Motory u S13
Motory u S13
Cawte
Chcel by som sa spytat ako je s motormi u Nissanu S13...
Chcem si kupit S13 no chcem vediet ci sa vyraba aj s motorom Sr20DET a ci je lahko dostupna(myslim tym ze ho nebudem hladat cez pol sveta)...
Ak som spravne pochopil tak motor CA18DET ma 180SX, SR20DET ma 200SX a KA24DET ma 240SX takze by som potreboval druhu variantu..
P.S. V autobazaroch boli nissany 200SX a mali 1809cm je to mozne? dik...
Chcel by som sa spytat ako je s motormi u Nissanu S13...
Chcem si kupit S13 no chcem vediet ci sa vyraba aj s motorom Sr20DET a ci je lahko dostupna(myslim tym ze ho nebudem hladat cez pol sveta)...
Ak som spravne pochopil tak motor CA18DET ma 180SX, SR20DET ma 200SX a KA24DET ma 240SX takze by som potreboval druhu variantu..
P.S. V autobazaroch boli nissany 200SX a mali 1809cm je to mozne? dik...
Re: Motory u S13
to je normalni,s13 200sx je 1.8 TurboTunner píše: P.S. V autobazaroch boli nissany 200SX a mali 1809cm je to mozne? dik...
S14A my love and dorifto street machine
AE86 levin 4AGE in progress
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
ten je nahovno....sežen si KA24DEHonzajan píše:jaden KA24E by mi doma vubec nevadil....jen kde ho vzit...nebo jeste lip.kde ho vzit a nekrast
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Ako pise tamo 180sx je oznacenie na jap. trhu. V europe su len 200sx. S13 s CA a S14 s SR.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
A nemoze byt 200SX s motorom SR20DET a lavostranne riadenie?tamo píše:240sx s motorom KA24E bol urceny pre americky trh, 180sx boli s motorom CA18DET a SR20DET boli urcene pre jpn a australsky trh, su iba s pravostrannym riadenim... a 200SX to je tu u nas a je iba s motorom CA18DET resp. v UK s pravostrannym riadenim...
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Seriovo iba S14. S13 jedine so swapom.Tunner píše:A nemoze byt 200SX s motorom SR20DET a lavostranne riadenie?tamo píše:240sx s motorom KA24E bol urceny pre americky trh, 180sx boli s motorom CA18DET a SR20DET boli urcene pre jpn a australsky trh, su iba s pravostrannym riadenim... a 200SX to je tu u nas a je iba s motorom CA18DET resp. v UK s pravostrannym riadenim...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Sem byl rychlejsiKentoya píše:může, ale bez mrkaček nissan 200sx s14
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
OT: Ked prepocitam kolko vysla nova S15 tak sa mi chce plakat
http://www.motortraders.net/imports/spec.asp?id=137
http://www.motortraders.net/imports/spec.asp?id=137
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Este by som sa chcel spytat ze ake mate motory vy co mate S13? A aka je dostupnost dielov ako filtre,short shift, atd....lebo vsade na znackovych online obchodoch su tuning diely na motory SR20DET takze bude to pasovat na CA18DET? Ma cenu vobec prerabat CA18DET? Co od toho mozem ockavat? Da sa poriadne spravit aj S13-stka? diki
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Precitaj forum SR20DET je uplne iny motor ako CA18DET takze nic neni zamenitelne (az na prevodovku v urcitej miere). Vacsina z nas ma CA male percento SR.Tunner píše:Este by som sa chcel spytat ze ake mate motory vy co mate S13? A aka je dostupnost dielov ako filtre,short shift, atd....lebo vsade na znackovych online obchodoch su tuning diely na motory SR20DET takze bude to pasovat na CA18DET? Ma cenu vobec prerabat CA18DET? Co od toho mozem ockavat? Da sa poriadne spravit aj S13-stka? diki
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den