Smrad benzinu v kabine
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Smrad benzinu v kabine
Cafte priatelia
po rozbehani afto ide vsetko faj,ale v kabine dost citit benzin, i ked to uz bolo citit aj pred GO
nenapada niekoho co je naj prve skontrolovat??
dik
po rozbehani afto ide vsetko faj,ale v kabine dost citit benzin, i ked to uz bolo citit aj pred GO
nenapada niekoho co je naj prve skontrolovat??
dik
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
tak urcite palivovou trasu (privod k filtru, odvod z filtru, hadicku k FPR...), ale i navratovou trubku zpet do nadrze. Neni nekde ucpana/zdeformovana? Jestli tam mas jeste Carbon Canister, ten taky vede jednim koncem primo do nadrze. Mozna bych na studenem aute nekolikrat za sebou zapnul a vypnul klicek do druhe polohy, aby palivova pumpa natlakovala a sel kontrolovat, jestli nebude nekde mokro.
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
ak si nahodou montoval walbro tak sa pozri ci si dobre nahodil gumicku ona sa sem tam vie pri nahadzovani posunut a potom dobre netesni prip si pozri spoje
REPASUJEM NAPRAVY S13,S14 vylisovanie opieskovanie komaxit nalisovanie vymnena
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
spoutu dilu s12,s13,s14
My cars
Skyline R34 white
570sx s13 swap LS1
[TEL 0907111900
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
mam stejny problem ale jen obcas :/
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Asi medzikus medzi volantom a sedackou. :-Dslik85 píše:a mne sem tam spojka temner porad guma cim to je poradte
Powered by Buky NO LIMIT
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
Tiger Racing Super six 2.0 NA 284Hp
Nissan 300Zx Turbo Z31 VG Power 87 Drag-sold
Nissan 300zx Turbo Z31 VG Power 87 Street
Nissan 300zx Turbo Z31 VG power 85 2sic :-)-sold
Nissan GTR R35
Suzuki Burgman 650
Dvojnápravový sklápací vozík-2700kg
http://www.cnc-bucek.sk
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
no musim to vsetko pokukat
vsetko sme len vcera nahodili ale to uz smrdelo aj predtym hned jak som to kupil od Idanowa.
mozno to walbro, aku gumicku mate presne na mysli??
dnes ked som prisiel dom som utrel v garazi podlahu a rano budem kukat ci nieco netecie :D
ale smrdi to dosti, ale aspotreba vyzera zatial v pohode na to zeby niekde unikalo
ozaj ten carbon kanister je co a kde??
co je to ta cierna valcova nadoba pri lavom prednom svetle?? je to ten CC?? da sa to vyhodit do prec?? co potom s tymi rurkami co z toho a do toho idu??
dik zatial
vsetko sme len vcera nahodili ale to uz smrdelo aj predtym hned jak som to kupil od Idanowa.
mozno to walbro, aku gumicku mate presne na mysli??
dnes ked som prisiel dom som utrel v garazi podlahu a rano budem kukat ci nieco netecie :D
ale smrdi to dosti, ale aspotreba vyzera zatial v pohode na to zeby niekde unikalo
ozaj ten carbon kanister je co a kde??
co je to ta cierna valcova nadoba pri lavom prednom svetle?? je to ten CC?? da sa to vyhodit do prec?? co potom s tymi rurkami co z toho a do toho idu??
dik zatial
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- doublejay
- user
- Příspěvky: 1642
- Registrován: 27.09.2004, 16:23
- Bydliště: Jihlava, CZ
- Kontaktovat uživatele:
predpokladam, ze ta gumicka je gumove tesneni vika nadrze (v kufru), muselo se sundat pred montazi nove pumpy a byva problem to tesneni dostat zpet do drazky tak, aby tesnilo. Pokud citis benzin pod haubnou a v kufru ne, tak to tim tesnenim vika nebude...
CC je opravdu Carbon Canister (v serii u leveho svetla), takova khaki nadobka s cernym jednosmernym ventilem nahore. Slouzi k odsavani benzinovych par z nadrze, jejich odvedeni do sani a spaleni (k odsavani dochazi jen v boost-off rezimu, proto ten jednosmerny ventil). Da se vyhodit, musis ucpat diru, co jde do sani a zajistit, aby pumpa v nadrzi mela zajisteny privod vzduchu, pri cerpanem mnozstvi a tesne nadrzi si muze vyrobit takovy podtlak, ze to muze snizit jeji vykon
Necekej, ze rano prijdes do garaze a bude mokro, benzin se stihne vyparit. Promer tlak paliva, jak psal Raddy, zkontroluj gumicky na vstrikach, parkrat zapni pumpu, aby se natlakovalo a kontroluj vsechny palivove spoje na studenem motoru
CC je opravdu Carbon Canister (v serii u leveho svetla), takova khaki nadobka s cernym jednosmernym ventilem nahore. Slouzi k odsavani benzinovych par z nadrze, jejich odvedeni do sani a spaleni (k odsavani dochazi jen v boost-off rezimu, proto ten jednosmerny ventil). Da se vyhodit, musis ucpat diru, co jde do sani a zajistit, aby pumpa v nadrzi mela zajisteny privod vzduchu, pri cerpanem mnozstvi a tesne nadrzi si muze vyrobit takovy podtlak, ze to muze snizit jeji vykon
Necekej, ze rano prijdes do garaze a bude mokro, benzin se stihne vyparit. Promer tlak paliva, jak psal Raddy, zkontroluj gumicky na vstrikach, parkrat zapni pumpu, aby se natlakovalo a kontroluj vsechny palivove spoje na studenem motoru
Když se může něco pokazit, pokazí se to mně. To, co se pokazit nemůže, se mně určitě pokazí taky. Život je děvka...
Taky mi to občas zasmrádne
BLACK GOLD S13
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD
Dirt Bike 250cc
Lovecké Potřeby http://lovpot.cz/
Výroba Nábytku z Palet http://lovpot.cz/index.php/nabytek-z-palet-new-a166
ja by som /radšej vymenil za nové hadice hlavne aj okolo carbon canister + od filtra priamo k vstrekom a mrkni sa,či sú dotiahnuté dobre eskapáskami,a vstreky tiež mrkni jak písal raddy,niekedy smrdí i cez viečko nádrže takže aby ťa to neoklamalo......./stači sem-tam vstreknúť do viečkovej membrány trošičku ol./pokiaľ más taký nádrž. uzáver...
-smrdi ti to za studena ,alebo za tepla???????
-smrdi ti to za studena ,alebo za tepla???????
Z-Club Bratislava
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak som to nejak skusal a sledoval
v motore to isto nikde netece
bude to asi ta gumicka v zadu.
vie niekto dat blizsi popis ktora to je??
ja to ta v podlahe v kufri??
v motore to isto nikde netece
bude to asi ta gumicka v zadu.
vie niekto dat blizsi popis ktora to je??
ja to ta v podlahe v kufri??
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
- remo
- user
- Příspěvky: 1020
- Registrován: 08.11.2005, 14:48
- Bydliště: Bratislava/Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
tak som pouzil vyhladavanie
a je rozhodnute CC pojde pekne do ...prec jednoducho
je predsa treba miesto na IC zo saaabu
a je rozhodnute CC pojde pekne do ...prec jednoducho
je predsa treba miesto na IC zo saaabu
remo
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,