Instalace a nastavení sportovních tlumičů
Instalace a nastavení sportovních tlumičů
Můžete mi dát prosím nějaké rady a vaše zkušenosti před tím než se pustím do instalace sportovních tlumičů?
Docela by mě taky zajímalo zda má nějaký velký negativní vliv na vydrž tlumičů to, že silentbloky jsou už ve špatném stavu. Nebo by to chtělo nejdřív vyměnit silentbloky.
Poslední prosba. Když nastavim světlou vyšku vozu tak, že rozdil mezi blatníkem a předním pneumatiou bude 2 cm tak co utáhnout aby to nepropružilo až k pneumatice?
Dle obrázku nastavuju výšku otáčením části č. 25. A dotahnu matkou č.24. Ale nevim jak dal. Díky za rady.
Docela by mě taky zajímalo zda má nějaký velký negativní vliv na vydrž tlumičů to, že silentbloky jsou už ve špatném stavu. Nebo by to chtělo nejdřív vyměnit silentbloky.
Poslední prosba. Když nastavim světlou vyšku vozu tak, že rozdil mezi blatníkem a předním pneumatiou bude 2 cm tak co utáhnout aby to nepropružilo až k pneumatice?
Dle obrázku nastavuju výšku otáčením části č. 25. A dotahnu matkou č.24. Ale nevim jak dal. Díky za rady.
Naposledy upravil(a) Caizi dne 15.05.2007, 22:32, celkem upraveno 1 x.
Neviděl jsem tenhle kit naživo ( )
Ty siláče to kurvit nijak nebudou,jen to zhoršuje jízdní vlastosti auta a když jsou hodně jetý,tak i sem tam nějaký rány..
Vejška se tam nastavuje šroubováním toho spodního kusu dovnitř,povolíš matku zašroubješ tlumič,utáhneš matku.
S tim propruženim to snad nebude tak horký,nastavit předpětí pružiny na tom myslim nejde,ale nahoře na klouboukách nastavíš tuhost tlumičů:) Určitě je to tam v návodu
Ty siláče to kurvit nijak nebudou,jen to zhoršuje jízdní vlastosti auta a když jsou hodně jetý,tak i sem tam nějaký rány..
Vejška se tam nastavuje šroubováním toho spodního kusu dovnitř,povolíš matku zašroubješ tlumič,utáhneš matku.
S tim propruženim to snad nebude tak horký,nastavit předpětí pružiny na tom myslim nejde,ale nahoře na klouboukách nastavíš tuhost tlumičů:) Určitě je to tam v návodu
- tamo
- user
- Příspěvky: 1085
- Registrován: 22.10.2004, 12:59
- Bydliště: Podhájska, SK
- Kontaktovat uživatele:
pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm
Podla toho sa neodporuca menit prepetie pruziny. tak berem spat
Podla toho sa neodporuca menit prepetie pruziny. tak berem spat
Nissan 200SX S13 1990
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou ) a pak to prelepujou izolackoutamo píše:pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
to je běžná praxe, je potřeba to extrémně utáhnout, jinak se to povoluje935Baby píše:heh to je huste, co to v tom navodu proboha vyvadeji na tech poslednich dvou obrazkach Misto klicem to utahujou kladivem a sroubovakem (....asi ty klice maji z blata ze se pri utahovani ohnou ) a pak to prelepujou izolackoutamo píše:pozri si tento navod na instalaciu: http://www.d2racingsport.com/technical.htm
Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny.. Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..
- Martin_534
- user
- Příspěvky: 5421
- Registrován: 07.07.2005, 09:20
- Bydliště: Praha, CZ
- Kontaktovat uživatele:
bořený auto a nebo jen předek v ha..lu(tlumiče a péra) ale přikláním se k,bořený. Kéž bych neměl pravdu a byly to jen tlumiče a péraCaizi píše:Tak jsem se pustil do instalace tech zadnich tlumíčů. Oba tlumiče jsem nastavil naprosto stejne, ale neco tam nehraje. Zatimco levy zadni blatnik je asi 2 cm nad kolem tak jak bych chtěl. Pravy sedl uplně na gumu. Nastaveni tuhosti tlumiče na to nemá vliv. V nádrži asi 20 litru benzínu a kufr naprosto prazdny.. Je to normální? Asi to vyřeší když změnim zvednutí praveho tlumiče, ale bojim se aby to nemelo vliv na jizdní vlastnosti když bude jedna přužina víc zmáčknutá než ta druhá..
nissan S13; kola, motor, převodovka, spojka, výfuk, volant, sedačky, karoserii, okna, dveře, blatníky, nárazníky, brzdy a ještě pár dalších blbostí
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
ja mam nieco podobne akurat prehodne strany
prisiel som na to ze problem je v tom spodnom srobe na ktory sa nasuva tlmic. na tej nizsej strane je slusne vyhnuty smerom dolu.
skus pozriet ci nemas nieco podobne.
ja som na to prisiel tak ze som si obe strany auta dvihol do vzduchu, dal dolu kolesa a postupne meral vsetky mozne vzdialenosti az som na to prisiel.
prisiel som na to ze problem je v tom spodnom srobe na ktory sa nasuva tlmic. na tej nizsej strane je slusne vyhnuty smerom dolu.
skus pozriet ci nemas nieco podobne.
ja som na to prisiel tak ze som si obe strany auta dvihol do vzduchu, dal dolu kolesa a postupne meral vsetky mozne vzdialenosti az som na to prisiel.
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
První dojmy z testovacích jízd nových tlumičů jsou parádní. Auto sedí na ceste jak přibyté, žádná nerovnost ho nerozhodí. Vzadu mám mezeru 2cm od blatníku a v předu 1 cm. A ani při projeti velké díry ve velké rychlosti nesedne blatnik az ke kolu. Pri nejmekcím nastavení bych je to uplně parádně pouzitelný i na naše silnice. Při nejtvrdším je to tvrdý ale ne uplně jak beton, takze podle mě je tento podvozek uplne optimalni do bezneho dvoukila. Ted bude jen otázka, jak dlouho vydrží.