Stránka 1 z 2
					
				T3 nebo T28
				Napsal: 06.05.2007, 19:31
				od Japo
				asi lepsi bude T3 ale i presto bych se chtel poradit,vikon a cena
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 19:48
				od buky300zx
				Len si daj pozor.Lebo turb(t3 a T28) sa robylo X verzii a aby si nekupil take,ktore ti pojde az cca od 4500 ot.
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 20:58
				od Japo
				aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 21:05
				od kenivruh
				Japo píše:aha tak to sem nevedel a mas nejaky konkretni typ turba ktere nabyha od spodu
Precitaj forum, raddy tu popisal strasne vela toho o tom, ake turbo vybrat. No ale vseobecne, bud budes mat zaber od spodu, ale hore ti bude chybat vykon alebo naopak. Necakaj od 1.8 s turbom, ze bude mat zatah od spodu aj vykon hore.
 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 21:30
				od Japo
				jo to mi je jasny ale zajima me ktere turbo je lepsi a nebo nejaky turbo kit
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 21:33
				od Vita.z31
				zalezi na co hodlas auto pouzivat, a jake jsou cile kterych by jsi chtel dosahnout nebo se ke kterym by si se chtel alespon priblizit
forum/viewtopic.php?t=7185
procti si tohle ¨, druha strana a v navodech je jest 1. a 3. cast
 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 21:36
				od rozum
				Greddy Turbine Kit TD06-25G :-D
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 21:51
				od Japo
				no mam cil 300koniku
			 
			
					
				
				Napsal: 06.05.2007, 22:08
				od kenivruh
				Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.
 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 07:07
				od raddy
				kenivruh píše:Japo píše:no mam cil 300koniku
Tak to potom potrebujes minimalne budto Garrett GT28RS (disco potato) alebo GT2871R alebo T3 Trim60 alebo Trim Super60. No ale pocitaj s tym, ze zaber bude tak od 4000 otm.
 
No tak toto nie je uplne pravda. Ja mam T3 super60, vyf. AR 48, zaber je od 2500ot, plny tlak 1.3bar zhruba pri 3500-3800ot...
Je tu skor iny problem. Pises ze teraz mas 300k. Ake mas momentalne turbo? Pretoze viac menej vsetky vyssie uvedeny turba v kombinacii s ca18det dodaju tak 300-350k, podla konfiguracie vyfukovej turbiny. 
Pochybujem vsak ze chces investovat kopu penazi do noveho turba kvoli 20-50k...Takze ak sa chces pohnut na 380-400k, tam uz potrebujes ine truba. Najprv si vsak vyjasni, ci motor a hlavne prevodovka takyto vykon zvladnut. Na hranici 400k uz bezne odchadzaju seriove prevodovky a ojnice.
A dalsia vec je namapovanie riadiacej jednotky. Aku riadiacu jednotku pouzivas teraz z vykonom 300k? Da sa preprogramovat?
Toto su podstatne otazky, potom ti mozem navrhnut nejake vhodne turbo, pravdepodobne niektore vacsie z rady GT28R71 alebo GT30.
 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 08:41
				od doublejay
				Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout...  

 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 09:07
				od blázen
				pro běžný provoz bude lepší T28, když to dobře postavíš mohlo by být hooodně blizoučko 300k
			 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 12:33
				od raddy
				doublejay píše:Raddy, ja to pochopil tak, ze MA CIL 300PS, tj. chce 300 koni teprve dosahnout...  

 
aha, ja som to pochopil ako VCIL, teda teraz 

  tak potom nic...
 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 15:06
				od mick
				a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik

tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg 
			
					
				
				Napsal: 07.05.2007, 18:29
				od Vita.z31
				mick píše:a kdyz uz jsme u tech turb, reknete mi, kluci chytry, co je tohle za turbo? melo by to byt T3, a da se pouzit na trinactku, tak aby to k necemu bylo? dik

tady ve vetsim
http://sweb.cz/secretpage/It3.jpg 
jj je to T3 ale s tim pouzitim na trinactistovky si nejsem jist, davalo se do peugeotu 505 2,2 z 85