Upraveny Stage1 cip
Upraveny Stage1 cip
Po dlhsom obdoby pokusov a uprav stage1 cipu pre potreby Sakiho sa mi podarilo vyprodukovat konecnu podobu cipu stage1 pre 200SX S13 bez lambdy a katalyzatora, ktore mali problemy so standardnym stage1 cipom, konkretne zly start a/alebo vynechavanie zapalovania a trhanie motora pocas zohrievania.
Takze cip je hotovy a pripraveny na pouzitie s uvedenymi modelmi.
Poznamka: existuje viacero roznych verzii ECU pre 200SX S13 bez lambdy a katu, v pripade ak by ta vasa nefungovala dobre s upravenym cipom, da sa takisto upravit pre vase auto.
Takze cip je hotovy a pripraveny na pouzitie s uvedenymi modelmi.
Poznamka: existuje viacero roznych verzii ECU pre 200SX S13 bez lambdy a katu, v pripade ak by ta vasa nefungovala dobre s upravenym cipom, da sa takisto upravit pre vase auto.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nie, nepochopili sme sa. tento specialny cip je urceny pre ECU vo verzi bez katalizatora a lambdy, pretoze tieto ECU maju odlisny program.
Pre lambda ECU je urceny klasicky stage1 cip. Ci lambdu odpojis alebo nie, bude fungovat rovnako, akurat sa nikdy nedostane riadenie zmesi do closed loop rezimu (automaticke riadenie zmesi na pomer 14.7:1).
Pre lambda ECU je urceny klasicky stage1 cip. Ci lambdu odpojis alebo nie, bude fungovat rovnako, akurat sa nikdy nedostane riadenie zmesi do closed loop rezimu (automaticke riadenie zmesi na pomer 14.7:1).
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
na s14 su spickove a odladene cipy pokryvajuce velky rozsah uprav a vykonov, kupit ich mozes priamo u vyrobcu, maju spickovu reputaciu, ako aj ich autor:
http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=home
http://www.h-dev.co.uk/index2.php?page=home
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
na tech strankach co ti poslal raddy mas u kazdeho cipu napsany na jakou konfiguraci je staveny.Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Láďa z UDC píše:no jo ale to asi nebude jen tak dát čip na sériovej motor (mám jen průchozí výfuk, sání a pumpu walbro) co by na to říkal vnitřek motoru kdybych tam dal stage3 a pak auto někde protáhnul,potřebuju v tomhle poradit,jinak do toho chci jít....
ako prve sa musis rozhodnut, ake upravy na motore a turbe chces, resp. aky vykon a potom podla toho vyberies cip, nie naopak. Takze ak napr. chces ponechat seriovy motor a turbo, tak si vyber napr. stage1 cip, zvysis tlak turba a dosiahnes pozadovany narast vykonu a cip samotny optimalizuje davkovanie paliva a predzapal pre zmeneny tlak turba.
P.S. rozhodne si namontuj lepsi medzichladic, ostatne upravy pre stage1 mas v pohode.
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
no to se chci zeptat, kdyz mam vlastne skoro komplet S1 upravu(chip, walbro, filtr, katout, vyfuk), ale nemam jeste IC jestli to poznam az ho tam dam
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal
uz ho mam dlouho doma (saab), ale nejak jsem se k tomu jeste nedostal
Naposledy upravil(a) mrkevvzime dne 15.06.2007, 09:38, celkem upraveno 2 x.
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
tak na příklad co by to vvšechno obnášelo kdybych z toho chtěl vymáčknout 300 koní?? byla by už nutná výměna komponentů v motoru (písty, ojnice, vačky...) a pokud máte představu i o ceně, tak kolik by mě to stálo...??
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
a co ty firmy např. ABC kde říkají že u turbo motorů jsou schopni zvýšit výkon až o 40% pouze přeprogramováním ECU což by u SR20DET znamenalo cca 280 koní, já osobně tomu moc nevěřím...
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Láďa z UDC
- user
- Příspěvky: 377
- Registrován: 12.11.2006, 21:26
- Bydliště: Hradec Králové
...že jo, já si myslím že je to blbost,podle mě je k tomu potřeba alespoň zvýšit tlak turba i benzínu a třeba výměna vstřiků, nevím no, v tomhle sem LAIK
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW