Oddeleni sani od motoroveho prostoru?
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Oddeleni sani od motoroveho prostoru?
Nejaky mi neni jasny smysl teto upravy? U auta bez IC to chapu, ale u auta kde ten vzduch stejne prochazi opres IC mi to prijde zbytecne. Muzete mi to nekdo priblizit proc to udelat? Proc nestaci u auta s IC jen dopravit vzduch z venku hadici k filtru?
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
- 935Baby
- user
- Příspěvky: 2333
- Registrován: 27.09.2004, 17:33
- Bydliště: Rakovnicko
- Kontaktovat uživatele:
No podle me to ma neco docineni s tim ze studenejsi vzduch ma vetsi hustotu ale neni mi jasne jak by toto zaznamenalo AFM. A nebo AFM snima i tepolotu vzduchu?
Dalsi vec by mela byt podle me to ze cim chladnejsi vzduch vstupuje do turba tak tím méně se při stlacovani v turbu zahreje a vzduch na výstupu z turba bude mit zase vetsi hustotu. Takze ve finale by do motoru melo jit vice vzduchu.
Co jsem slysel tak se rika za v zime maji turbomotory vetsi vykon - nebo proste ze to vic jede...
Dalsi vec by mela byt podle me to ze cim chladnejsi vzduch vstupuje do turba tak tím méně se při stlacovani v turbu zahreje a vzduch na výstupu z turba bude mit zase vetsi hustotu. Takze ve finale by do motoru melo jit vice vzduchu.
Co jsem slysel tak se rika za v zime maji turbomotory vetsi vykon - nebo proste ze to vic jede...
„ At the begining I looked around and could not find quite a car I dreamed off. Small light-weight sports car which used power efficiently. So I decided to build it by myself“ Ferry Porsche
- kenivruh
- user
- Příspěvky: 4638
- Registrován: 27.10.2005, 15:37
- Bydliště: Svidnik tc. Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
BINGO935Baby píše:Dalsi vec by mela byt podle me to ze cim chladnejsi vzduch vstupuje do turba tak tím méně se při stlacovani v turbu zahreje a vzduch na výstupu z turba bude mit zase vetsi hustotu. Takze ve finale by do motoru melo jit vice vzduchu.
200SX 1990, GT2871R trim 52, Sard 660ccm, AEM, Walbro, avia IC, Griffin chladic, Apexi Power Intake, vyfuk Japspeed a Magnaflow koncak
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
200SX 1989, SR20DET seria, Greddy IC, nake sanie a naky vyfuck, Apexi PowerFC, nak 250 koni
primca p11 gt zatial stok, ktovie ako dlho este vydrzi kvoli hrdzy
1/4 mile 13.336s a 172.89 km/h na 1.2-1.1b
Pozicovna vozika, 2 napravovy, celkova hmotnost do 2.2t, 15 eur/den
- Mirek
- user
- Příspěvky: 7072
- Registrován: 16.07.2005, 14:52
- Bydliště: Brno, Vysočina a Německo
- Kontaktovat uživatele:
Turbo tlaci urcity tlak..chces rict ze pokud to nemam oddelene mam za IC pokles tlaku? protoze pokud se ochlazenim zvysi hustota musi klesnout tlak ne?kenivruh píše:BINGO935Baby píše:Dalsi vec by mela byt podle me to ze cim chladnejsi vzduch vstupuje do turba tak tím méně se při stlacovani v turbu zahreje a vzduch na výstupu z turba bude mit zase vetsi hustotu. Takze ve finale by do motoru melo jit vice vzduchu.
In progress:Nissan 260SX S13 Spec-R Twin Turbo
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
Future project car #1: Nissan Primera P10 GT rv.91 SR20DE (Evolution I in progress)
Future project car #2: Nissan Primera P10 4x4 rv.92 SR20Di (Evolution I in progress)
Daily car 1: Octavia I TDI (66kw) swap na ASV 81kw, 6q řevodovka, RS podvozek, sprint 764, 96kw turbo kit
Daily car 2: Felicia II
Just for fun: Aprilia RSV 1000 Mille
Ex Car: Nissan 200SX RPS13 rv.91 SR20DET
Prodej ND na 200sx: Seznam dilu zde
AFM snima mnozstvo vzduchu. Z principu hot wire afm je toto meranie teplotne kompenzovane, pretoze studensi vzduch viac ochladi element ako teply a afm zosnima vacsie mnozstvo vzduchu.
teoreticky je oddelenie sania od motora dobre, ale ma to par ale:
treba si uvedomit, aky rozdiel v teplote nasavaneho vzduchu sa da dosiahnut oddelenim sania. A teraz si zoberte, ze vystupna teplota vzduchu z turba je tak 130-150C a porovnajte si teplotu v sani od motora alebo oddelene. Dobre dimenzovany IC poskytne rovnaku vystupnu teplotu, ci ma vstup 130 alebo 150C. Pochybujem ze v sani dosiahnete viac ako 20C rozdiel....
Moj nazor je ze ak mas vhodne dimenzovany IC, tak sanie na strechu davat nemusis....
teoreticky je oddelenie sania od motora dobre, ale ma to par ale:
treba si uvedomit, aky rozdiel v teplote nasavaneho vzduchu sa da dosiahnut oddelenim sania. A teraz si zoberte, ze vystupna teplota vzduchu z turba je tak 130-150C a porovnajte si teplotu v sani od motora alebo oddelene. Dobre dimenzovany IC poskytne rovnaku vystupnu teplotu, ci ma vstup 130 alebo 150C. Pochybujem ze v sani dosiahnete viac ako 20C rozdiel....
Moj nazor je ze ak mas vhodne dimenzovany IC, tak sanie na strechu davat nemusis....
- blázen
- user
- Příspěvky: 12264
- Registrován: 19.03.2005, 17:57
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
podle mě když to oddělíš od motorového prostoru a přivedeš do turba studenější vzduch = hustší, tak zvýšíš efektivitu turba a ono bude ten požadovaný tlak teoreticky produkovat při nižších otáčkách kompresoru a to už je přínosem
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
to je samozrejme pravda. avsak zmena bude asi velmi velmi mala. co je podstatne je mnozstvo kyslika a nie ani tak hustota vzduchu. ale ano, v principe mas samozrejme pravdu.blázen píše:podle mě když to oddělíš od motorového prostoru a přivedeš do turba studenější vzduch = hustší, tak zvýšíš efektivitu turba a ono bude ten požadovaný tlak teoreticky produkovat při nižších otáčkách kompresoru a to už je přínosem