Přestavba na manuál S13

otázky a odpovědi technického rázu
Odpovědět
Uživatelský avatar
No_name
user
Příspěvky: 924
Registrován: 25.12.2004, 20:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Přestavba na manuál S13

Příspěvek od No_name »

Kolik to tak může koštovat při překopání na manuál a co je pro to potřeba.. ECU,převodovka,kabeláž,pedál spojky..?Co se musí předělat,jak tam nabastlit ten další pedál atd.
Dělal to někdo:)
Uživatelský avatar
blázen
user
Příspěvky: 12264
Registrován: 19.03.2005, 17:57
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Re: Přestavba na manuál S13

Příspěvek od blázen »

někde to je ve starých tech faq...robil to myslim Idanow
superb 2004 1,9tdi chiped.. brzy k prodeji..

na dvoukilo seženu vše,vlastně skoro vše :-k
prodej ND nissan sunny 1,8gti B12
GO motorů CA18DET etc..
kontaktovat:736460675 0-24hod
Uživatelský avatar
remo
user
Příspěvky: 1020
Registrován: 08.11.2005, 14:48
Bydliště: Bratislava/Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od remo »

ano robil to idanow na mojom aute
remo

200SX S13, 1991 dovoz z DE
BOV ventil, filter priameho sania GREEN do 450PS, FMIC Kit, bateria premiestnena do kufra, apex performance podvozok, walbro pumpa, drift volant, shortshifter, 17" Alessio 215 a 225, budiky tlak+teplota oleja a boost, EBC HKS ECV IV, svarosvor, T28 Turbo s S14 chip S2 a 1Bar na turbe, odvetranie vaciek, camber bolts, skrupiny Spacro Sprint, 5 bodove pasy, D2 hydraulicka rucka, vyhadzany komplet interier, predna aj zadna rozpera, ulozenie motora a prevodovky na pevno na hlinikoch, vsetky hlinikove remenice, velky vodny chladic, jednoidielny kardan, odlahceny zotrvak, kovokeramika,
Uživatelský avatar
milonovo
user
Příspěvky: 722
Registrován: 05.10.2004, 20:37
Bydliště: Kolín

Příspěvek od milonovo »

Nedělal jsem to na dvoukilu ale na sieře a na puntu.Pedály sem dával celý,nebo se tam prostě dal pedál(punto),zbytek tam byl stejnej jako u manuálu,jen tam byla záslepka na lanovod.ECU vyměnit,kabeláž by mohla zůstat,jen se musí vyřešit startování (jde jen na P a N) ale to se tuším dá udělat v pojistkovce.Pak ještě kardan a možná diferák(stálej převod může bejt jinej)Nic jinýho mě teď nenapadá,ale už je to nějakej pátek co jsem to dělal.Ideální je mít dárce a přehazovat.
Uživatelský avatar
Láďa z UDC
user
Příspěvky: 377
Registrován: 12.11.2006, 21:26
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Láďa z UDC »

....podle mě by to mohlo bejt stejně náročný jako na S14ce. Je to popsaný v rubrice NÁVODY....
MĚL JSEM - 200sx S14 přestavěná na S14a, přestavba z AT na MT, průchozí sání a výfuk, tlak turba 0,8bar, MBC ventil, Walbro, HID xenony 4300K, podložky 25mm

NYNÍ - Škoda SuperB 1.9 TDI PD, 96kW
Odpovědět