Stránka 596 z 600
Re: OT
Napsal: 07.04.2016, 19:44
od mara_m
to za kusovou výrobu taky
sehnat méně jak 6m oceli na to bude problém
nastavit mašinu a vyválcovat pár zavitu taky (valcované kvůli vláknum v mat když se dělá třískově jsou ty vlákna "přeřezaná " kdežto u válcování zhutněná )
výroba matic atd
a jses daleko za cenou ARP co má arp za matroš nevím ale šli odvrtat lepe jak klasika nissan ale ty zas jsou dobré na seriove těsnění které "pruží" na kov ce mít hodně houževnatý šteft aby si v tom šteftu uděl předpětí při dotažení a zároveň při připadne detonaci se nedostal na mez kluzu .....
Re: OT
Napsal: 07.04.2016, 20:08
od Woyta
Re: OT
Napsal: 08.04.2016, 07:47
od Jennulda
Sakra proč neni nic tak jednoduché jak to vypadá, co se týče materiálu tak s tím by problém nebyl, bohužel od toho kroku už asi se vším... tak tedy asi kašlu na štefty a koupim sadu origo šroubů, potřebuju to pravě na 1UZ-fe a na to jsem ani nikde ty ARP nemohl najit :/ ale předpokladam že asi jen neumim hledat
Re: OT
Napsal: 08.04.2016, 08:05
od mara_m
jednoduché to je jen je potřeba se obrátit na někoho v motorsportu tu ti nikdo neporadí zkus třeba Marata
Re: OT
Napsal: 08.04.2016, 11:04
od buky300zx
Pokial su neni nikde dostat a je ich treba,tak potom to ma zmysel vyrabat,ale inak by som sa na to vys....
Re: OT
Napsal: 24.04.2016, 19:12
od Method
Nevi tady nekdo pri kolika otvira westgate actuator u GT2560R ? 0.9B nebo to bude jak serie 0.7B ? Dik.
Re: OT
Napsal: 27.04.2016, 21:20
od Trinom
Doporučuju vyzkoušet přes redukčák a budík. Předpokládám, že jde o aftermarket turbo bez konkrétní aplikace.
Re: OT
Napsal: 23.05.2016, 22:32
od Jennulda
Mám zase ot mimo sx
.. chci se zeptat na přifouknutí motorky... mám yamahu xt660x a přemýšlím že bych na ni hodil turbo, motorka má elektronické vstřikovaní a tak se chci zeptat jestli je to reálné a jestli to má cenu bez úprav ECU. připadně kdo je schopný tuhle motorku odladit... Dále co se týče výběru turba tak chci samozřejmě co nejmenší turbolag našel jsem pár projektů na netu viz odkaz. ale nikde jsem se nedočetl co je to za typ turba, dokážete mi to někdo říct podle odkazu ? (
http://supermotojunkie.com/showthread.p ... rbo-WR250X! )
Re: OT
Napsal: 23.05.2016, 23:38
od Woyta
Hned v prvni prispevku mas odkaz sem.
http://www.thumpertalk.com/topic/607016 ... hp-wr250x/
A tam najdes tohle:
....2008 WR250X with the prototype MPFab turbo kit installed.....This will be offered as a complete kit with electronics or a "Tuner" Kit with no electronics for those of you who already posses a PCIII. Both versions will come with a "base" map to get you off and running however it would be strongly suggested that the end user take it to a dyno and verify the tune since air fuel ratio can change based on things like alttitude and climate. ....
A po trose googleni vypadne turbo IHI RHB3.
A nema to smysl bez vetsich uprav a kompletne nove mapy jen znicis motor.
Re: OT
Napsal: 24.05.2016, 14:51
od Jennulda
díky
moc mi to hledání na netu nejde... podle názvu turba jsem zjistil že to udělalo spoustu lidí a vypadá to že to funguje, jen otázka je jestli někdo nevíte kdo je schopný tady u nás mi udělat novou mapu
Re: OT
Napsal: 25.05.2016, 20:20
od Fizzbiker
Dost mozna ze tohle turbo nebo hodne podobne mam doma.
Pokud chces podivam se co je to zač.
Re: OT
Napsal: 30.05.2016, 08:16
od Terov
Nevíte co je to za kolečka? a zda jsou to 4x114,3. Nemůžu si vzpomenout na nick člena a projíždět se mi všechny se mi nechce
Re: OT
Napsal: 30.05.2016, 08:25
od Mickael
Ty vole vzdyt to jsou stejný kola jako jsi mel uz
myslim teda. Myslim ze to je auto uziv. Kamza,a podle me to jsou ty Rial kola co jsi mel i ty. Nebo podobny.
Re: OT
Napsal: 30.05.2016, 10:20
od Method
Poradi tu naka hodna duse jaky restriktor je potreba na CA kdyz prechazim na GT2560R. Seriovou trubicku od T25 pouzit mam strach ze nebude vhodny prutok. Pokud ma nekdo naky odkaz kde to poridit treba ebay ci neco tak bych byl vdecny, diky.
Re: OT
Napsal: 30.05.2016, 12:23
od raddy
kludne mozes pouzit seriovu trubicku, hlavne ale pouzi seriovy restriktor, ktory je na bloku. Dalsi dodatocny restriktor je priamo v turbe, kedze je gulickove a potrebuje menej oleja ako seriove klzne turbo... cize jednoducho povedane, nepotrebujes nic, len vymen turba...