regulace vykonu

otázky a odpovědi technického rázu
Zamčeno
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

tak potom to nepatri do tejto temy, neviem preco tu rozoberat to ze vacsi motor ma vacsi vykon.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

Inak prilozim pod inu vec co tu bola napisana. A to ze vykon je fiktivna hodnota a prepocitava sa z krutaku. Povedal by som , ze to neni uplne pravda, pretoze vykon je uplne jasne definovany ako sucin zrychlenia, ake dokaze dodat motor pri urcitej rychlosti P=m*a*v. A ide odmerat jednoduchsie ako nejaky krutiaci moment.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

keny, vykon je jasne definovany ako sucin otacok a krutiaceho momentu, ak sa bavime o vykone motora. mozes mat obrovsky krutak, ak vsak nemas otacky, vykonana praca je nulova. je to podobne ako keby si tlacil proti zavretym dveram. krutiaci moment bude dany pakou a silou (Nm), ale ak dverami nepohnes, vykonana praca bude nulova.

ak mas zaujem podebatovat o vykone a krutiacom momente, zaloz novu temu prosim.

uzamykam tuto temu, pretoze ma 7 stran a zacina to byt nejasne. ak mate konkretne otazky ktore vas tu zaujali, zalozte nove prispevky.
Dakujem
Zamčeno