Nieco slabo klepka
Nieco slabo klepka
Mam zas stres, motor normalne ide, na volnobeh trochu podtrhava za studena, pri vytoceni to otacok nic neklepe, ide pekne. Ale pri rozbehu, pri mensom plyne zacne trochu klepkat od 2500 do 3500 otacok. Ked uberiem prestane. Motor ma zatial iba 100 km po GO (vybrus kluky+nove piestne kruzky). Kluka by klepala aj na volnobeh, hydrostely asi stale. Nemozu to byt detonacie alebo take nieco? Neviem ci mam dobre nastaveny predzapal mam odlomene z remenici tak neviem kde ma byt ten zarezik. Dajte nejaky typ, kluka by mala byt ok robyl to chlap co roby pre znackove servisy, vsetko mi to meral, malo by to byt v poriadku. Klepanie je iba take slabe, ale mam strach co to moze robyt. Poradte pls
Naposledy upravil(a) wori dne 05.07.2007, 20:47, celkem upraveno 1 x.
Nisan 200 sx s13
Já bych to tipl na kliku, v nějakém videu co jsem viděl byla slyšet právě jen mezi cca 2500 a 3500 otáček, ale uvidíme co řeknou ostatní. Každopádně po GO to potěší
Zelené peklo - všichni tam jednou musíme...
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Anybody who says they enjoy the Nürburgring is either lying or isn't driving fast enough - J. Stewart
Moze to klepkat nejakym zlym nastavenim predzapalu, alebo nejakych tych veci co tu o nich pisete? Ono to klepe iba ked pridavam v tych otackach ked povolim plyn tak prestane. No skusim trochu pojazdit, ak to zosilnie tak v tom odveziem chlapa co robil vybrus nech sa k tomu vyjadri. A este nieco ked dam kontroju na ECU tak vyblika 43 a 34. To je tusim klapka a klepaci senzor. Klapku som vycistil, ale ten senzor klepania neviem najst. Kde vlastne je?doublejay píše:Detonace jsou +/- tak trochu jako sypane kulicky z lozisek na kovovou desku. Nemyslim, ze k detonacnimu spalovani by melo dochazet pri techto provoznich podminkach...
Nisan 200 sx s13
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
detonace bych vyloučil, ty by se mohli objevit při velkém zatížení,kdyby byl problem s předstihem nebo palivem...pokud je to po GO tak to klika asi nebude pokud tam nemáš nějakou uplně špatnou ojnici...zbývá hydroštel... nebo převodovka ,taky mi v ní semtam něco klepe...ale pokud to jde z motoru asi ten hydro
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Detonacie to nie su pac tie maju uplne iny zvuk nez klika alebo hydrostely. A pocut ich len pod zatazou.wori píše:Dik za nazor, dufam mas pravdu. Aky zvuk maju detonacie?Kentoya píše:já si myslím že to klika není
Mne to tiez klepe kym sa nezohreje uplne motor a su to urcite hydrostely (ze kentoya ). BTW:. Za kolko predavas tie repasovane hydrostely, ked ti dam vsetky svoje ?
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Super a na com budem jazdit ?Kentoya píše:já je neprodávám, nechávám je dělat a stojí to dvojku :-D
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den