zhasina
zhasina
Caute mam problem s autom.Po vymene sania za apex sa stalo nieco comu nechapem.Auto nastartujem ale po sekunde zhasne.Z vyfuku ide cierny dym a strasne smrdi benzin/asi prilis vysoky obsah benzinu/.Raddo si myslel ze je to AFM tak som zohnal druhu a nejde to ani tak.Teraz som pozrel sviecky a su uplne cierne.Poradte mi pretoze musim ist co najskor na audio montaz.Dakujem.
Biela....
- mrkevvzime
- user
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 23.08.2005, 21:10
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
S14 ho ma taky? taky na airboxu? Ja ho tam nemam vubec totiztamo píše:musel si robit lebo je prisrobovany k povodnemu airboxu...
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
S14 asi nema pac SR20DET ma vysokoodporove vstreky, takze nepotrebuje pridavne odpory ako nizkoodporove vstreky u CA.Mirek píše:S14 ho ma taky? taky na airboxu? Ja ho tam nemam vubec totiztamo píše:musel si robit lebo je prisrobovany k povodnemu airboxu...
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
saki
takze dne sosm sa v tom cely den vrtal cistil sviecky kontakty a tak vsetko.Nejde mi to.Ale nakoniec som vytiahol kontakty od AFM a motor krasne naskocil.Ale len do 2000 otacok.Akonahle pripojim naspet AFM tak to skape.Skusil som dve AFM.s obidvomi rovnako.poradte co dalej.
Biela....
ber to tak jestliže dáš afm a zhasíná, tak řídící jednotka spoléhá na data z afm která jsou pravděpodobně špatná, (může být špatný zbytek ale nezdá se mi to), a odpojíš afm a ecu ví že tam není afm a proto dá nouzový režim, běh motoru bez afm, takže můj názor je, že bud je špatný afm a nebo jeden z drátků od afm třeba zem, ale jistě to nevím je to tip po kterém bych šel