RPM
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
Nikdy netocim vic jak 6500rpm. Vic jak 6500rpm jsem mel jen parkrat pri predjizdeni....ale to bylo tak max 6800rpm a to kolikrat to bylo bych spocital na jedne ruce.
Tech 6500rpm samozrejmne nejde tocit porad....
Bezne to tocim tak do 5000-6000rpm pri takove sviznejsi jizde.
Tech 6500rpm samozrejmne nejde tocit porad....
Bezne to tocim tak do 5000-6000rpm pri takove sviznejsi jizde.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
7300 X km na původním motoru. Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
To bych netvrdil. Vyssi otacky vzdy znamenaji vetsi odstredive sily a tudiz vetsi zatizeni ojnic, kliky lozisek - proste celeho klikoveho ustroji.Elviiis píše:Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Zataz rastie so stvorcom rychlosti otacok, cize brutalne rychlo.935Baby píše:To bych netvrdil. Vyssi otacky vzdy znamenaji vetsi odstredive sily a tudiz vetsi zatizeni ojnic, kliky lozisek - proste celeho klikoveho ustroji.Elviiis píše:Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
pablo
jo to mas pravdu ze tam je vacsia zataz ale ked budem stale pozerat na tieto veci ako 6000 otacek kolko krat kdyz se to utrhne pri rozjezdu to tam skoci samo tak s toho nebudu mit nic lebo taky tie boky budu stat zahovno kdyz uz sem v nem a budu to hlidat a atd se od odsere postavi se novy motor ale ide preca o to povozit a zabavit a nie o to aby som bol vysrani po tom ze mi tam skocilo 7000 otacek a sem v prdeli vysrani ze se neco posralo. ja mam ten motor klepajici uz od koupi najezdil sem na nem cez 10000 km krutych ze isel stale naplno a ten motor funguje.naposledi ked ho videl kentoya tak sa divil ze ten motor stale jezdi tak dobre po plynu. myslim ze ten motor bol trosku stavani aj na zataz a nie je to ziadna skodula aby to nevydrzel
řekl bych že v nissanu věděli co dělají.Vždy točím auto na max (pokud tam má potřebný výkon) a vždy mi motor vydržel a řekl bych že klíčem k úspěchu bylo dobré zacházení s ním. Pokud si necháš udělat kvalitně GO a nebo si ji uděláš sám. Budeš měnit olej jak se patří (ne olej do lokomotiv každech 20tis apd což už jem taky slyšel) budeš ho točit až je zahřátej , nebudeš ho zdechat za studena apd apd. Tak ti jak motor tak turbo vydrží řekl bych dosti dlouho a to i přesto že mu budeš dávat čočenu. a atakovat omezovač.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
věděli..ale točit ho se seriovým turbem nemá stejně smysl..když ten tlak neudržíElviiis píše:řekl bych že v nissanu věděli co dělají.Vždy točím auto na max (pokud tam má potřebný výkon) a vždy mi motor vydržel a řekl bych že klíčem k úspěchu bylo dobré zacházení s ním. Pokud si necháš udělat kvalitně GO a nebo si ji uděláš sám. Budeš měnit olej jak se patří (ne olej do lokomotiv každech 20tis apd což už jem taky slyšel) budeš ho točit až je zahřátej , nebudeš ho zdechat za studena apd apd. Tak ti jak motor tak turbo vydrží řekl bych dosti dlouho a to i přesto že mu budeš dávat čočenu. a atakovat omezovač.
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Dneska som to vytocil na dvojke nechtiac na 7400 otm, by som si dal par faciek Co je ale divne, ze mi drzalo tlak 1 bar az do konca (divne z hladiska toho, ze ako som uz pisal pred tym mi vzdy spadol tlak na 0 pri cca 5-5.5 tisic, ked som mal nastavene viac ako 0.8 baru. Od vtedy som akurat vymenil seriovy filter za Apexi, ale neverim ze by filter mohol mat na toto vplyv).raddy píše:so seriovym turbom a motorom rozhodne nema vyznam tocit do obmedzovaca, po 6000ot vykon klesa a to kvoli turbu aj motoru. Avsak nicomu by to nemalo ublizit, akurat to nema zmysel, seriovy obmedzovac je na bezpecnej hodnote pre seriovy motor.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den