Upraveny Stage1 cip

otázky a odpovědi technického rázu
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Upraveny Stage1 cip

Příspěvek od raddy »

Po dlhsom obdoby pokusov a uprav stage1 cipu pre potreby Sakiho sa mi podarilo vyprodukovat konecnu podobu cipu stage1 pre 200SX S13 bez lambdy a katalyzatora, ktore mali problemy so standardnym stage1 cipom, konkretne zly start a/alebo vynechavanie zapalovania a trhanie motora pocas zohrievania.
Takze cip je hotovy a pripraveny na pouzitie s uvedenymi modelmi.

Poznamka: existuje viacero roznych verzii ECU pre 200SX S13 bez lambdy a katu, v pripade ak by ta vasa nefungovala dobre s upravenym cipom, da sa takisto upravit pre vase auto.
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

takze kdyz odpojim lambdu a dam tam ten new chip tak to bude makat?
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

nie, nepochopili sme sa. tento specialny cip je urceny pre ECU vo verzi bez katalizatora a lambdy, pretoze tieto ECU maju odlisny program.

Pre lambda ECU je urceny klasicky stage1 cip. Ci lambdu odpojis alebo nie, bude fungovat rovnako, akurat sa nikdy nedostane riadenie zmesi do closed loop rezimu (automaticke riadenie zmesi na pomer 14.7:1).
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

model bez lambdy má taky jinou AFM = 4vývody místo 3
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

ano, to je jeden z rozdielov. podstatne ale je, model bez lambdy pouziva odlisne obohacovanie zmesi pri starte a zohrievani a to je dovod upravy cipu.
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

Raddy já potřebuju chip na S14ku, máš něco ve vývoji nebo nevíš o něčem dobrým??
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

na s14 su spickove a odladene cipy pokryvajuce velky rozsah uprav a vykonov, kupit ich mozes priamo u vyrobcu, maju spickovu reputaciu, ako aj ich autor:


http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=home
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

cip na s12 by nebil??????
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:
Uživatelský avatar
Mirek
user
Příspěvky: 7072
Registrován: 16.07.2005, 14:52
Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mirek »

Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:
na tech strankach co ti poslal raddy mas u kazdeho cipu napsany na jakou konfiguraci je staveny.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET

Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít.... :wink:

ako prve sa musis rozhodnut, ake upravy na motore a turbe chces, resp. aky vykon a potom podla toho vyberies cip, nie naopak. Takze ak napr. chces ponechat seriovy motor a turbo, tak si vyber napr. stage1 cip, zvysis tlak turba a dosiahnes pozadovany narast vykonu a cip samotny optimalizuje davkovanie paliva a predzapal pre zmeneny tlak turba.

P.S. rozhodne si namontuj lepsi medzichladic, ostatne upravy pre stage1 mas v pohode.
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

no to se chci zeptat, kdyz mam vlastne skoro komplet S1 upravu(chip, walbro, filtr, katout, vyfuk), ale nemam jeste IC jestli to poznam az ho tam dam
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal :oops:
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 15.06.2007, 09:38, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??

a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
Uživatelský avatar
mrkevvzime
user
Příspěvky: 1397
Registrován: 23.08.2005, 21:10
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mrkevvzime »

40% jenom cipem... tomu taky neverim
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

...že jo, já si myslím že je to blbost,podle mě je k tomu potřeba alespoň zvýšit tlak turba i benzínu a třeba výměna vstřiků, nevím no, v tomhle sem LAIK
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Odpovědět