s14 swap
s14 swap
o par dni se umne v garazi zjevi s14
a chci se vas zeptat jek evieci by ste riesili a co by ste mi poradili a naopak co nemam kupovat auto bude urceno na drift a take policni jezdeni a semtam nejakej okruch ale tvdy mi nevadi
podvozek ,cip ,turbo ,cip by som chcel dat stage 3 alebo stage 3a
brzdy ,silace ,ramena, filter je apexi,vyfuk ,vyfukove zvody,budiky ,...... atatk proste kdo mate scim jakou skusenost piste dik samozrejme ze nkupim vse najednou ale postupne tak do 1,5-2 rokov
a chci se vas zeptat jek evieci by ste riesili a co by ste mi poradili a naopak co nemam kupovat auto bude urceno na drift a take policni jezdeni a semtam nejakej okruch ale tvdy mi nevadi
podvozek ,cip ,turbo ,cip by som chcel dat stage 3 alebo stage 3a
brzdy ,silace ,ramena, filter je apexi,vyfuk ,vyfukove zvody,budiky ,...... atatk proste kdo mate scim jakou skusenost piste dik samozrejme ze nkupim vse najednou ale postupne tak do 1,5-2 rokov
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- cornhollio
- user
- Příspěvky: 981
- Registrován: 14.07.2005, 11:37
- Bydliště: in the middle of nowhere
pablo
oka ked uz sme u toho tak mozeme mi aspon niekto poradit najlepsie nastavenia auta na drifft, kopec a okruh co a ako dikes
jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi
a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
presne na motor sr20det je robene turbo GT28RS Disco Potato, toto je jedine turbo ktore firma garrett vyvinula na objednavku specialne pre projekt s motorom sr20det.slik85 píše:jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi
a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
pre turbo GT2871R je urceny cip stage3A, len aby sa to nemiesalo.
právě objednávám TEIN TYPE FLEX , nechci laborovat s lacinejma asijskejma podvozkama... tak až s ním něco najezdím poreferuji jakej je jinak na www.drift-shop.cz je o něm nějaké info .slik85 píše:jen doplnim pablo ma AP podvozek je stejnej jako martinuv ale oneco maksi
a ked sme u podvozkou aky by ste mi poradili kupit dik
a pytal som sa marata na turbo a k cipu stage 3 a celkovo si mysli ze 2871r (ze je to turbo udelani prestne na ten motor)
sry anglicky neumim
muzete mi nekdo napsat svuje nazory raddy skusenosti
myslim ci su z rovnakych materialov ,nabeh,kedy dosahuju plny tlak ,kolko udrzia a uzivia,cena je 21000czk bez dph na 2871ra gt28rs je asi o 4000 drahsi
a ja chci jid do cipu stage3 a je mi jedno ci to bude "a" nebo ne
vim ze minuli rok si martin koupil 2876r na srko a to ma este pomalejsi nabiech a je jeste drahsi a byl chvili spokojni a nevim jestli ho jeste nema porad na aute
kluci vazne mi poradte ktere si mam koupit marat je za 2871r a rady ,max a par zvas za gt28rs
napiste mi nekdo prosim tie rozdiely ad se neosidim dik moc chci neco pres 300-320ps prozatim ale myslim ze uz to na te hodnote primrzne kuli financim ale co kdys
muzete mi nekdo napsat svuje nazory raddy skusenosti
myslim ci su z rovnakych materialov ,nabeh,kedy dosahuju plny tlak ,kolko udrzia a uzivia,cena je 21000czk bez dph na 2871ra gt28rs je asi o 4000 drahsi
a ja chci jid do cipu stage3 a je mi jedno ci to bude "a" nebo ne
vim ze minuli rok si martin koupil 2876r na srko a to ma este pomalejsi nabiech a je jeste drahsi a byl chvili spokojni a nevim jestli ho jeste nema porad na aute
kluci vazne mi poradte ktere si mam koupit marat je za 2871r a rady ,max a par zvas za gt28rs
napiste mi nekdo prosim tie rozdiely ad se neosidim dik moc chci neco pres 300-320ps prozatim ale myslim ze uz to na te hodnote primrzne kuli financim ale co kdys
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
GT2871R je dobre ak chces ist do vykonu ku 400 k na motore. GT28RS tak do 350 koni na motore. Podla mojho nazoru ale GT2871R nema zmysel ak neupravis aj rozvody (cize ventily a vacky), tak aby si mohol tocit viac. A je vhodnejsie na sprinty a okruhy.
Na drift je lepsie GT28RS pac potrebujes lepsi zaber pri nizsich otackach. A RS ma teda brutalny narast krutaku, ked zacne zaberat.
Tu mas graf vykonu na kolesach u SR20DET s turbom RS:
No a tu mas porovnanie 2871R z 3071R a RS z 3071R:
http://www.atpturbo.com/root/releases/dynos_gt3071r.htm
Na drift je lepsie GT28RS pac potrebujes lepsi zaber pri nizsich otackach. A RS ma teda brutalny narast krutaku, ked zacne zaberat.
Tu mas graf vykonu na kolesach u SR20DET s turbom RS:
No a tu mas porovnanie 2871R z 3071R a RS z 3071R:
http://www.atpturbo.com/root/releases/dynos_gt3071r.htm
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den