kára za 34 mega
kára za 34 mega
Kdo byl dneska v Mostě,mohl okouknout Veyrona naživo a dokonce i v akci.Sice jenom dvě kola ale i tak zbyly nějaké ty dojmy.Pán to trochu šetřil a všichni to brali jako věc cti ho předjet(kdo taky může jen tak říct,že předjel Veyrona),ale nikdo se mu nesmál,protože z toho auta jde docela slušnej respekt.Když tomu dal asi tak na pět sekund gas,bylo vidět jak úžasně rychle se to sbírá,docela maso.Auto je ukrutně široké a mohutné,ale překvapivě krátké.Ovšem zvuk,to je naprostá utopie.Prostě atrakce veliká.Akorát mně trochu naštval,že mi to nechtěl půjčit.
Jo tak to byl ten rachot z okruhu :-D Jsem si myslel, že tam zase testujou motorky.
"Každej chce kedlubny!"
www.kedlubna.com
www.kedlubna.com
-
- user
- Příspěvky: 355
- Registrován: 16.01.2006, 19:43
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
veyron
to Adner: kdyby videl co mas doma za delo tak by ti to pujcil a jeste by skemral at mu ty pujcis svoje!!!
http://www.novinky.cz/auto/prvni-cech-s ... 3l93h.html tak se přiznejte
Re: veyron
no jenže to dělo má momentálně o 1001 koně míňLittleBoby píše:to Adner: kdyby videl co mas doma za delo tak by ti to pujcil a jeste by skemral at mu ty pujcis svoje!!!
akce to byla soukromá a vůbec nás nenapadlo,že se tam něco takového objeví.Ale jak se tam ukázal,v tu ránu byly všechny ty ferrarri,lamborghini,porsche... jenom křoví.Z nissanů akci navštívily pouze 350ky-asi šest.F 40 jsem nikde neviděl,ale já už taky hovno vidím.Byl tam taky ten panáček s ultimou,ovšem absolutně nejrychlejší byl ten malej,lehkej,bláznivej catterham,nebo jak se to jmenuje.Dost dobře mu sekundoval ten chlapík,co jezdí ferrarri chalenge a tyhlety podobné závody s nevím čím(kdo se má v těch fejaji vyznat)No a nám to moc nejelo,páč jsem vyndal kompresor a každej z vás ví,že N/A není nic moc a navíc stávkovala ŘJ svině.Na vodě to bylo dobrý,páč podvozek je vcelku vychytanej,ale jak to uschlo už byl handicap.
no dobre, dal sem jim na protiucet svoji 105 LAl3x píše:http://www.novinky.cz/auto/prvni-cech-s ... 3l93h.html tak se přiznejte
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ake bolo pocasie ? Bo niektory na konci poradia maju desne slabe casy.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den