molybden sulfid v oleji
molybden sulfid v oleji
tak pánové neberte to jako všelék jen jako info
bluebird má motor ca18de - tudíž stejný jako dvoukilo, bez turba
mám na něm najeto cca 480 000 a jezdí
asi rok klepou dva hydroštely
cca 8000 klepe klika
přetlakovává se blok díky netěsnosti pístních kroužků a kdybych jel cca na 5000toček asi 100km tak mi olej odejde přes odvětrání vaček do pitche
nutno ještě podotknout, že mi odešlo celkem hodně olejové čerpadlo, přibližně 10až15sec po nastartování mi svítí zvesela kontrolka
a nyní pohádka o oleji od liqui moly 10w40 s molybden sulfidem, tento olej jsem měl ve dvoukile asi 3000km a protože šel motor ven šoupnul jsem ho před cca 7000km do birda, a protože mi řval výfuk posledních cca 5000km, tak jsem nic nevnímal, opravil jsem výfuk a poslouchám že hydroštely neslyším, klika si cvrliká stejně a motor jde klidněji, a kontrolka stále svítí, takže tímto nechci tento olej vychvalovat do nebes, ale olejové čerpadlo netlačí, motor je po smrti a stejně jezdí, ale kdo nevěří, at si klidně kupuje jinou značku, jen doporučuji a nemám za to ani fenik
co se hydroštelů týká, jelikož je znám zevnitř, tak jsou tři možnosti proč hydroštel klepe,jednu věřím, že je schopen molybden sulfid odstranit, druhou jen možná ale nevím a třetí nemá šanci molybden sulfid odstranit, takže není to všelék na hydroštely, jen jsem měl štěstí, jinak je fakt, že hydroštely nefungují díky variantám 1 a 2 v poměru cca 50/50 procent, možnost tři jsem viděl jen jednou, je to počítáno z asi 70 až 100 hydroštelů, které prošly mýma rukama, ale hlavně rukama mýho hydromechanika
možnost 1 přidřený vnitřní píst
možnost 2 ucpané tlakové otvory
možnost 3 ovalita těsnící kuličky
bluebird má motor ca18de - tudíž stejný jako dvoukilo, bez turba
mám na něm najeto cca 480 000 a jezdí
asi rok klepou dva hydroštely
cca 8000 klepe klika
přetlakovává se blok díky netěsnosti pístních kroužků a kdybych jel cca na 5000toček asi 100km tak mi olej odejde přes odvětrání vaček do pitche
nutno ještě podotknout, že mi odešlo celkem hodně olejové čerpadlo, přibližně 10až15sec po nastartování mi svítí zvesela kontrolka
a nyní pohádka o oleji od liqui moly 10w40 s molybden sulfidem, tento olej jsem měl ve dvoukile asi 3000km a protože šel motor ven šoupnul jsem ho před cca 7000km do birda, a protože mi řval výfuk posledních cca 5000km, tak jsem nic nevnímal, opravil jsem výfuk a poslouchám že hydroštely neslyším, klika si cvrliká stejně a motor jde klidněji, a kontrolka stále svítí, takže tímto nechci tento olej vychvalovat do nebes, ale olejové čerpadlo netlačí, motor je po smrti a stejně jezdí, ale kdo nevěří, at si klidně kupuje jinou značku, jen doporučuji a nemám za to ani fenik
co se hydroštelů týká, jelikož je znám zevnitř, tak jsou tři možnosti proč hydroštel klepe,jednu věřím, že je schopen molybden sulfid odstranit, druhou jen možná ale nevím a třetí nemá šanci molybden sulfid odstranit, takže není to všelék na hydroštely, jen jsem měl štěstí, jinak je fakt, že hydroštely nefungují díky variantám 1 a 2 v poměru cca 50/50 procent, možnost tři jsem viděl jen jednou, je to počítáno z asi 70 až 100 hydroštelů, které prošly mýma rukama, ale hlavně rukama mýho hydromechanika
možnost 1 přidřený vnitřní píst
možnost 2 ucpané tlakové otvory
možnost 3 ovalita těsnící kuličky
Ahoj cital som tvoj clanok, celkom ma zaujal. Robim GO motora, no iba taku malu - menim kruzky a sakly na ojniciach a neviem aky tam teraz mam naliet olej. Bol tam lievany 10W40 ale neviem aka znacka bola tam nalepka castrol ale neviem ci tam bol aj taky olej. Porad prosim ako mam postupovat s olejom kedy ho menit prvy krat, ako to zabehavat, ci ho nechat najprv nejake dve hodinky vrcat na volnodeh alebo radsej opatrne jezda. Diky
Nisan 200 sx s13
osobně na zabíhání používám 10w40 s molybden sulfidem a to v poměru 1ku1 s jakýmkoliv olejem 10w40, ujedu 30 km normálně a zkontroluji jestli někde neteče olej každých 5km, potom tomu 70 km celkem čoud a to do 5000 toček na přeřazování a 4000 toček +-500 (nesnažím se jet jednotvárně) optimálně, potom zajedu na dílnu vyměním olej za 10w40 s molybden sulfidem a dám nový olejový filtr a vím že téměř všechny nečistoty budou venku a po zahřátí tomu dávám ceres jako by to tak jezdilo pořád, kdo vedle mě seděl tak ví že se s autem nemazlím
Ani ho nenechas pred tym volne vrcat? Fuu to sa mi zda trochu surove, no ja som skor taky bojazlivy ked robime go motora tak to nechavame aspon styri hodiny na dva krat vrcat a az potom sa s tym jazdi. No tento motor mozno porebuje neco ine dam na tvoju radu a skusim to tak :-) dufam sa mi to nezatiahne vlastne je vlastne
Nisan 200 sx s13
Vybrus nerobim ani kluku ani blor, kluka mala trochu kompozicii na prvom valci ale to islo zalestit takce neni kriva, ojnice isli na vyuhlovanie - ci ako sa to vola no a tie kruzky. No a ked dam na zaciatok cisty LIQI MOLI bude to vadit? Maju teraz v akcii za 500,- pät litrou to je dobra cena, my mame v servise drahsi valvoline, lacnejsia ja iba HEKRA a to tam nechcem liat
Nisan 200 sx s13
neviděl jsem liqui moly s molybden sulfidem 5w40, ale je možné že ho dělají, osobně pro mě za mě ho tam dej, ale nevidím jediný proč, když výrobce udává 10w40, nic se tím olejem nezlepší, jen cena oleje, 20w50 znamená že vydrží vyšší teploty, než se přepálí (jde o tu 50ku) 20ka zase značí že mu bude déle trvat než se zahřje na provozní teplotu, tudíž není vhodný na zimu, jinak ten 5w40 bych tam dal spíše na zimu, na léto 10w40
A este jednu otazku o oleji, vraj je super 10w60. Valvoline, davame to do coswortha co s nim typek preteka do vrchu. Vraj je super, ale asi to nema az taky vyznam ked vyrobca udava 10w40. Skusim teda to Liqi Moly. Inac ten v akcii nie je s molibdenom tak musim objednat. Dik za radu, som asi otravny ale nechcem aby to zatiahlo chlapik co som to od neho kupil na tom spravil 50 kilometrov a zacalo buchat.Boli dal sice nejake cudne saly mne prisli, aspon sa mi zda trochu iny material. No mozno sa mi to iba zdaKentoya píše:neviděl jsem liqui moly s molybden sulfidem 5w40, ale je možné že ho dělají, osobně pro mě za mě ho tam dej, ale nevidím jediný proč, když výrobce udává 10w40, nic se tím olejem nezlepší, jen cena oleje, 20w50 znamená že vydrží vyšší teploty, než se přepálí (jde o tu 50ku) 20ka zase značí že mu bude déle trvat než se zahřje na provozní teplotu, tudíž není vhodný na zimu, jinak ten 5w40 bych tam dal spíše na zimu, na léto 10w40
Nisan 200 sx s13
Tento olej ti mozem len doporucit. Uz vyse roka nelejem nic ine ako 10w60 Liqui Moly.NISMOO7 píše:AHOJ KAMARADE AKURAT POPÍJAM PLZEN A POPRITOM ROZMÝŠLAM O TOM OLEJI CELKOM SA MI TO PÁČI AŽ NA JEDNU VEC KEBY TO BOL ASPOŇ 10W50 AŽ 60 TO BY SOM IŠEL DO TOHO
Moje auta:
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo
2001 Škoda Octavia 1,6 - 2005 R.I.P. (Totálka)
2004 NISSAN 200SX s14a - 2010 predaný Patrickovi
2005 Suzuki Jimny 1,3 4x4 - 2009 R.I.P. (Totálka)
2008 Suzuki Swift 1,3 - 2016 predaný
2010 Hyundai ix35 Style 4x4 - 2014 predaný
2013 Renault Megane 1.6 16V - auto manželky
2013 Hyundai SantaFe III Premium 4x4 - moje dnešné vozidlo