Stránka 7 z 8
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 02.11.2011, 20:44
od blázen
hodně štěstí.. ale i přesto si myslím,že se nedostaneš s tím AR ani na 450 ani při kopě štěstí. Jistě ,že nejde jen o turbo,ale to by sis mohl nechat T25 ,kdyby tomu tak bylo zcela
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 02.11.2011, 21:14
od mara_m
uvidi se pak dam vedet
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 03.11.2011, 01:11
od JakubkoGB
kua hadame sa tu ktore lepsie natlaci a kedy zopne mara.... toto su ajtak benzinove motory a ak chces s toho urobit diesel tak si jeden kup. mas pravdu gt25 pekne 2700rpm uz si len tak v plnej krase svisti pri motore a potom 5000rpm ho uz nie je tak citit ako ked medzi 3000-4000rmp to iste som pocul aj o gt 28 za 5600rpm
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 03.11.2011, 11:18
od Kentoya
taky znám auto s GT 2871 a výkonem vyšším jak 520hp a řekl bych že to jede ideálně
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 03.11.2011, 12:37
od blázen
dej link
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 03.11.2011, 18:20
od mara_m
link neni kentoya ho zna osobne a ja ho znam ze srazu a basta
proste to de a ver tomu ze vsichni oproti tomu cloveku tu umime hovno
jinak jakubko me to je u prdele dej si tak klidne gt55 me to je fuk co si tam das ja si s13 odladim podle sebe a vim proc to tak delam a nemusim nekomu nic vnucovat ja vim proc ty vydis jen grafi a co ti nakeca nekdo
a kdyz ses tak chytrej tak proc se tu dokola ptas kdyz ti neco nekdo rekne a ty se snim hadas
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 03.11.2011, 20:59
od blázen
takových kecalů je plná evropa jediní kdo ty výkony dökazují mají GT30/35
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 04.11.2011, 03:05
od Kentoya
blázen píše:takových kecalů je plná evropa jediní kdo ty výkony dökazují mají GT30/35
dáš mi galanta když ti ukážu 1,6ku s výkonem 550hp a turbem 2871?
pokud ano ukážu i graf z brzdy, pokud ne, tak neprovokuj
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 04.11.2011, 09:13
od blázen
Kentoya píše:blázen píše:takových kecalů je plná evropa jediní kdo ty výkony dökazují mají GT30/35
dáš mi galanta když ti ukážu 1,6ku s výkonem 550hp a turbem 2871?
pokud ano ukážu i graf z brzdy, pokud ne, tak neprovokuj
Dal bych, ale už ho nemám. Ale i přesto k ukázce stačí doklad třeba z brzdy
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 05.11.2011, 01:29
od Kentoya
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 05.11.2011, 21:51
od Svobda
Hele a nenasli jste jestli nekdo nezkusil upravit a narvat na S13 turbo z Eva 9-TWIN SCROLLa?Oznaceni ma myslim TD05. To tlaci hezky od nizkych a je schopno udelat v poho 400 . Kamosovi se evous pekne rozjizdi od 2500 ot . Ale tam to bude asi i ten motor trochu snizovat.
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 05.11.2011, 22:35
od Svobda
Jinak ted jsem nasel zajmavou tabulku s ruznyma turbama pro sx s vykonem ...
http://website.lineone.net/~jon_ed/Turbo_Table.htm
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 06.11.2011, 10:22
od blázen
Ty turba mají jiné příruby na dumppipe, ale použít se můžou, hojně se používají na RB motory.. Twinscroll exh. housing je lepší, ale potřebuješ i svody..
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 07.11.2011, 22:44
od JakubkoGB
Trosku ozivym temu ok ( nieze ma zabijete
) dobre mara hovoril ze to dost oneskorene citit tu GT2871r oproti T25 ok ale zas taka otazocka tak preco potom chlapici davaju na 3.0 300zx t28 ved na turbo osobytne vychadza len 1.5 L a len stroma valcamy tak potom nevydim problem s gt30,32ci35
Re: Tuning motoru CA18DET
Napsal: 08.11.2011, 00:20
od Kentoya
bud budeš mít pozdější nástup a vyšší výkon
nebo ti zatáhne dřív, ale výkonu moc nebude
ale aby zatáhlo brzo a drželo dlouho, je tak trošku problém