Stránka 1 z 3

Kastle a její opravy - ceny jednotlivých dílů..

Napsal: 23.05.2007, 17:50
od mauglie
Zdravíčko.

Snad nezakládám duplicitní thread :shock: Pokud ano, omlouvám se a klidně mě ukamenujte..

Cílem tohoto threadu, jak již někteří z vás tuší, je vytvoření seznamu veškerých karosářských dílů na vozidla Nissan 200sx (jedno jaký typ, hlavně to musí být viditelně rozlišeno) a jejich ceny
(kolik stojí nový vs v průměru ten samý díl, ale zánovní)

Tímto žádám všechny zkušené, zasvědcené a znalé, aby zde postupem času dopomohli k vytvoření kompletního seznamu všech dílů, který by později mohl být využit k rychlému vytvoření představy o finanční částce, jenž by byla zapotřebí k zrestaurování kastle.

Určitě by se to hodilo všem, kteří o Nissan 200sx jeví zájem, ale nemají představu o tom, na kolik by vyšla oprava chycené a nebo zhnilé kastle, respektivě dílů, které jsou na ní.

Všem předem děkuji.



S pozdravem

Analfabet mauglie.

Napsal: 23.05.2007, 18:28
od 935Baby
No rekneme ze nejlepsi oprava kastle (ktera podlo toho co poptavas je hodne spatna) je ji vyhodit a sehnat dobrou.

Jo bohuzel zvolil ten spatny zpusob (rekneme ze k tomu konkretnimu autu uz mam citovej vztah a nacpal jsem do toho tolik ze ze se mi to proste nechce prodat za par tisic....) kastli budu asi taky opravovat.

Zatim jsem nechal udelat strechu a s obrousenim na kov a kitovanim vc sloupků me to vyjde na cca 5000Kč.

Jestli chces skladat kastli z origo novych dilu NISSAN tak na to hoooodne rychle zapomen, nebot ty ceny jsou nehorazne. Par prikladu:

Plecharina:

Predni baltník - cca 10 000Kč

Ostatní díly:
Čelní sklo - 10 000Kč
Zadní boční sklo - 18 700Kč

PS: znam jednoho dobreho karosare pán Demeter a ten to udela za par korun a fakt kvalitne :lol:

Napsal: 23.05.2007, 18:42
od mauglie
No, tak přední blatníček je teda levňoučký :twisted:

Demeter? To zní nějak podezřele :lol: Opravuje kastle kvalitně, ale tak, že to auto ztopí a už ho nikdy neuvidíš, tudíž budeš mít opraveno? Nebo jej rozebere a zbyde ti jen kostra? :lol:


Mně jde o to, že kdybych nějaké auto kupoval, a jakože se na to chystám, tak abych díky vadám na kastli mohl snížit cenu vozu o cenu, jenž bude potřeba na vymazlení do perfektního stavu. Jasný, prodejce se mi na to třeba vyse*e, ale jde o to, že mu dám pádné argumenty k tomu, že jeho představa o ceně vozu je přemrštěná. K tomu by mohl posloužit tento tread, respektivě informace z něj :lol: Samozřejmě nejenom k tomu jak snížit cenu, ale zároveň se s pomocí ostatních dopracovat k co nejlepšímu poměru kvalita-cena. A to už pro majitele a nebo pro případné budoucí majite. Prostě odekrýt co nejvíce náklady, s nimiž by kupující/majitel měl počítat (karoserie).

Pak si to smaznu, časem :lol:

Děkuji ti za příspěvek!

A předem děkuji za další (for all)

Napsal: 23.05.2007, 18:51
od 935Baby
mauglie píše:
Demeter? To zní nějak podezřele :lol: Opravuje kastle kvalitně, ale tak, že to auto ztopí a už ho nikdy neuvidíš, tudíž budeš mít opraveno? Nebo jej rozebere a zbyde ti jen kostra? :lol:
Jedna ukazka prace pána Demetera :-D

forum/viewtopic.php?t=10179

Napsal: 23.05.2007, 22:23
od wori
Ja idem to svoje vyvarat a striekat, vyvarenie oboch zadnych podblatnikov, oba prahy a este nejake drobnosti cca 5000,- dufam viac nie, a poptom lakernik, ked mu to donesiem komplet odstrojene bez skiel tak cca 25000,- zalezi od farby. Komplet do vygituje a pripravy, dopasuje. Farba od 7000,- do 15000,-. Ale dam asi nejaku metku do cervena tak do 10000, sa ta farba zmesti. Ale este motor nevrci tak to chvilu potrva :( , takze striekanie asi do 30000,- komplet.

Napsal: 23.05.2007, 22:37
od mauglie
Tak trochu OT, ale chtěl bych požádat o vyjádření se k fotkám + samozřejmě potřebnou částku k tomu, aby se to dalo do pucu.

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek


Jaká je prevence po opravení kastle, aby opět nedocházelo ke korozi? Opravdu se v tom vůůbec nevyznám, jelikož auta nebyla vždy mé hobby :lol:
Stačil by odkaz.

Děkuji.

Napsal: 23.05.2007, 22:40
od Kentoya
nebrat, moc shnilý

Napsal: 23.05.2007, 22:45
od wori
No som myslel ze to mam v hroznom stave, ale ako vydim som na tom este super, ja tam mam iba take male hrdze, mensie diery ale sa uvidi ked to cele obrusim. Nas aj ty co robit, bude toho asi viac poriadne to prezri treba to spravit naraz aby si mal pokoj. Najdi dobreho klampiara aky ti to nezacalo po zime znovu kvitnut a hnit. To iba taka mala rada. Ale ja mam zas uplne zhnitu zadnu kapotu je tam take vecsie kridlo a je zle prichytene tak sa to otriaslo, popukalo a zkrdzavelo :(

Napsal: 23.05.2007, 22:50
od mauglie
Ještě jsem to nekoupil (a asi ani nekoupím :lol: ) , předběžně si dělám přehled :lol: Mimochodem, cena tohodle nissana je 42tis kč :? Týpek mi ještě napsal " jedná se pouze o drobné kosmetické vady:( " :lol: No, jsem rád, že jsem se sem zaregistroval :lol:

Napsal: 23.05.2007, 22:57
od wori
Je to dost pochytane to sa neoplati, velka investicia do opravy ak nemas znamych co ti spravia dobre ceny za lakernicku (kvalitnu) robotu tak daj pozor co kupis. Ja som kupil tiez nie v moc dobrom stave ale ja som sibnuty a tak mi treba. Ale aspon mam papiere od auta v poho :lol: :roll:

Napsal: 23.05.2007, 23:45
od otasTM
to místo vzadu dole na blatníku a na spoju prahů... to sem měl zrezlý taky... to je snad klasika :D
a jinak normálně záplatuju COčkem, zvenku kit, plnič, barva... a zevnitř natřít čimkoliv aby se tam nedostalo vlhko, gumoasfalt nebo prodávaj na podběhy už takovou barvu co zaschne a zgumovatí :D nebo jak to říct...

Napsal: 24.05.2007, 07:15
od Mirek
mauglie píše:Ještě jsem to nekoupil (a asi ani nekoupím :lol: ) , předběžně si dělám přehled :lol: Mimochodem, cena tohodle nissana je 42tis kč :? Týpek mi ještě napsal " jedná se pouze o drobné kosmetické vady:( " :lol: No, jsem rád, že jsem se sem zaregistroval :lol:
za ty prachy vubec......je na tom moc prace..ver mi jedno dvoukilo sem si vyvaroval.....tady na foru prodava nekdo jedno za 23 tis....to by se dalo vzit i s castecnou korozi

Napsal: 24.05.2007, 07:27
od Elviiis
Woe renovujem nissan který měl origo 113tis najeto r.v. 1994 nebouranej nerezlej ale v minulosti mu byla mněněna barva s červené na vínovou. Celé to předěláváme včetně interiéru a barva bude kombinace vínová a černá metla jen barva od standoxu na celé auto vyšla na nějakých 10000Kč + lak + tužidlo + kit + silikon na odmaštění + papíry na obroušení atd. když k tomu připočteš ještě klempíře kterej zavaří výko (po křídle) a když myslím klempíře tak myslí mklempíře a ten se pozná tak že se po něm kituje jenom fainem aby se zahladili škrábance po broušení svarů ale takovejch už moc není.

Podle mne je daleko lepší sehnat něco s KO motorem ale s hezkou kastlí.

Napsal: 24.05.2007, 07:33
od Mirek
Elviiis píše:Woe renovujem nissan který měl origo 113tis najeto r.v. 1994 nebouranej nerezlej ale v minulosti mu byla mněněna barva s červené na vínovou. Celé to předěláváme včetně interiéru a barva bude kombinace vínová a černá metla jen barva od standoxu na celé auto vyšla na nějakých 10000Kč + lak + tužidlo + kit + silikon na odmaštění + papíry na obroušení atd. když k tomu připočteš ještě klempíře kterej zavaří výko (po křídle) a když myslím klempíře tak myslí mklempíře a ten se pozná tak že se po něm kituje jenom fainem aby se zahladili škrábance po broušení svarů ale takovejch už moc není.

Podle mne je daleko lepší sehnat něco s KO motorem ale s hezkou kastlí.
Neplet mu hlavu lakem za 100 tis...to je cca cena chameleonky a podobne. Obycejna metla vyjde na cca na 30 s praci. Vas lak je epizoda sama pro sebe, ale sem to ted nepatri :-)

Napsal: 24.05.2007, 07:39
od Martin_534
tadle kastle je tak na díly, chce to sehnat ještě jednu a přeskládat, pokud v tomdle bude dobrej motor