problém
-
- user
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19.02.2007, 20:14
problém
Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.
-
- user
- Příspěvky: 77
- Registrován: 19.02.2007, 20:14
ECU je riadiaca jednotka nachadza sa u spolujazca pod nohami na boku pod palubkou
AFM je to vaha vzduchu nachadza sa vo tom plastovom boxe kde je vzduch filter (to je to co ti blazon posle k tej prirube)
SNIMAC POLOHY KLAPKY je to taka krabicka na druhej strane ako sa ti privadaza na klabku plynove lanko
a to co ti pisal blazen je na eccs toje to hned za skrtiacou klapkou a origo je tam aj nalepka eccs
a tie konkretne veci sa nachadazaju priamo pod skrt. klabkou je to take gulate kovove alebo taka cierna skrinka (velkost zapalkovej krabicky)-regulacia obtoku vzduchu
a dalsie z boku eccs blizie k motoru uvidis tam konektory tak ich rozpoj a znova pripoj
a pozri si aj odpor k vstrekom jeto taky hlinikovy sulec a origo je pripevneni o box vzduchoveho filtra
AFM je to vaha vzduchu nachadza sa vo tom plastovom boxe kde je vzduch filter (to je to co ti blazon posle k tej prirube)
SNIMAC POLOHY KLAPKY je to taka krabicka na druhej strane ako sa ti privadaza na klabku plynove lanko
a to co ti pisal blazen je na eccs toje to hned za skrtiacou klapkou a origo je tam aj nalepka eccs
a tie konkretne veci sa nachadazaju priamo pod skrt. klabkou je to take gulate kovove alebo taka cierna skrinka (velkost zapalkovej krabicky)-regulacia obtoku vzduchu
a dalsie z boku eccs blizie k motoru uvidis tam konektory tak ich rozpoj a znova pripoj
a pozri si aj odpor k vstrekom jeto taky hlinikovy sulec a origo je pripevneni o box vzduchoveho filtra
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: problém
Odpoj najprv MAF konektor a tak skus ako to ide.MartinBrtnik píše:Tak imobilizér to nebyl. potukal sem startér a šlo to. ale jak to stálo 4měsíce,tak sem to nastartoval a nedrželo to otáčky. po chvilce jak sem to pořád startoval tak tam bylo 1tisíc otáček a vydrželo to 2sekundy. když jsem vždycky přidal plyn tak otáčky sjížděly na 0,2 tisíce a pořád to zhasínalo. čím to je. díky.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den