tudiz predpokladam ze by to mel byt vetsi fofr jak s T25. jde mi o to ze se chci vyvarovat velkej turbo dire nez to nafouka. Ta GT25 ma stejne velkou saci cast jako T28 se mi zda. Predpokladam ze Stage 2 na GT25 neni zrovna ideal volba a tak zacinam premyslet dost nad Nistune.
Dik za reakci.
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
Re: OT
Targa ozije?
GT by se melo roztacet asi o 500 otacek niz.
GT by se melo roztacet asi o 500 otacek niz.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
Targa stale je ale ozivovat ji neni v planu, papiry se tu ale casem nejspis obevi.
To jsem potreboval slyset a druhy dotaz je, jak moc se to bude hadat se stage 2 kdyz tam hned nebude Nistune
To jsem potreboval slyset a druhy dotaz je, jak moc se to bude hadat se stage 2 kdyz tam hned nebude Nistune
Stage 2 HD, Walbro, GT2560R 1Bar HKS actuator, HKS Hi-Power, VLSD, Vodní chladič Japspeed, Velkej IC, R33 brzdy,Nismo siláče, Komplet polyuretan ES, Japspeed Toe arm, MeisterR
Re: OT
GT2560 je to iste turbo ako T28, akurat s gulickovym loziskom. Stage2 cip je plne vhodny pre toto turbo, tlak 1bar, seriove vstreky, seriove afm, seriovy tlak paliva (2bar na volnobehu). Rychlost nabehu ma pramalo spolocne s typom lozisk, dana je hlavne velkostou turba samotneho. Loziska maju vplyv skor na reakciu turba pri preradeni a pod.,kde sa prejavi vacsia zotrvacnost vdaka nizsiemu odporu lozisk. Avsak v nabehu zazrak neocakavaj, aj ked zlepsenie oproti klasickej T28 bude. Na GT2560 je nistune pomerne zbytocna investicia, stage 2 cip funguje dobre.
Re: OT
Kluci, je tu někdo z Frýdku Místku?
Kámoš tam má vyhlídlé auto, potřeboval bych předvoje, kdo by okoukl, jestli má cenu vydávat se pro něj :-)
Díky předem
Kámoš tam má vyhlídlé auto, potřeboval bych předvoje, kdo by okoukl, jestli má cenu vydávat se pro něj :-)
Díky předem
fun: 200SX S13 CA18DET
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Daily: Lexus IS200 kombajn
Weekend: Celica 5g 4A-FE
Re: OT
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Re: OT
No nevim v komentech jeden pise ze je to jeho prace, ne ofiko, ze se jedna o FAKE a zada o odstraneni clanku
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Re: OT
Render samozrejme nebude ofiko. Ale o S16 na shodne platforme jako nastupce 370z (kvuli snizeni nakladu na Z platformu) se mluvi.
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
Re: OT
It is better to live dangerously for 34 years than to be bored for 84 years. (Adelaide Siffert)
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133
On the 7th day GOD created the RWD car just for fun!!
(O)=(O)/ 200SX . \(O)=(O)
Nippon Sangyo 200SX RS133