Cena upravy S13
Cena upravy S13
Cawte chcem sa spytat ze na kolko vyjde taka tuningova uprava Nissanu 200sx S13 sirsieho zaberu. Myslim tym new vyfuk, kolesa, plasty, kridlo a uprava motora hlinikovy radiator, ostra vacka, ojnice, filter, vybrusenie valcov atd...potom new lak atd... cena moze byt aj odhadom diki...
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
kvalitní křídlo tak 15tis malé obyč tak 5. kvalitní plasty tak 20 a vejš, . vačky pro běžné ůpravy nejsou potřeba (je to turbína) chip stage 2 tuším 8tis. velký IC od 2tis nahoru , větší turbo koupíš kolem 10tis, bov koupíš od 3 vejš boostcontroler od 1tis za manual a od 10tis za elektronic, hliníkovej chladič tuším 10tis ale spíše bych dal chladič oleje než hlinikovej chlaďák. potřebné budíky okolo 5tis. podvozek od 22tis nahoru , brzdy od 5tis za swap po xxtis za upgrade , ůpravy náprav xxtis podle rozsáhlosti. sada rozpěnejch tyčí tak 10tis. výfuk od 2tis zo koncák po xxtis za celé nerez potrubí
a nejdůležitější věc základní GO motora cc35 tis + 20tisa vejš za ty kované ojnice + 20tis za písty + xtis za výbrus podel toho jakej bys chtěl.
Takže radši napiš na co to auto chceš a kolik budeš mít peněz a podle toho se dá odpovídat. Jinak užitečné bude pročíst fórum :-)
a nejdůležitější věc základní GO motora cc35 tis + 20tisa vejš za ty kované ojnice + 20tis za písty + xtis za výbrus podel toho jakej bys chtěl.
Takže radši napiš na co to auto chceš a kolik budeš mít peněz a podle toho se dá odpovídat. Jinak užitečné bude pročíst fórum :-)
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
100-150tis
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
tak teda plus ještě 50tis levnější plasty barva apráceKentoya píše:jen motor s turbemKytt píše:100-150tis
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
to uz je extremKentoya píše:jen motor s turbemKytt píše:100-150tis
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
Tiez som tak nejak pocitalKytt píše:100-150tis
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
Nejak vela ne? A myslim ze turbo Garrett T25 ci ake tam je mi bude stacit alebo nie? a kolko vyjde turbo a ake? dikKentoya píše:jen motor s turbemKytt píše:100-150tis
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
sem se spatne vyjadril..tech 150 uz mi prijde jako extrem...to uz se bavime o motoru jako ma kentoya a to neni bezna uprava rekl bych.....Komplet Go vysla blazna na 70 tusim ne? a Ma tam Wiseco pisty...k tomu ojnice...vacky...new turbo pres marata cca 20tis....a jsi cca na 110-120tis? nebo se pletu?Goodziller píše:No ani ne.... Kdyz pocitas komptet GO, kovany streva a nejake pekne nove kvalitni velke turbo, tak mas tu cenu hnedka....
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ok..jsem mel za to ze brus+krouzky a dalsi co jsi vypsal delal blazen taky a vesel se do tech 75 nebo kolik ho to stalo...to je fuk...proste to stoji hodne :-)Goodziller píše:Vzdyt se pocitalo 100-150:-) Kdyz si pripoctes jeste brusy, tesneni, gufera, krouzky, saly, olej a pokud vezmes vsechno hodne kvalitni...:-)
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- Goodziller
- user
- Příspěvky: 1314
- Registrován: 30.10.2005, 11:34
- Bydliště: Česká Lípa
- Kontaktovat uživatele:
pokud ti stačí 220 až 240koní udělej GO a nech origo střeva a origo turbo dej čip stage1 velké IC přidej turbu na 0.9 - 1bar a udělej výfuk. jseš na nějakých 60ti tis a zbyde to dost na další ůpravy. Pokud chceš ale kompletní GO i s výbrusem aps tak se to blíží opravdu 100tis. Na plasty ser bude to ošklivý a ty hezký jsou drahý. Raději zainvestuj do kol (ty dělají auto) podvozku , brzd , sedaček apd.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Diki za radu ale myslim ze radsej zainvestujem do motora komplet GO a myslim ze tym 300 kobyl bude uplne stacit ved ako niekto z vas powedal "uz to auto neudrzis na ceste" takze 300 si myslim je good. Este by som chcel vediet kolko stage ma chip dikiElviiis píše:pokud ti stačí 220 až 240koní udělej GO a nech origo střeva a origo turbo dej čip stage1 velké IC přidej turbu na 0.9 - 1bar a udělej výfuk. jseš na nějakých 60ti tis a zbyde to dost na další ůpravy. Pokud chceš ale kompletní GO i s výbrusem aps tak se to blíží opravdu 100tis. Na plasty ser bude to ošklivý a ty hezký jsou drahý. Raději zainvestuj do kol (ty dělají auto) podvozku , brzd , sedaček apd.
P.S. Kolko mate vy konikov..?
RS13, motor komplet GO by Kentoya, FMIC Avia, walbro 255, otvorene sanie, nerez zvody, 3" nerez vyfuk od turba, alternativne FPR, tlak 0,6b, predne brzdy S14, 16" white Borbet, vrtane kotuce, chladič 180SX, rozpery, podvozok KYB + Tein, polyuretany na celom aute, napravy komaxit, budik na tlak turba, Nardi náboj na OMP 350mm
Open diff drifting
Open diff drifting