Stránka 1 z 7
regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 19:16
od autoposuk
mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne
Re: regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 19:18
od blázen
jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
Re: regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 19:28
od Tosho
blázen píše:jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
asi chcel povedat ze mu ho bude stavat niekto :-D
Re: regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 19:29
od Tosho
autoposuk píše:mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne
Tak ty si asi dost pri peniazoch ked len tak strelis 500ps...
Re: regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 19:32
od autoposuk
Tunner píše:autoposuk píše:mam dotaz kdyz udelam motor SR20DET na vykon 500k tak to bude pro beznej provoz nepouzitelne tak bych se chtel zeptat jestly de nejak regulovat vykon treba prez ridici jednotku,regulovat vykon treba v rozsahu 250k,350k,500k je neco takoveho ci je to nemozne
Tak ty si asi dost pri peniazoch ked len tak strelis 500ps...
200k by mohlo stacit
jinak je to teoreticka otazka
ne 500k stavet nechci kdyz uz tak neco tak max do 300 vic ne mozna teda
Napsal: 19.07.2007, 19:38
od Tosho
podla mna by ti uzcite stacilo aj 169
Re: regulace vykonu
Napsal: 19.07.2007, 20:39
od mikyc
blázen píše:jak ho chceš stavět na 500k když se ptáš na tohle
ja myslim ze to je docela dobra otazka. Tady na foru nikdo s takovym vykonem zkusenosti nema a mozna tu takovy srko nikdo ani nevidel:) Ja myslim ze ten vykon se reguluje hlavne pravou nohou a pak boost controlerem
A jaky veci u takovyho motoru budou branit v dennim pouzivani? Ostre vacky, ze bude motor vic trapit v nikzych tockach. velky turbo, velkej turbolag.. Ale jak moc velkej? Da se s 450whp sr20 normalne jezdit? rek bych ze celkem da :-)
Napsal: 19.07.2007, 21:14
od Martin_534
problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz
Napsal: 19.07.2007, 22:16
od mikyc
Martin_534 píše:problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz
jaky komponenty? jako brzdy, gumy, podvozek, neco na kontrolu trakce atd. a nebo co se motoru tyce? muzes se preci snazit udelat auto ktery bys chtel pouzivat jako lidi co maj treba 400k seriovy porsche. tzn dalnice, okresky, obcas okruh, v pohode mesto
Napsal: 19.07.2007, 23:36
od buky300zx
mikyc píše:Martin_534 píše:problém bych spíše viděl v komponentech na 500k nejsou totiž stavěný na běžnej provoz
jaky komponenty? jako brzdy, gumy, podvozek, neco na kontrolu trakce atd. a nebo co se motoru tyce? muzes se preci snazit udelat auto ktery bys chtel pouzivat jako lidi co maj treba 400k seriovy porsche. tzn dalnice, okresky, obcas okruh, v pohode mesto
1:"urcite" myslel gumy-to je 100% zaklad
2:"urcite" kontrola trakcie-samozrejmost
3:porsche-no coment
4:prestan pozerat casaky kde su vykonne auta-a ked pozerat,tak aj CITAT!
Napsal: 20.07.2007, 08:05
od kenivruh
Urcite sa da regulovat vykon. Boost controlerom. Potom, ale nastava problem, ze musis mat velke turbo inak 500 koni nedas a ked mu priskrtis tlak tak budes mat priebeh vykonu 1000-5000 rpm nic 5000-7000 rpm napr. 250 koni. Cize na bezne jazdenie hruza.
Napsal: 20.07.2007, 08:16
od Tosho
aj tak nechapem naco regulovat....
ked tak postav si 300k a bude ti stacit...500k uz neviuzijes v premavke a ani neviem kde by si s tym chcel ist jazdit....a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky....a potretie ked uz tak sa to da najst na nete aj ked je to podla mna trochu nezmysel..
Napsal: 20.07.2007, 08:23
od raddy
je jasne, ze 500k 2liter asi tazko bude idealny na mestsku prevadzku. Avsak 500k 5.7l 8valec v nejakej korvete nebude robit ziadny problem na krizovatke.
Problem nie je vo vykone, ale nevyhnutnych upravach maleho motora ktore vzdy negativne ovplyvnia priebeh vykonu motora v nizsich otackach vymenou za zvyseny vykon na maxime.
Cize nie je 500k ako 500k....
Napsal: 20.07.2007, 08:27
od kenivruh
Tunner píše:a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky
Ale sak ho nechaj. Chcel vediet tak mu napiseme ako sa veci maju nie ?
500 koni stavat na okruhy alebo sprinty. 300 koni staci uplne na bezne jazdenie. Rozbijes s tym ine auta ako malych chlapcov. 4 kg na kona ma kua malo aut. Na bezne jazdenie je dolezite sa sustredit na priebeh vykonu nie max.. 500 koni ti je na pi.., ked ta z krizovatky obehne SMART :-D
Napsal: 20.07.2007, 08:53
od Tosho
kenivruh píše:Tunner píše:a podruhe typujem ze asi ani nemas auto tak neviem preco take otazky
Ale sak ho nechaj. Chcel vediet tak mu napiseme ako sa veci maju nie ?
500 koni stavat na okruhy alebo sprinty. 300 koni staci uplne na bezne jazdenie. Rozbijes s tym ine auta ako malych chlapcov. 4 kg na kona ma kua malo aut. Na bezne jazdenie je dolezite sa sustredit na priebeh vykonu nie max.. 500 koni ti je na pi.., ked ta z krizovatky obehne SMART :-D
tak tak
:-D