RPM

otázky a odpovědi technického rázu
XentoS

RPM

Příspěvek od XentoS »

do kolko otacok vytacate vase motory??
davate z toho aj maximum??
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Nikdy netocim vic jak 6500rpm. Vic jak 6500rpm jsem mel jen parkrat pri predjizdeni....ale to bylo tak max 6800rpm a to kolikrat to bylo bych spocital na jedne ruce.

Tech 6500rpm samozrejmne nejde tocit porad....

Bezne to tocim tak do 5000-6000rpm pri takove sviznejsi jizde.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
slik85
user
Příspěvky: 2589
Registrován: 06.08.2006, 02:07
Bydliště: Malacky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od slik85 »

6000 stacipotom straca

a zalezi aj natom jaky mas vyfuk a filter a ic
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

jak kdy ale max jde do 7400..
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

7300 8) X km na původním motoru. Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

tych 7200 je pohoda ja je tam mnel uz parkrat a pohoda
Uživatelský avatar
935Baby
user
Příspěvky: 2333
Registrován: 27.09.2004, 17:33
Bydliště: Rakovnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od 935Baby »

Elviiis píše:Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
To bych netvrdil. Vyssi otacky vzdy znamenaji vetsi odstredive sily a tudiz vetsi zatizeni ojnic, kliky lozisek - proste celeho klikoveho ustroji.
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

935Baby píše:
Elviiis píše:Myslím si že pokud máš motor oki zahřáta dobrej olej atd tak je mu jedno jestli šiftuješ 7300 nebo 6300.
To bych netvrdil. Vyssi otacky vzdy znamenaji vetsi odstredive sily a tudiz vetsi zatizeni ojnic, kliky lozisek - proste celeho klikoveho ustroji.
Zataz rastie so stvorcom rychlosti otacok, cize brutalne rychlo.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Uživatelský avatar
Fire
user
Příspěvky: 2687
Registrován: 20.02.2006, 16:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fire »

max 6800 8)
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

jo to mas pravdu ze tam je vacsia zataz ale ked budem stale pozerat na tieto veci ako 6000 otacek kolko krat kdyz se to utrhne pri rozjezdu to tam skoci samo tak s toho nebudu mit nic lebo taky tie boky budu stat zahovno kdyz uz sem v nem a budu to hlidat a atd se od odsere postavi se novy motor ale ide preca o to povozit a zabavit a nie o to aby som bol vysrani po tom ze mi tam skocilo 7000 otacek a sem v prdeli vysrani ze se neco posralo. ja mam ten motor klepajici uz od koupi najezdil sem na nem cez 10000 km krutych ze isel stale naplno a ten motor funguje.naposledi ked ho videl kentoya tak sa divil ze ten motor stale jezdi tak dobre po plynu. myslim ze ten motor bol trosku stavani aj na zataz a nie je to ziadna skodula aby to nevydrzel
Uživatelský avatar
Elviiis
user
Příspěvky: 1092
Registrován: 02.04.2006, 10:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Elviiis »

řekl bych že v nissanu věděli co dělají.Vždy točím auto na max (pokud tam má potřebný výkon) a vždy mi motor vydržel a řekl bych že klíčem k úspěchu bylo dobré zacházení s ním. Pokud si necháš udělat kvalitně GO a nebo si ji uděláš sám. Budeš měnit olej jak se patří (ne olej do lokomotiv každech 20tis apd což už jem taky slyšel) budeš ho točit až je zahřátej , nebudeš ho zdechat za studena apd apd. Tak ti jak motor tak turbo vydrží řekl bych dosti dlouho a to i přesto že mu budeš dávat čočenu. a atakovat omezovač.
All-Track Carlos Sainz limited
http://www.pulstar.cz = nejlepesi zapalovaci svicky
Obrázek
http://www.girlfashion.cz = neco pro pritule , sestry a manzelky
Uživatelský avatar
pablo
user
Příspěvky: 2562
Registrován: 11.05.2006, 22:29
Bydliště: malacky

pablo

Příspěvek od pablo »

pjekne povedane
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od blázen »

Elviiis píše:řekl bych že v nissanu věděli co dělají.Vždy točím auto na max (pokud tam má potřebný výkon) a vždy mi motor vydržel a řekl bych že klíčem k úspěchu bylo dobré zacházení s ním. Pokud si necháš udělat kvalitně GO a nebo si ji uděláš sám. Budeš měnit olej jak se patří (ne olej do lokomotiv každech 20tis apd což už jem taky slyšel) budeš ho točit až je zahřátej , nebudeš ho zdechat za studena apd apd. Tak ti jak motor tak turbo vydrží řekl bych dosti dlouho a to i přesto že mu budeš dávat čočenu. a atakovat omezovač.
věděli..ale točit ho se seriovým turbem nemá stejně smysl..když ten tlak neudrží
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
raddy
user
Příspěvky: 4812
Registrován: 05.10.2004, 11:19
Bydliště: Piešťany, Slovensko

Příspěvek od raddy »

so seriovym turbom a motorom rozhodne nema vyznam tocit do obmedzovaca, po 6000ot vykon klesa a to kvoli turbu aj motoru. Avsak nicomu by to nemalo ublizit, akurat to nema zmysel, seriovy obmedzovac je na bezpecnej hodnote pre seriovy motor.
Uživatelský avatar
kenivruh
user
Příspěvky: 4638
Registrován: 27.10.2005, 15:37
Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kenivruh »

raddy píše:so seriovym turbom a motorom rozhodne nema vyznam tocit do obmedzovaca, po 6000ot vykon klesa a to kvoli turbu aj motoru. Avsak nicomu by to nemalo ublizit, akurat to nema zmysel, seriovy obmedzovac je na bezpecnej hodnote pre seriovy motor.
Dneska som to vytocil na dvojke nechtiac na 7400 otm, by som si dal par faciek :) Co je ale divne, ze mi drzalo tlak 1 bar az do konca (divne z hladiska toho, ze ako som uz pisal pred tym mi vzdy spadol tlak na 0 pri cca 5-5.5 tisic, ked som mal nastavene viac ako 0.8 baru. Od vtedy som akurat vymenil seriovy filter za Apexi, ale neverim ze by filter mohol mat na toto vplyv).
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
Odpovědět