Stránka 594 z 600

Re: OT

Napsal: 01.03.2016, 19:50
od Majkl S13
mám dotaz.
Neví někdo kde v okolí Brna provést vážení ojnic a pístů ? Nebo vzít jenom klasickou digitální váhu a zvážit ojnice a písty na 0,01g ?
Jde o motor SR20det sice písty a ojnice mám nové,ale musí se zvážit,aby se poskládaly přesně podle váhy do bloku.
Za každou radu budu rád :bounce:

Re: OT

Napsal: 01.03.2016, 20:26
od raddy
digitalna vaha a presnost 0.01g je viac ako dostatocna

Re: OT

Napsal: 01.03.2016, 20:40
od Majkl S13
dobře Děkuji za rychlou odpověd :)

Re: OT

Napsal: 05.03.2016, 15:16
od Jennulda
Mám dotaz :), jaký máte názor na brzdové potrubí komplet v opletaných hadicích ? myslím od brzd. válce až po třmen, má to nějaké plusy a mínusy ?

Re: OT

Napsal: 05.03.2016, 17:29
od Patrick
Jennulda píše:Mám dotaz :), jaký máte názor na brzdové potrubí komplet v opletaných hadicích ? myslím od brzd. válce až po třmen, má to nějaké plusy a mínusy ?
Tohle mě zajímá taky, mam v plánu to řešit stejnym způsobem, už jsi zjištoval kde by byla možnost to vyrobit?

Re: OT

Napsal: 05.03.2016, 19:56
od mara_m
tak plus je ze se stím parádně dělá minus asi cena ..... jak někdo říká že pruží pedál pač se roztahují tak ano ale tak že my to nepoznáme :) na pružení mají větší vliv sjíždění destiček

Re: OT

Napsal: 05.03.2016, 21:47
od jagy
Osobne bych to tak nedelal... klasicke trubky a hadice az u kol.

PS: Kdyby nekdo chtel, tak opletene hadice vyrabime - standartni brzdove a spojkove a pripadne jakekoliv na prani.

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 09:14
od Mickael
Patrick píše:
Jennulda píše:Mám dotaz :), jaký máte názor na brzdové potrubí komplet v opletaných hadicích ? myslím od brzd. válce až po třmen, má to nějaké plusy a mínusy ?
Tohle mě zajímá taky, mam v plánu to řešit stejnym způsobem, už jsi zjištoval kde by byla možnost to vyrobit?
Jsem levej jak šavle,ale delal jsem si to sam. Nic slozityho. Objednal jsem vsechno original Goodridge,pasuje to jak ma. Akorat od spojkovyho a brzdovyho valce komplet to vyslo snad na 7k dohromady.

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 10:58
od Patrick
No já si tedka uplně nejsem jistej jak se to dělá, ale předpokládám že ty koncovky se na ty hadice nějak musí lisovat ne? To jsi udělal sám?

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 12:30
od mara_m
jsou lisované i šroubované přes kleštinu.... dva kužely proti sobě které se stahují závitem

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 12:36
od adner
bratia zo Slovenska, tak vám gratulujem k výsledkom volieb... :thumbleft:

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 18:40
od Jennulda
tak diky za info :) nakonec asi do toho půjdu, věřím že to půjde sehnat i levněji, co se týče těch konců tak se dají koupit jak lisovací fittingy a tak i šroubovací jak psal mara, viz : https://www.oldbritts.com/brake_line.html

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 20:37
od Svobda
Z tohodle mam docela vítr. Ani v hydraulickych hadicich mi nechtějí udělat na brzdy. A byl jsem světkem vmém okolí kde to takhle už třem lidem povolilo převážně to bylo udělaný od hydro ručky dozadu.
Radši od někoho kdo se tim zabývá.

Re: OT

Napsal: 06.03.2016, 21:05
od mara_m
v hydraulických to nechtějí dělat pač na to nemají věci a když si přineseš své tak zas hovno kšeft ... v brzdách máš cca 100 bar v běžné hydraulice 170bar ale na lisech i 600bar a povolit tam ta hadice taky nesmí

osobně bych použil ty šroubované a pokud to člověk udělá pořádně problém tam není ...

Re: OT

Napsal: 07.03.2016, 08:33
od Woyta
http://www.lidovky.cz/po-praze-v-noci-z ... n_domov_sk

Akce Crown of Insane. Prej rozpusteno policii. Ve 2 rano to oficialne koncilo. :D
Krome par blbcu slo jen o pokec a cruising.