Napsal: 23.10.2007, 14:13
kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ?Gerox píše:high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg...Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ?Gerox píše:high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg...Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
uricte..ale asi uz do 400...Fire píše:kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ?Gerox píše:high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg...Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
motor je davno hotovej...myslim i s ECU...nicmene cely zavisi na penezich a ne az tak moc na case...blázen píše:gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš
ten příspěvek nad tou reakcí na mě se mi líbí vícGerox píše:motor je davno hotovej...myslim i s ECU...nicmene cely zavisi na penezich a ne az tak moc na case...blázen píše:gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš
myslim ze 330 psů od japoncu bude prozatim bohate stacit... ja s tim autem chci i jezdit...
JaGerox píše:pokud je pravda ze blaznovo auto da tachacovejch 260 (coz verim) do pul minuty...(coz asi taky verim ) tak drahu na testovani mas prakticky vsude...
p.s.: kdo z Vas tady jel uz tachacovejch 260?
na brno zabudnite, na cielovej rovinke som dal max. tusim okolo 200km/h a to som uz bol rozbehnuty na vyjazde, mozno trochu viac by to islo ale zakrutu uz nevyberes. staci si pozriet napr. simulator FIAGT a tam dava saleen a spol. na konci rovinky okolo 260, coz je trosku ine kafe a este aj dokaze do tej zakruty zabrzdit.....blázen píše:na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Nevím jak s 200SX ale pár údajů k jiným autům co jsem měl nebo mám:blázen píše:na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Doufám, že to už dlouho nebude pravdablázen píše:mezi tvou sbírkou už chybí jen skyline,ale i tak se dá říct, že ti v dobrém slova smyslu závidí asi každej
jinak ta supra musela být bestie..
Auto bylo postavené původně na 680WHP tedy 680koní na kolech což by mělo být přez 800koní na klice. Vše chce samozřejmně své. Běžně jsem jedzil s výkonem kolem 550-600koní což byl výkon na asi 1,5BAR a předstih 13-15stupňů což bylo maximum kterého se dalo vzhledem k detonačnímu limitu běžného paliva od pumpy dosáhnout (SHELL V-power Racing), vše velmi bezpečné nastavení, totálně bez známek detonací, vždy pod 900°C EGT.buky300zx píše:Aky si mal Bov na tej Supre,kolko si mal plniaci tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?