Stránka 7 z 8

Napsal: 23.10.2007, 14:13
od Fire
Gerox píše:
Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg... :wink:
kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ? 8)

Napsal: 23.10.2007, 14:44
od blázen
gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš 8)

Napsal: 23.10.2007, 17:08
od Gerox
Fire píše:
Gerox píše:
Design píše:to geroxovo? Co tam bude mit?
high response 330 japonskejch psů a vahu snad nekde kolem 1100kg... :wink:
kdyby tě někdo zbavil ECU šel by jsi do 380 ? 8)
uricte..ale asi uz do 400... 8)

Napsal: 23.10.2007, 17:10
od Gerox
blázen píše:gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš 8)
motor je davno hotovej...myslim i s ECU...nicmene cely zavisi na penezich a ne az tak moc na case... 8)

myslim ze 330 psů od japoncu bude prozatim bohate stacit... :wink: ja s tim autem chci i jezdit... 8)

Napsal: 23.10.2007, 19:22
od blázen
Gerox píše:
blázen píše:gerox:čekal sem víc, na to jak dlouho se stím patláš 8)
motor je davno hotovej...myslim i s ECU...nicmene cely zavisi na penezich a ne az tak moc na case... 8)

myslim ze 330 psů od japoncu bude prozatim bohate stacit... :wink: ja s tim autem chci i jezdit... 8)
ten příspěvek nad tou reakcí na mě se mi líbí víc 8)

Napsal: 24.10.2007, 08:23
od fajfka
Gerox píše:pokud je pravda ze blaznovo auto da tachacovejch 260 (coz verim) do pul minuty...(coz asi taky verim ;) ) tak drahu na testovani mas prakticky vsude... :wink:

p.s.: kdo z Vas tady jel uz tachacovejch 260?
Ja

Napsal: 24.10.2007, 09:38
od raddy
blázen píše:
Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..

gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
na brno zabudnite, na cielovej rovinke som dal max. tusim okolo 200km/h a to som uz bol rozbehnuty na vyjazde, mozno trochu viac by to islo ale zakrutu uz nevyberes. staci si pozriet napr. simulator FIAGT a tam dava saleen a spol. na konci rovinky okolo 260, coz je trosku ine kafe a este aj dokaze do tej zakruty zabrzdit.....

sx ma jeden velky problem na vysokych rychlostiach (odpor vzduchu rastie kvadraticky s rychlostou) a tou je primarne prilis vysoka EGT, ktora az nasledne sposobuje problem s teplotou oleja. Avsak dostatocne dimenzovany chladic oleja toto v pohode vyriesi a napriek tomu motor odide. Dovod je zataz motora a z toho vyplivajuca vysoka EGT, ktora na seriovom aute dosahuje takmer 1000C pred turbom (pri maximalke).
Jedine riesenie na vysoke rychlosti je velke turbo, zvody a vyfuk s celkovym malym odporom co umozni tok velkeho objemu vyfukovych plynov a tym padom sa podari udrzat EGT pod kontrolou. Nasledkom vysokej zataze je samozrejme okrem EGT aj mechanicke namahanie motora, hlavne ojnic.

Napsal: 24.10.2007, 10:51
od evo400
blázen píše:
Marian píše:No a co bláznovo??? Teda bejválí. :-D
na 260km/h je potřeba opravdu kus roviny, neznám brněnský okruh, ale je krátký, takže je tam 260 pro SX asi nereálných, možná pro marata..

gerox:problém SX udržet na 260KM/H není zas tak velký, problém je s olejem, ne se zbytkem motoru, já osobně jsem rychlosti dosáhnul a plyn pustil, a ručička tachometru ležela na spodním plastu budíku...
ale 260 tady odsud poletí kdejaké dvoukilo...,mě osobně nikdy nelákala vysoká rychlost ale spíš akcelerace.. a tu mělo SX skvělou
Nevím jak s 200SX ale pár údajů k jiným autům co jsem měl nebo mám:

Supra MKIV (cca 680koní)
0-200km/h za 11s
max rychlost na 2km při pevném startu 294km/h (tacho 320) a zrychlovalo by to dál, čas akcelerace cca 24sek.

EVO9 (cca 400koní)
0-100 4,1s
0-160 9s
0-200 15,1s
max rychlost na 2km při pevném startu 257km/h (tacho 270 opřená ručička) a zrychlovalo by to dál, čas akcelerace cca 28sek.

EVO má neskutečnej odpor vzduchu. Takže nevidím důvod proč by 200SX s bajvoko 350ti koníkama nemohlo jet 260tacho tedy cca 235-240reál, myslím že by to mohlo na 2km dráze s pevným startem také udělat, za přepokladu že bude dobrá aerodynamika

Napsal: 24.10.2007, 14:35
od Design
Hmmmm tak to maš teda neskutečny delo! Je to nekde k videni na netu jak supra tak evo? Kdyby jo byl bych rad

Napsal: 24.10.2007, 19:13
od evo400
Supra už je bohužel prodaná, ale videjko z toho 2km závodu je tady

http://www.mkiv.cz/_video/Prerov2005_293.mpg

tady něco z Milovic

http://www.mkiv.cz/_video/Milovice2_2005_Supra.mpg

tady z prvních testů s velkým singlem

http://www.mkiv.cz/_video/supra_test.mpg


a tady třeba onboard z EVO9 v závodu do vrchu Telnice 2007

http://server1.advnet.cz/video/Telnice2007.avi

Napsal: 24.10.2007, 19:35
od blázen
mezi tvou sbírkou už chybí jen skyline,ale i tak se dá říct, že ti v dobrém slova smyslu závidí asi každej

jinak ta supra musela být bestie..

Napsal: 24.10.2007, 19:51
od buky300zx
Aky si mal Bov na tej Supre,kolko si mal plniaci tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?

Napsal: 24.10.2007, 21:24
od evo400
blázen píše:mezi tvou sbírkou už chybí jen skyline,ale i tak se dá říct, že ti v dobrém slova smyslu závidí asi každej

jinak ta supra musela být bestie..
Doufám, že to už dlouho nebude pravda

http://www.gtrnissan.com/index.en.uk.ht ... Intro=true

Napsal: 24.10.2007, 21:30
od evo400
buky300zx píše:Aky si mal Bov na tej Supre,kolko si mal plniaci tlak?
Nepredaval si ju nahodou nejaku dobu aj v Tuning magazine?Viem ze si tam mal udany vykon na 95(alebo 98okt) a na 100oktan mala tusim o 100Hp viac?Ako si to mal urobene,len si reguloval tlak pokial zacalo detonovat a na 100ku si pridal tlak?
Auto bylo postavené původně na 680WHP tedy 680koní na kolech což by mělo být přez 800koní na klice. Vše chce samozřejmně své. Běžně jsem jedzil s výkonem kolem 550-600koní což byl výkon na asi 1,5BAR a předstih 13-15stupňů což bylo maximum kterého se dalo vzhledem k detonačnímu limitu běžného paliva od pumpy dosáhnout (SHELL V-power Racing), vše velmi bezpečné nastavení, totálně bez známek detonací, vždy pod 900°C EGT.
Při použití paliva něco jako KLOTZ 118 by se dalo jít někam na 2,1-2,3BAR a 25-27stupňů předstihu a tam by byl výkon zajisté nepředstavitelně větší.

Jaký tam byl BOV ? HKS SSQS, ale jeden nestíhal, byl připravený ještě jeden, ale už k jeho instalaci nedošlo. Měnili se podstatnější věci jako třeba dvoulamelová carbonová spojka EXEDY která nevydržela a dávala se tam třílamela ceramika od OGURA (ORC). TO auto byl takový mor co tě žere ze všech stran.

Napsal: 24.10.2007, 21:32
od evo400
NO a teď zrovna přemýšlím co udělám s tím SR20DET co mám v autě :wink: