Stránka 1 z 3

Zvednuti tlaku u SR20DET

Napsal: 30.07.2007, 23:25
od Mirek
Ma tady nekdo na SR zvednutej tlak bez pouziti SAFC ci cipu? Nedavno tady byla debata ohledne zvysovani tlaku u SR20, ze bez SAFC nedokaze nad urcitej tlak michat vhodne palivo/vzduch. Muzu zvednout plnici tlak bez korekce paliva nebo cipu? Pokud ano na kolik maximalne?

Napsal: 31.07.2007, 07:07
od raddy
tuto temu ma velmi dobre zvladnutu nizzmo, v skratke moze byt rad ze ma motor stale pokope, ale peknych par sad sviecok roztavil detonaciami. Dovod bol zvyseny tlak turba nad bezpecnu hranicu bez upravy ECU.
Vela pomoze dobry ic a naozaj priechodzi vyfuk, ale len po urcitu hranicu, mam pocit ze v tvojom pripade to je okolo 1bar.
Viac napise nizzmo :-D

Napsal: 31.07.2007, 19:10
od nizzmo
Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)

Napsal: 31.07.2007, 19:23
od Design
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.

Napsal: 31.07.2007, 19:26
od nizzmo
Design píše:
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.
Je to mozne. Pokial je majitel ignorant, lahko sa to moze stat. Detonacie v mojom aute slusne pocut a pocut aj to, ked odtavis sviecku. Ak vtedy nedas nohu dole z plynu, dalsi na rade je asi piest.

Napsal: 31.07.2007, 19:30
od Design
nizzmo píše:
Design píše:
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
No vim o jedne s14 co byl zvednutej tlak a nezvladl to dokonce pist, propálenej.
Je to mozne. Pokial je majitel ignorant, lahko sa to moze stat. Detonacie v mojom aute slusne pocut a pocut aj to, ked odtavis sviecku. Ak vtedy nedas nohu dole z plynu, dalsi na rade je asi piest.
asi ano neni to žadna sranda :cry: chce to vše udelat tak dobre aby se nic neznicilo! kdyz tomu nekdo rozumi tak je to OK

Napsal: 31.07.2007, 19:48
od nizzmo
Ano presne tak, pokial chces na SRku dvihat tlak, tak najprv prisposob palivovu mapu (chip, alebo pigiback). To je jediny bezpecny sposob...

Napsal: 31.07.2007, 20:09
od Design
nizzmo píše:Ano presne tak, pokial chces na SRku dvihat tlak, tak najprv prisposob palivovu mapu (chip, alebo pigiback). To je jediny bezpecny sposob...
No jiste zbytecne je setrit na jednu vec pak ji tam namontujes a podela ti to dalsich spousta veci a opravy se pak nedoplatis! je to lepši si nasetrit na vse a pak to namontovat!

Napsal: 31.07.2007, 21:17
od Fire
nizzmo píše:Jo jo Raddy ma pravdu. Mam s tym slusne skusenosti. A mozem ti povedat, ze bez upravy palivovej mapy ani 0,9bar na SR20DET nie je bezpecnych. Pri takomto tlaku som odtavul jednu platinovu NGK o dva stupne studensiu.
Nepomoze ti ani FMIC a ani priechodzi vyfuk. Dokonca, ked som vymenil moj stary Remus za uplne novy 2,5" siroky vyfuk od down pipe az po koncovku (mam Otto Racing), tak som odtavil sviecky este skorej. Moja rada, kym nemas walbro, upravenu riadiacku alebo nejaky PigiBack, na BC zabudni. Ja som za sezonu odtavil 9ks sviecok. Na stastie piesty a ventily u SR20DET su asi kurevsky odolne voci detonaciam, tak jedine co odislo su sviecky. Viac uz ale neriskujem... 8)
na jakej tlak ted jezdíš ?

Napsal: 31.07.2007, 21:21
od lobiik
No hele, ja to resim s Mirkem na pm, prochazel sem papiry od tuningovych servisu co se s tim delo, no je tam akorat vyfuk+downpipe a stredovej dil (dekat), turbo naladene podle brzdy na 1bar, ale o tom ze by to bylo chipovane tady nic neni, bud tu jen vynechal papir, nebo to opravdu neni chiply


A jeste jedna vec k majitelum S14a, ten seriovy BOV co je tam namontovany, je slyset? Cetl jsem na sxoc.com o tom, ze nekdo BOV vyhazuje uplne, i ten seriovej, a pak ze to ma zvuk jak letici holub, neco podobneho to dela i me, kdyz radim, ale jen ve vysokych tockach, pres 4500rpm, tak to zacina byt pro me trosku zahadou

Napsal: 31.07.2007, 21:27
od kenivruh
K tomu BOVu a holubovi. Tipujem, ze S14a ma recirkulacny bov, cize nemoze byt pocut a takisto s nim by nemal byt pocut holub, pac ten je pocut, ked sa vracia stlaceny vzduch od zavretej klapky cez turbo a otvorene sanie kvazi von. No a presne na zabranenie vracania vzduchu po zavreti klapky sluzi BOV.

Napsal: 31.07.2007, 21:27
od Fire
lobiik : Když jsem tam ten seriovej bow ještě měl tak jsem neslyšel že by vydával nějakej zvuk.

pablo

Napsal: 31.07.2007, 21:32
od pablo
jo klidne ten seriovy bofff mozes vyhodit je tam naprd raddeji si kup neco lepsi

Napsal: 31.07.2007, 21:35
od lobiik
Mno, jdu nablikat nejake fotky, podle navodu na sxoc.com na odstraneni serioveho recirc bovu se mrknu jestli tam fakt je nebo ne. Jinak turbo tlaci jak dive, kdyz tomu dupnu za krk, tak to tahne, ale holub je slyset kdyz ve vysokych otackach sundam nohu z plynu. Puvodni majitel rekl ze "there is no blow off valve" coz se da vylozit ze tam neni vubec zadny nebo je tam seriak, takze hned jsem zpet

Re: pablo

Napsal: 31.07.2007, 21:35
od tomita
pablo píše:jo klidne ten seriovy bofff mozes vyhodit je tam naprd raddeji si kup neco lepsi
To bych nerek :smt018 ale pokud nutne chces mit hezke piskani, tak si kup SSQV nebo neco podobnyho..