Cievky prec z hlavy
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Cievky prec z hlavy
Otazka na elektro odbornikov. Ide s pouzitim tohto prerobit CA18 zapalovanie, aby cievky boli mimo hlavy ?
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Chyba mi tam jeden konektor oproti tomu co mame teraz, tak neviem.
http://store.summitracing.com/partdetai ... toview=sku
Chyba mi tam jeden konektor oproti tomu co mame teraz, tak neviem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
obavam se ze to co posilas je pro auta s rozdelovacem.....tzn jeden vyvod na rozdelovac a z toho az pak na svicky, predelat by to urcite slo, nicmene by jsi musel mit ty civky 4, nebo rozdelovac....cenove jsi pak uplne jinde...takze byhc rekl ze se to nevyplati
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Presne tak sme si to s kenim mysleli,pre rozdelovac jedna(napr moja z3Mirek píše:obavam se ze to co posilas je pro auta s rozdelovacem.....tzn jeden vyvod na rozdelovac a z toho az pak na svicky, predelat by to urcite slo, nicmene by jsi musel mit ty civky 4, nebo rozdelovac....cenove jsi pak uplne jinde...takze byhc rekl ze se to nevyplati
1) a na 200sx musia ist 4ks.
Takze ja ked mam v6 a mam rozdelovac,tak mi staci jeden kus.Ze?
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jasne ze 4, ale ako sa daju zapojit, ked maju len dva vyvody (nepocitajuc na sviecku), ked seria ma tri.Mirek píše:obavam se ze to co posilas je pro auta s rozdelovacem.....tzn jeden vyvod na rozdelovac a z toho az pak na svicky, predelat by to urcite slo, nicmene by jsi musel mit ty civky 4, nebo rozdelovac....cenove jsi pak uplne jinde...takze byhc rekl ze se to nevyplati
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
ten treti je kostra, kterou si civka na odkazu bere pres obal primo..kdezto civky na motoru ne. pokud se pletu opravte me nekdo.kenivruh píše:Jasne ze 4, ale ako sa daju zapojit, ked maju len dva vyvody (nepocitajuc na sviecku), ked seria ma tri.Mirek píše:obavam se ze to co posilas je pro auta s rozdelovacem.....tzn jeden vyvod na rozdelovac a z toho az pak na svicky, predelat by to urcite slo, nicmene by jsi musel mit ty civky 4, nebo rozdelovac....cenove jsi pak uplne jinde...takze byhc rekl ze se to nevyplati
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Jo to viem, ale to uz je moc drahe Inak zistil som, ze napr. renault ma taketo cievky s troma konektormi, aj ked neviem ci je to onoraddy píše:mozes mat aj samostatne zapalovanie, kde je len jedna cievka a modul zapalovania riadi poradie pre valce. K svieckam idu uz len kable bez cievok. Vyhodou je moznost programovania modulu, odstranenie problemov s prehrievanim cievok atd... Najdes ich aj na summit stranke, pozeraj ignition module
Tie dvojkonektorove maju asi spojene konce primarneho a sekundarneho vinutia, to potom ide na zem.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
najlepsie riesenie mas asi to co raddy pisal je to vlastne elektornicky rozdelovac co ma vela vyhod ale dava tam nejake ine cudo neviem ci by som to len tak riskol fungovat to urcite bude ale moze ti to likvidovat sviecky hlavne ked tu cievku presytis ... zober si to tak ako vlastne cievka pracuje pripojis stavu zacne tiect prud a ten ti vytvori mag pole odpojis napatie ale cievka ma tu vlastnost ze sa snazi to mag pole udrzat a tak ti vznika naspat napatie ale opacnej polarity a to az niekolko krat vyssie ako to co si tam pripojil ... myslim ze tu to funguje trochu inak lebo to nieje ani tak cievka ako trafo kde zas vyuzivas to ze zmenou prudu na jednej strane sa ti indukuje prud na strane druhej kedze sa cievka snazi udrzat prud na sekundare ti rastie napatie za dovtedy kym ti na sviecke nehodi iskru radove su to kilovolty ... ak to odpojis tak sa ti zas prejavi to co pri obycajnej cievke ale vyblokuje ti to dioda na primare a ta tu energiu pohlti ... co sa tyka prehrievania ked si matne pamatam tak ked prehrejes jadro co je to kovove okolo vinutia tak zacina stracat magneticke vlastnosti cim sa znizi vazba medzi primarom a sekundarom cievka nebude mat dostatok energie na to aby ti spolahlivo zapalila zmes... dalsi problem spojeny s prehrievanim ti moze vzniknut ked sa ti skratne jeden zavit ( na to sa v podstate neda beznym sposobom dojst) to zu sa hreje aj samovolne az kym neodide uplne resp sa neprepali vinutie i ked totok je skor nasledok prehrievania .. co sa tyka vymeny urcite by som to len tak nemenil za iny typ v nissane to urcite dobre prepocitali tak aby to malo rezervu a hlavne ked tam das nieco ine zmeni sa ti kopec inych parametrov ... preto radsej nemenit alebo tak ako raddy pisal pouzit elektroniku a odladit to
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
Z obvodoveho hlediska by nemel byt problem na vystupy PT pripojit samostatne externi zapalovaci civky nebo vystupem z ECU ridit elektronicky "rozdelovac". V podstate by stacilo (treba pres diody) sloucit vystupy impulsu pro jednotlive valce a tento signal pouzit pro generovani signalu pro primarni vinuti jedine civky a ty puvodni 4 vystupy pouzit pro "smerovani", do ktere svicky ma generovane napeti jit. Nicmene asi to bude trochu opruz a hodne mereni, jde tam o prubeh a tvar tech impulsu (amplituda, delka trvani, casovy prubeh), tak aby se nevyrobilo vic skody nez uzitku. Nicmene nemozne to neni a ve svete se to vyrabi. Kdysi davno jsem vyvijel piezoelektricke zapalovani, partyzanstina jaxvina, ale fungovalo to...
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
dallo by sa t vyriesit aj predlzenim vastupu sekundarneho vynutia (vysoko napetovym kablom -bezny svieckovy kabel) atym by sa dalo odialit cievky samozrejme ze ne nejako daleko aby to malo este nejaku iskru ale myslim ze tan kablik nejaky velky odpor nema
a ak bysa to dalo tak vlastne namiesto uhlika by sa tam pychol len kablik a na jeho druhy konec by sa dal klasa fajka cievka by musela byt samozrejme uzemnena a tie tri vstupy je +12v,-12v a kontak zo zemou ktory riady power tranzistor svojim otvorenim
a ak bysa to dalo tak vlastne namiesto uhlika by sa tam pychol len kablik a na jeho druhy konec by sa dal klasa fajka cievka by musela byt samozrejme uzemnena a tie tri vstupy je +12v,-12v a kontak zo zemou ktory riady power tranzistor svojim otvorenim
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
no jo mas pravdu ale fakt to uz je partizacina este to zlucenie v pohode ale to smerovanie vysokeho napatia pri zachovani dynamickych vlastnosti by uz bola fakt haluz to tam mozes dat rovno klasicky rozdelovac ale nakoniec tym aj tak stratis to skor ako hovoris vykoumat nieco s piezom aj ked by som to uz potom radsej kupil ako sa s tym trapil btw o co s tym piezom islo uz len cisto zo zaujmavosti
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
To piezo jsem delal pro jednovalec (cerpadlo nebo neco takoveho) a byla na to potreba jedna extra vacka na valec, pro auto asi nesmysl... Navic v te dobe byly problemy s tim, ze po delsi dobe ty pieza odchazely a pri vyssich otackach taky nefungovaly moc dobre.
U nasich motoru je se seriovym zapalovanim problem hlavne pri vetsim plneni turba, energie nestaci na preskok jiskry. U tech kabelu ke svickam nejde az tak o jejich odpor (proud je relativne zanedbatelny), ale jsou tam ztraty plynouci z velmi vysokeho napeti a impulsniho charakteru signalu. Nezanedbatelna neni ani vlastni kapacita a indukcnost takoveho kabelu, oboji se velmi nepriznive projevuje na kvalite vn impulsu a nase civecky nemaji rezervu (kapacita staci o velikosti jednotek pF, stejne se musi nabijet a hrozne zplosti nabeznou hranu - celo - impulsu), indukcnost (je to drat a ma nezanedbatelnou delku) zase impuls zeslabuje, z principu pusobi proti smeru.
U nasich motoru je se seriovym zapalovanim problem hlavne pri vetsim plneni turba, energie nestaci na preskok jiskry. U tech kabelu ke svickam nejde az tak o jejich odpor (proud je relativne zanedbatelny), ale jsou tam ztraty plynouci z velmi vysokeho napeti a impulsniho charakteru signalu. Nezanedbatelna neni ani vlastni kapacita a indukcnost takoveho kabelu, oboji se velmi nepriznive projevuje na kvalite vn impulsu a nase civecky nemaji rezervu (kapacita staci o velikosti jednotek pF, stejne se musi nabijet a hrozne zplosti nabeznou hranu - celo - impulsu), indukcnost (je to drat a ma nezanedbatelnou delku) zase impuls zeslabuje, z principu pusobi proti smeru.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
jo tak jak pises staci to len dat bokom nech sa to neprehrieva a neriesit ine haluzeslik85 píše:dallo by sa t vyriesit aj predlzenim vastupu sekundarneho vynutia (vysoko napetovym kablom -bezny svieckovy kabel) atym by sa dalo odialit cievky samozrejme ze ne nejako daleko aby to malo este nejaku iskru ale myslim ze tan kablik nejaky velky odpor nema
a ak bysa to dalo tak vlastne namiesto uhlika by sa tam pychol len kablik a na jeho druhy konec by sa dal klasa fajka cievka by musela byt samozrejme uzemnena a tie tri vstupy je +12v,-12v a kontak zo zemou ktory riady power tranzistor svojim otvorenim
to mohla byt zaujmava praca .. inak ta extra vacka buchala po tom pieze ?? ...doublejay píše:To piezo jsem delal pro jednovalec (cerpadlo nebo neco takoveho) a byla na to potreba jedna extra vacka na valec, pro auto asi nesmysl... Navic v te dobe byly problemy s tim, ze po delsi dobe ty pieza odchazely a pri vyssich otackach taky nefungovaly moc dobre.
U nasich motoru je se seriovym zapalovanim problem hlavne pri vetsim plneni turba, energie nestaci na preskok jiskry. U tech kabelu ke svickam nejde az tak o jejich odpor (proud je relativne zanedbatelny), ale jsou tam ztraty plynouci z velmi vysokeho napeti a impulsniho charakteru signalu. Nezanedbatelna neni ani vlastni kapacita a indukcnost takoveho kabelu, oboji se velmi nepriznive projevuje na kvalite vn impulsu a nase civecky nemaji rezervu (kapacita staci o velikosti jednotek pF, stejne se musi nabijet a hrozne zplosti nabeznou hranu - celo - impulsu), indukcnost (je to drat a ma nezanedbatelnou delku) zase impuls zeslabuje, z principu pusobi proti smeru.
inak myslis ze by sa ti to az tak prejavilo tych par cm kabla aj ked viem ze aj 5cm kabla ti vie narobit haluze zvlast pri takychto veciach chcelo by to zobrat osciloskop a zmerat jake to ma priebehy alebo ked to inak nepojde ist do labaku na EMC a ukratnut im pluzy generator