Stránka 1 z 2
Problém
Napsal: 14.07.2007, 16:13
od Kytt
Tak že motor mám v hromadě a daný v autě ale vyskyt se problém po otočení klíčku vůbec nezacvakaj střiky skošel jsem aj přeházet kabeli a nic .jinak motor naskočí a hned chcípne nejspíš nstříkaj beno . Náky rady bych potřeboval díky všem
Napsal: 14.07.2007, 17:29
od doublejay
a) Kdyz otacis CASem pri zapnutem zapalovani, neslysis vstriky?
pokud slysis, tak
b) tlaci palivova pumpa?
Napsal: 14.07.2007, 17:53
od blázen
taky zkontroluj jestli máš knim připojené rezistory.. ale prve se podívej na svíčky,jestli to je opravdu benzínem
Napsal: 14.07.2007, 18:43
od slik85
moze to byt pumpou ,fpr, odpor k vstrekom, cas, ecu
napoj si na auto druhe cas normalne volne a uvidis jestli cvakaji v streky dale ti musi hazet jiskru a dotlacat benzin
Napsal: 14.07.2007, 21:24
od Kytt
Před rozebráním nebyl žádný problém normálně při otočením klíčku zaklapali a pak to hned čaplo . Myslím spíš jestli nemůžou bej přeházený střiky nebo to je jedno pumpa normálně fakčí a tlačí ale asi je to vtěch střikách vždycky zaklapali a ted nic
Napsal: 15.07.2007, 08:34
od slik85
prehazet se nedaji jedine ze by si zle zapojil kabelaz koukni na ten odpor k vstrekom prip na poistky co su v skrinke v motorovom priestore pri baterke
Napsal: 15.07.2007, 10:49
od Kytt
Tam jsem koukal vše ok nebo aspon pojistky ok ale relátka nevim a ty kabely jsou tam všechny zapojeny ješte to mcelé prolezu . Vym že jsem tam neměl jeden zapojenej a skoušel jsem startovat nemohl se tím rozhodit počítat
Napsal: 15.07.2007, 18:47
od Kytt
problém vyřešen přehozen kabílek, ale vyskytl se další motor běží na tři válce nebo aspon to vypadá podle zvuku(traktor) tak svíčky házej všechny jiskru ale po vymontování byly dvě mokrý a dvě suchý ,dál když jsem odpojil hadici od sání jako by se nic nezměnilo motor běžel stejně hnusně
takže nevim si asi už rady myslel jsem že jsem někde v hadici nechal hadr ale nic ted jestli to nemůže být špatný AFM ale odporové drátky jsou ok
Napsal: 15.07.2007, 19:45
od Peca
Spatnou AFM bys poznal tak, ze kdybys ji odpojil, tak by se chod motoru po nastartovani zlepsil (ale na 2000rpm by byl omezovac). Me to bezelo na tri valce kvuli spatne civce, takze to je druha moznost
Napsal: 15.07.2007, 22:38
od slik85
tak skus ci ti vsetky vstreky cvakaju alebo napoj dalsie cas a toc a toc a pak uvidis ktere svicky sou uchcane a to afm jak pise peca motor by sel je do 2000ot
Napsal: 16.07.2007, 07:10
od Kytt
skusím proměřit cívky,když jsme skoušeli svíčky tak to u jedný hazelo jiskry pot tou gumou ven .
Napsal: 17.07.2007, 07:04
od Kytt
skošel jsem odpojit cívku co myslím že je asi v hajzlu a chod motoru se vůbec nezměnil tak by to mohlo být tím
Napsal: 17.07.2007, 14:57
od Kytt
takže cívku jsem zaměnil s jinou a fakčí civkou to asi nebude ale skoušel jsem startovat jeden valec podruhym a prostě třetí nepáli vyměnil jsem i svíčku taky nic kabel k přípojce v pořádku , tak už nevim ještě projdu hlavní kabel ale začínám být bezradný nemuže to být předstich ale dával jsem to přesně podle risek v manualu
Napsal: 17.07.2007, 15:11
od blázen
[zkus power tranzistor
Napsal: 17.07.2007, 15:23
od Kytt
a ještě jedna věc když mám svičku vyndanou a skoušel jsem ji venku tak hazí a pokud ji namontuju tak nic nečapne pod tlakem jinak od benzínu je takže ten tam jde . Kde je ten power tranzistor?