Stránka 1 z 2

MBC x EBC

Napsal: 06.08.2007, 17:18
od panpica
Jaky jsou vyhody electronic boost controlleru oproti manualnimu.

Re: MBC x EBC

Napsal: 06.08.2007, 17:44
od Design
panpica píše:Jaky jsou vyhody electronic boost controlleru oproti manualnimu.
To vim to už mi kdosi rekl. Nemusiš to chodit štelovat domotoru ale mužeš z interieru!

Re: MBC x EBC

Napsal: 06.08.2007, 17:50
od Mirek
Design píše:
panpica píše:Jaky jsou vyhody electronic boost controlleru oproti manualnimu.
To vim to už mi kdosi rekl. Nemusiš to chodit štelovat domotoru ale mužeš z interieru!
:roll: Kdyz si zavedes MBC do kabiny tak taky nemusis do motoru..ver tomu ze tohle ten nekolika tisicovej rozdil v cene nedela.

Re: MBC x EBC

Napsal: 06.08.2007, 18:00
od blázen
EBC je luxus..MBC je dostačující..

Napsal: 06.08.2007, 18:14
od panpica
Me jde o to, ze vetsina EBC ma uz nejaky CPU a jako funkci "samoucici" mod pomoci, ktere ho se optimalne nastavi. Takze mi jde o to, jestli s MBC budu jako totalni Lama shopnej stejnyho nastaveni.

Napsal: 06.08.2007, 18:43
od buky300zx
[quote="panpica"]Me jde o to, ze vetsina EBC ma uz nejaky CPU a jako funkci "samoucici" mod pomoci, ktere ho se optimalne nastavi. Takze mi jde o to, jestli s MBC budu jako totalni Lama shopnej stejnyho nastaveni.
Pocuj,ked si kupis nejaky zlozity ebc,tak sa z toho aj okoko.is.
Ved na nastavenie tlaku na mbc mas predsa budik na boost,alebo sa mylim?
A neni predsa problem si spravit nejaku rysku na mbc a podla toho to davat.
Neviem ako ty,ale ja mam mbc.

Napsal: 06.08.2007, 18:53
od tomita
MBC je jenom mrtvej ventil, ktery nastavis na nejakou hodnotu a konec.
EBC ti reguluje i prubeh nastupu tlaku (jemny nastup nebo tvrdej), muzes si nastavit nekolik ruznych max.hodnot, (nektere) maji i max. boost limiter/alarm, kde pri dosazeni nastaveneho maximu ti tlak snizi na "safe" boost...atd.

Napsal: 06.08.2007, 19:52
od Kopriw
na budiku na boost nemas hodnotu tlaku hned.pokud nemas elektrickej tak to chvilku trva.....a ebc ti ji ukazuje v realnym case.mimoto treba ten co mam ja ukazuje par dalsich veci jako treba polohu plynu,rychlost,otacky motoru.umi ti omezit maximalni tlak po stanovenym case atd.......urcite bych sel do ebc

Napsal: 06.08.2007, 19:55
od blázen
k čemu vlastně přenastavování tlaku.. ? nasypu tam podložky a jezdím, nejebal sem se stym abych jezdil pomalu 8)

Napsal: 06.08.2007, 21:56
od Peca
Taky mi zatím přijdou všechny zde vyjmenované funkce EBC úplně na***no :-D

Napsal: 06.08.2007, 22:02
od Kentoya
oba naprd, zalomit hadičku, 1,5 bar a tradá :-D

Napsal: 06.08.2007, 22:09
od remo
Kentoya píše:oba naprd, zalomit hadičku, 1,5 bar a tradá :-D
to je kua tuning a nie nejake EBC a MBC za tisice :D

Napsal: 06.08.2007, 22:10
od Design
Kentoya píše:oba naprd, zalomit hadičku, 1,5 bar a tradá :-D
A jak dlouho to turbo vydrži když pojede porad na plny prdy?

Napsal: 06.08.2007, 22:18
od blázen
1,5bar, je za hranicí max efektivního tlaku T28..ale já mám natvrdo 1,2bar a MBC nepotřebuju a nic jineho taky ne.. vydrží to dlouho pokud se nechá zahřát a schladit.. proč by nevydrželo.. to dřív lehne motor :lol:

Napsal: 06.08.2007, 22:20
od Kentoya
když máš dobrej motor, tak dřív hodněkrát lehneš do postele, než to lehne :-D